'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annie_

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:49

Melanie_B schreef:
Liisette_ schreef:
Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Dan wacht je maar even met springen.. Ik bedoel volgende week kan weer je weer springen, en/of die week erna weer..

Sorry hoor , hier kan ik niet zo goed tegen.. Bloos

Beetje heel dubbel dit. Want ergens heb je wel gelijk, maar toch begrijp ik ook Kirsten. Kijk jij rijdt meerdere keren per week.. Wij maar 1 keer... Dan willen we ook wel goed les, in plaats van dat er een behoorlijke tijd verloren gaat aan het mest scheppen.. Het is een hoop geld wat iedereen moet neerleggen om te kunnen rijden.. Dan willen we ook wel een goed uurtje les hebben.. Lachen Gelukkig sta jij er dan best wel vaak in onze les, dus dat scheelt al een hele hoop! Dan kan jij dat doen, en Frans zich goed concentreren op ons. Haha!

Ja, okeee. Begrijp het ook wel van Kirsten. Maar bedenk ook even hoeveel Frans ervoor heeft moeten neerleggen..
En ik rij maar 1x in de week hoor, op Troy! Knipoog Dinsdagavond. Alleen nu meer, omdat Daan niet kan/mag rijden! Knipoog[/quote]

wat dan met daan ?

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:51

incalover schreef:
ik heb een nieuw profiel Pling

HIJ IS LEUK! Lovers

Hoe laat ben je op de manege?

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:36

incalover schreef:
Jaa, ik ben ook wel een beetje trots op hem Tong uitsteken
maar weet je wat Raar is... als het je eigen paard is zie je niet hoeveel hij vooruit gaat.. maar bij iemand anders z'n paard wel.
echt raar, dat komt denk ik omdat je er niet veel mee bezig bent.
maar het gaat zó snel allemaal.

Whaha, ken dat, omdat je hem elke dag ziet. Moet je eens ene paar dagen niet gaan.. Schijnheilig
Zie je het gelijk.. Tong uitsteken

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:03

Iriis_ schreef:
Astor schreef:
Zou wel erg leuk zijn maar dan kan iedereen ze wel gewoon kopieren en gebruiken Kusje
Dus ga er nog even over nadenken, maar is wel weer super leuk dat we dan weer nieuwe foto's voor de site hebben.
Ik zal alle foto's uploaden die ik die dag gemaakt heb en dan mag jij kiezen welke je doorstuurt nar Jolien Lachen

Achjaa, en dan? Daar ga je toch niet dood van?
Je maakt toch foto's voor andere, en ze om aan andere te laten zien? Bloos
Lijkt mij tenminste...
Maar ik kan het er wel met Jolien over hebben over etv. ©, want het is wel leuk als iedereen dan ook kan zien dat ze van jou komen Ja

Nee ik vind het juist leuk als ze op de site komen dus ik ga ze even uploaden.
Maar zou wel fijn zijn als er onder kwam te staan gemaakt door Melissa Bouwman.
Hoeft niet echt perse © OP te staan maar gewoon onderaan de site.
Want ik weet dat jolien het mooier vinden zonder © Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:25

Goedemiddag! Doei!

Ik ben weer terug van Debby en Boef! Lachen
Boef is mooi geschoren zeg! Bloos! En heeft rechtopstaande manen, echt leuk! Haha!
Eerst ging Debby even hobbelen (Boef was helemaal in het oranje gekleed, oranje dekkie, bandage's én oranje springschoenen hahah) zag er goed uit!
Toen mocht ik. Deb ging me les geven! Haha! Was echt een pittig, zwaar lesje hoor, ze had dingen die Patricia (VL) haar leert weer toegepast bij mij, en het was echt moeilijk! Ik zat vooral in de knoop met me buitenteugel.. Die lijdt nogal soms een eigen leven.. Veel oefenen.. Uiteindelijk ging het wel wat beter! Maar was wel vét moe na de les ROFL En me benen.. Die waren op.. "t is ook misschien wel beetje teveel voor iemand die net weer een beetje beter aan het worden is Tong uitsteken maaaaar tis de moeite meeer dan waard!

Vond dat je erg goed en fijn les gaf Deb! Doe je erg leuk, en het is enorm leerzaam, echt súper. Bedankt. Haha!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 19-10-08 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:31

ZO stoer mel Haha!

Echt leuk da tje op boef ging Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:44

Ahtnamas schreef:
fryskhynders schreef:
ach gossie, en dat terwijl als je hem kent valt hij heeel erg mee Lachen

Bij Frans moet je gewoon denken 'ach het is Frans maar' en dat proberen we haar ook duidelijk te maken.

Weet je Frans kan heel streng zijn en het is een botte boer, maar hij bedoeld het allemaal niet verkeerd Knipoog hij wil gewoon dat jij beter je best doet, alleen bij sommige komt dat iets verkeerd over Clown

Zat ze op Dunja? Die vrouw? Dan heb ik nog met d'r staan praten. Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:56

Ahtnamas schreef:
Hoi Hoi!

Er moet echt wat gebeuren aan het poepscheppen hoor! Frans heeft vrijdag alleen maar lopen scheppen, hij heeft gewoon geen les kunnen geven Knipoog.

We hadden vrijdag echt een ontzettend drukke les! Gracita zat vrijdag op zensibel! Ze was er helemaal nerveus over omdat ze zelf vind dat ze voor geen meter rijd, maar ging volgens mij best goed! Mooi paardje ook wel om te zien Haha!. Mereltje zat weer op Jumpy, alleen zat ze wat minder te smilen dus denk dat Jumpy toch al sterk veranderd is :S.

Een lesgenootje die heel onzeker en nerveus is met paardrijden (maar het helemaal niet zo slecht doet Knipoog) is zo geschrokken van Frans zijn manier van lesgeven dat ze toen ik vroeg 'gaat het wel' in tranen uitbarste! Echt sneu, is een hele lieve vrouw en we hebben der al verteld dat ze bij Frans alles met een zak (i.p.v. een korrel Knipoog) zout moet nemen Knipoog en dat hij eigenlijk best een klein hartje heeft Tong uitsteken.

Ik heb vorige week betaalt... kom ik op de manege zegt Frans, he sam jij moet ook betalen he... dus nu moet ik maandag met Liesbeth gaan bellen om alles te regelen... *zucht*

Frans was bij jullie en die les erna ook wel behoorlijk aan het schreeuwn volgens mij Nagelbijten / Gniffelen
Iig voor zover ik hoorde Tong uitsteken Dus mijn moeder zei al, ooh hij is weer lekker chagerijnirg Iris Tong uitsteken
Maar dan zeg ik altijd, nou ik vrolijk hem wel weer op! Haha! hahah Tong uitsteken Maar bij ons viel het wel Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:57

Ahtnamas schreef:
Oh ik zat trouwens op Bailey... maar eh.. echt niet mijn dressuurknol. In het begin kent hij 3 versnelling, langzaam stappen, langzaam draven en langzaam aanspringen in galop. Werd er echt moedeloos van! Nadat ik ff met een lange teugel een rondje gelopen had ging het wel iets beter, toen liep hij wel wat meer door en kon ik een beetje schakelen in de galop.

Heb alleen niet aan het aan de teugel rijden gewerkt. Had gewoon ff geen zin om echt druk te zetten op de teugel :S

Jaa.. Maar het ligt echt niet aan jou.. Ik vind Baily echt zielig de laatste tijd..
Al geef je hem 10 raake tikken, je ziet hem gewoon niet versnellen.. Nou dan is er toch wel echt iets mis hoor.. Vind ik dan.. Bloos

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:00

Ahtnamas schreef:
Emmaa_ schreef:
Is Zensibel nu een manegepaard?! Bloos!.
OMG daar móet ik echt een keer op Huilen van het lachen

Ik had aan Frans gevraagd of hij hem vaker in de lessen in gaat zetten of dat Gracita een uitzondering was... het antwoord was een beetje wazig maar hij zei dat Gracita een uitzondering was.

Dus of hij het nu vaker gaat doen? Ik weet het niet! Gracita vond het wel een lekker paardje, maar was echt bang dat ze alles fout deed Knipoog. Maar ze is wel heel rustig met der hand en der benen zijn ook vrij rustig... (alleen het hakken uitdrukken gaat soms niet zo goed, mede door der heupproblemen).

Maar misschien heeft hij der ook ingezet omdat hij een paardentekort had? Want de 8 en 9 uurslessen waren beide wel vrij druk. En aangezien Astor kreupel is :S

Frank heeft trouwens gister voor het eerst weer een sprongetje gewaagd met Aglona (was ook de eerste keer dat hij op zijn 'eigen paard' reed Knipoog).

Hij loopt op woensdag avond ookal mee in de les, met Remco.. En dinsdag heeft Hendra erop gereden (omdat Bloody niet goed liep)..
Dus hij gebruikt hem wel vaak voor de lessen vind ik Ja Misschien ook omdat hij zelf niet zo veel tijd voor hem heeft?
Het viel mij inderdaad ookal op dat hij ineens zoveel mee liep in lessen Tong uitsteken

Maar toen Aglona kreupel was hebben Mirjam en Frank hem ook geprobeerd. Maar Mirjam vond hem geloof ik niet zo leuk Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:02

Emmaa_ schreef:
Nou ik denk het wel echt hoor Ja.
Want je hoort zo veel mensen klagen over de buitenbak in het wedstrijdseizoen en Frans is ook niet gek.

Er zitten kuilen in waar je echt gek van wordt, en zonder die wedstrijden komt hij niet zo ver in het buitenseizoen hoor Knipoog.
Steeds minder mensen komen naar hier omdat de bodem zo slecht is Knipoog

Daar is het geld niet voor hoor..
Buiten wil hij geloof ik wel beter gaan maken, maar geen nieuwe bodem denk ik

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:03

Kirsten_S schreef:
Nee maar ik dacht dat als ze manegepaard word ze vast wel haar eigen uitrusting krijgt, en dat miss wel een aanleiding is dat dat ook echt gebeurd zeg maar..
Zou het wel leuk vinden een keer op zo'n beesie te rijden, lekker soepel en lekker voorwaarts. Toch vind ik het een raar idee dat frans zomaar ze paardje 'weggeeft', kan het wel begrijpen, maar toch , had het niet verwacht.

Zo voorwaarts issie niet hoor Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:05

Liisette_ schreef:
Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Dan wacht je maar even met springen.. Ik bedoel volgende week kan weer je weer springen, en/of die week erna weer..

Jaa indd.. Vind ik ook hoor Bloos

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:06

Kirsten_D schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vind dat Frans een echte paardenman is Ja.
Een botte boer, maar wel eentje met hart voor zijn paarden Ja.
Kijk naar Inca en Aglona, hij heeft hun de tijd gegeven om te genezen op het weiland Knipoog

Daar heb ik toch wel een andere menig over..
Want ze zijn wel zover gekomen dat ze zo lang naar die wei moesten.
Ik vond Frans vroeger beter voor zijn paarden(heb het dan over 5 jaar geleden, toen ik op de manege kwam)

Maar het lijkt nu misschien ook wel slechter omdat juist NU al die paarden achteruit gaan omdat ze eigenlijk allemaal wel een beetje op zijn. En je kan ze niet allemaal te gelijk een uur minder laten lopen omdat ze op zijn..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:08

incalover schreef:
ik heb een nieuw profiel Pling

Heeeeul leuk! Haha! Ik vind die foto van je nek wel eng hoor! Maar echt gaaf dat je dat verschil zo ziet van dat jij nog over Wach heen hangt, en dat ie nu zó gaaf loopt! Kwijl

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:09

Kirsten_D schreef:
Liisette_ schreef:

Tis wel een beetje dubbel.. Aan de ene kant is de bak zeker weten beter, maarja kan het wel begrijpen dat er veel tijd van een les afgaat, waar je wel voor betaald.. Heel dubbel

Jaa.. Maar jij vind het toch ook fijn als het paard waar je op rijd zo goed mogelijk verzorgd word.
En die bodem is bij de manege paarden zeker een deel van de goede verzorging vind ik Ja
Aangezien die paarden allemaal zo stijf worden..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:14

Astor schreef:
Nee ik vind het juist leuk als ze op de site komen dus ik ga ze even uploaden.
Maar zou wel fijn zijn als er onder kwam te staan gemaakt door Melissa Bouwman.
Hoeft niet echt perse © OP te staan maar gewoon onderaan de site.
Want ik weet dat jolien het mooier vinden zonder © Tong uitsteken

Jaa, maar je naam komt er sowieso altijd onder!
Heb je nu tijd om te sturen?! Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:14

Iris heeft bij gelezen Gestoord Nagelbijten / Gniffelen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:20

Iris: Ik zet ze eerst even allemaal online en dan moet jij even aangeven welke je wilt hebben.
En die stuur ik dan naar je toe zonder © Lachen

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:21

hooi Haha!

Straks naar walibi halloween Haha!

en dan bij janiee pitte Haha!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:25

Tas heeft gister foto gemaakt van jassie in wei Haha!

whahaha met der jassie aan .

ik zat op luna in de les.
Wow is even echt heel wat anders dan jastrade .

Moet elke keer op lette dat als ik als eerst van hand
veranderde dat ze niet niet opeens in galop omdraaide Nagelbijten / Gniffelen .
En als ik in de draf was dat zie niet opeens hart we galloppeerde Clown.

En dan moet je der gelijk ook voor waarts houden want als,
je een volte rijd gaat ze stil staan gaf ik er een tik spring ze raar op zei Nagelbijten / Gniffelen

moest echt hard lachen Nagelbijten / Gniffelen

Maar het was wel echt leuk Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 13:34

Melissa ik ben benieuwd naar de foto's! Haha!

Anna, veel plezier bij/in Walibi! Word vast wel een beetje scarryyy!
Haha... Klinkt wel als een grappig paardje die Luna! Wel een waar je goed op moet letten Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:36

Astor schreef:
Iris: Ik zet ze eerst even allemaal online en dan moet jij even aangeven welke je wilt hebben.
En die stuur ik dan naar je toe zonder © Lachen

Okee! Is goed idee! Tong uitsteken

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:37

Yay ! Over 24 uur lig ik in het zwembad !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 13:38

Haha! waar ga je heen? Bloos!