Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en

Yaraa schreef:YESS!! Super, Jane![]()
Echt fijn dat ze weer beter is!!

Iriis_ schreef:Wij hebben gewoon de nieuwe anky winter collectie die nog nergens in de winkel hangt hier thuis liggen!![]()
De hele collectie!

Iriis_ schreef:Wij hebben gewoon de nieuwe anky winter collectie die nog nergens in de winkel hangt hier thuis liggen!![]()
De hele collectie!
Astor schreef:Alvast een medeling, ik zal als school echt weer begint hier weinig te zien zijn.
Ik heb echt een ongelovelijk K*T rooster, en baal er echt van.
Vooral ook omdat ik dan weinig tijd heb voor Ayla terwijl ze het juist zo hard nodig heeft.
Nu de eigenaar zwanger is, maar ik ga me best doen om zowieso 1 keer in de week langs te kunnen.
En misschien nog een keertje in het weekend... maar een lekker rooster is het echt niet.
Maandag van half 9 tot 5 uur![]()
!!
Dinsdag van kwart over 10 tot 5 uur!!
Woensdag van kwart over 12 tot half 4
Donderdag van half 9 toto half 4
Vrijdag stagedag
En moeten jullie eens nagaan dat ik ook nog een half uur of langer onderweg ben....
Sjonge wordt er al helemaal depri van bij de gedachte
De hele collectie!
De hele collectie!
terorita schreef:heb nog over je geroddeld vanmoreg jany

? Jane_ schreef:Hoezo nou weerr![]()
hahah?
terorita schreef:Jane_ schreef:Hoezo nou weerr![]()
hahah?
liesbeth kwam vanmorgen broodjes halen..
dus hebbe we ff over je gel.uld..dat je zo een lekker maf wijf bent..
die niet op d'r bekkie is gevallen..
dus toen moest ze natuurlijk weten...peeeeetttt waar ken jij die nu weer van...
tja bokkenl.ul.nl aaaaahhhhh toen viel kwartje snel, dus ff gelu.ld over de efteling..

Astor schreef:Peetie waarom reageert je niet op mijn pbtjes?

Jane_ schreef:http://www.ooteman.nl/images/groot/Euro ... VJ2008.jpg
JANE WIL DEZEEEE
VOOR ALS PHIL WEER BETER IS EN DANN LEKKER OP DE FOTO WORD GEZET DOOR MELISSAA