Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Atlas gaat voor het eerst overnachten buiten
. Geen stallen meer uitmesten!!
Kan je hem dan morgen uit het weiland rollen? Mariet schreef:De eigenaar was woensdag ook van Ontaro gevallen, hij was helemaal van pad.
Ben er vandaag dus toch maar weer op gestapt om van begin af aan weer rustig te beginnen en hem wat vertrouwen te geven. Gelukkig heeft dit gewerkt. Hij deed ontzettend z'n best en in 1,5 uur tijd waren we weer net zover als dat we normaal zijn
voor in het land.
. Maar dat is niet meer nodig, ik mag uitslapen
.
. Maar ik vond ze wel al leuk
. Rijden ze ook nog een beetje of is het meer om stal dingen mee te doen?
. Lekker met de kar
. Jammer dat ik dat niet kan met Atje, die kan wel voor de kar maar hij wil wel eens een beetje 'wild' worden...
. Hij wordt dan echt hyper aangezien die het zo geweldig vindt.... Maar hij heeft in het verleden ook wel een aantal rotstreken uitgehaald...
die is lekker relax en Amor ook wel.
. evdpanne schreef:Ik gaat eerst maar kijken hoe duur ze zijn. Maar ik vond ze wel al leuk
. Rijden ze ook nog een beetje of is het meer om stal dingen mee te doen?
.
. Zit al de hele dag zielig en alleen thuis....
. Eline heeft Atlas vandaag gedaan, dus ik hoef voor het eerst in tijden alleen maar te voeren
.
. Volgens haar raakt het zadel daarvan beschadigt... Maar ik had het idee dat het er al op zat toen ik weer begon met rijden en nadat iemand anders (verzorgster van Ciska) met m had gereden..... Ik heb van die kunststof laarzen en dat zou schuren op een leren zadel, nog nooit wat van gemerkt en ik vind het ook knap twee gladde oppervlakken die schuren....
.