Maargoed, eerst maar eens die foto's afwachten want misschien blijkt het wel iets anders te zijn.

Ja druk zeker maar vandaag was ik half 6 klaar, lekker vroeg dus.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb nu alweer 6 wpjes
gaat echt zoo snel met springen!
Rytm schreef:Nee dat snap ik wel maar de vraag is wat je liever wilt, nog een paar jaar zo blijven rijden of even doorbijten en rust houden en daarna gewoon weer knallen.
Maargoed, eerst maar eens die foto's afwachten want misschien blijkt het wel iets anders te zijn.
maargoed, vakantie zit er ook aan te komen en wil dat gewoon allemaal niet missen!luxket schreef:je mag tot 40 opunten in het b rijden tes en het enigste verschil met l is dat je dan 10 cm hoger spring en een dubbel meer heb
maar chill dat je tot de 40 mag ik dacht tot de 30 JoJz schreef:Rytm schreef:Nee dat snap ik wel maar de vraag is wat je liever wilt, nog een paar jaar zo blijven rijden of even doorbijten en rust houden en daarna gewoon weer knallen.
Ik begrijp wat je bedoelt hoormaargoed, vakantie zit er ook aan te komen en wil dat gewoon allemaal niet missen!
De fysio vermoedt heupdysplasie en als dat het is dan is er weinig aan te doen.

Ze sprong fijn.

.. BEN ER ZOOOOO BLIJ MEE, EINDELIJK
. 
Citaat:Wat poedersuiker Joyce.. en nu?

Kwam ik thuis, mijn tenen helemaal bloeden, oei, schoenen zaten idd niet echt goed dan

Oliefjuh schreef:Ik moet nog inschrijven maar het wordt wss Economie en Bedrijfseconomie aan de Erasmus in Rotterdam..
Fioon, wat ik me nou altijd afvraag he. Ik hoorde laatst dat er iemand een broek zocht in een bepaalde maat zocht.. Hoorde ik die verkoopster zeggen; ja die heeft mijn collega aan, ik kan wel vragen of ze 'm even uit kan doen..?
Tja.. weet niet wat ik er van moet vinden. Worden die gedragen kleren ook zomaar weer teruggehangen of wat?