Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
super_freek schreef:Meiden, er mag absoluut NIET iemand van buitenaf zomaar op stal komen. Dit ook in verband met ziektes.
Als jullie met iemand van buitenaf willen afspreken om buiten te rijden is dat prima, dan spreek je gewoon buiten het erf af. Maar als er iemand in de bak wil rijden moet dit echt eerst met Yvon worden besproken.
@ phajia
Wil je proberen om niet voor elke zin een nieuwe post te plaatsen, dat is heel irritant lezen. Als je wat meer te vertellen hebt kan dit ook in 1 post.
@ Ang
Leuk joh dat Tsjol zo goed heeft gesprongen gister. Volgende keer spring ik ook een sprongetje mee.
Ik probeer steeds een stukje hoger te gaan met Tsjol
Freek kan ook goed springen toch?
, mijn site doet weer normaal 
gelukkig
ben al aan het kijken elke keer hoor
gaat nu maar naar de snackbar of een kant en klare maaltijd halen, stinkend naar paard
phajia schreef:ja ik hoef niet special in jullie bak te rijden hoor.
maar vondt het gewoon keer leuk om langs te komen. verder niks.
sammy rij jij al buiten met je paardje dan
maar even kijken anders wanneer is wel gezellig eigenlijk denk dat ik zondag even de bak in ga en dan me rondje ga maken
Gen zit ook in een erg rustig schema dus moeten we even kijken.. Rheintax schreef:Trouwens jullie mening over hengst wel/niet laten kan ik niet delen. Wat mij betreft heeft het niets te maken of Capri een hengst is en ik daar op rij. Er zit namelijk de volgende reden achter: Sport! Net dat beetje meer uitstraling. Moet met mijn kleine beestje het wel tegen die grote paarden opnemen. En als hij er geen last van heeft waarom zou ik hem dan laten castreren. Sigi is ook pas op 8,5 jarige leeftijd gecastreerd omdat het niet ging. Capri daarentegen is héél veel makkelijker.
phajia schreef:je heb gelijk een hengst is mooier
Maar ik vind wel dat hij meer moet zien dan de bak en zn stal... Ik wil hem niet zolang binnen houden ik wil hem echt een paar x in het land al is het maar 2x per week ofzo voor een half uurtje 
. Zet m zo op m'n site
Ugene2001 schreef:Pff laatste foto's uploaden en dan klaar
Wen, heb onverwachts een mooie foto van Smook gemaakt. Staat op m'n site
Toen jij weg was en ik klaar was met rijden stond ugene er een beetje zielig bij
Dus ik heb ff het koeienpad afgelopen met hem
En hij heeft een paar hapjes gras gepakt
En toen was het weer klaar en heb ik hem weer op stal gezet haha
El en sam heb ik naar binnengehaald.. Hoelaat heb je morgen nou les eigenlijk?
. Je ben een ANGEL a 
We gaan binnenkort wel weer foto's maken hea van die wilde fries van mij (A)
, en van die andere mooie meid
phajia schreef:ja hij moet ze eigen ook eens uitleven he die hengensten
Maarja mss word het wel een merrie
.