Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SLecht van me!
Ik wil ook zo'n knal gele dekje voor de zomer nog
En kleren voor mezelf
En nieuwe piercing want ik vond laatst een stuk van mijne op de bank, was er een bloemetje afgeknapt
Jemigggggggg...
Gelukkig woon ik allang niet meer thuis dus kan zelf bepalen wat ik uitgeef, al zou iemand me er best eens op mogen wijzen dat mijn gat in mn hand steeds groter word...

Ik plaats ze zo. 

)

leuke foto's verder! Op ooteman.nl hebben ze allemaal leuke dekjes en een hoofdstel in de aanbieding met V-frontriem... ai ai ai ik mag niks uitgeven maar wachten tot divoza...
Ik krijg dan 185,- en voor die 2 pads moet ik dan intotaal 76,20 betalen. Dan hou ik 108,80 over, en dan moet ik nog een poetskist kopen + inhoud en kleren voor mijzelf. (hoofdstel kan altijd later nog...) oja en misschien een singelbontje. Doen of niet?!?!! (die Pale Aqua erbij?!) 

maar als je het geld hebt en vaak met een ander pad rijdt, tjsa waarom niet?
Je had toch al een nieuw hoofdstel? 
Ach, ik ga gewoon voor de Pale Aqua ook
(ik ben lydia's assistent namelijk als zij niet voor haarzelf kan spreken)
ik hoef niet te werken dus!
heb er wel 10 van in mn kast liggen... oeps...
Vanwege de verzendkosten, kun je dan beter een hoofdstel in de winkel kopen als je al krap zit
Sowieso trouwens 
dan ga ik daar even kijken! Soms wil je een leuk shirtje, kost zo'n simpel hempje al 25,- in sommige winkels :S