Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:21

Gave foto's allemaal. Ik had de camera niet mee jammer genoeg, maar dan waren de foto's toch niet mooi geworden. Had wel graag een foto willen maken van Chin Chin Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:22

Leuke foto harinaatje! Waar heb je dat gedaan? Oenkerk toch? Ging het goed verder? Lijkt mij ook wel eens wat...

Ik kwam jou ook tegen op holland horses.nl, staat Tam's Elizabeth te koop dan?
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 09-04-07 19:26, in het totaal 2 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:22

Het topic wordt weer levendiger Vork

Gezellig!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:30

Ik ga Anky zand kopen Bloos SLecht van me!

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:31

Ja ze stond te koop, ik had wat tijdgebrek om al die paarden te doen. Maar ik rij haar eerst Z en daarna gaat der ook een veulen in. dus ze is eigenlijk niet meer te koop!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:36

Owww!! Ik ga 27 apruil naar Divoza... aiii en wil graag een nieuw hoofdstel en dekje halen... en even kijken voor wat nieuwe rijkleding... heb leuke dingen van Pk, pikeur en BR gezien!

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:37

Mijn vader zegt dan altijd, Heb je dat nou echt nodig Tong uitsteken

nou ja! geld uitgeven is leuk, alleen is die stomme geldboom altijd leeg

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:38

Ik wil ook nog een nieuw hoofdstel, wit onderlegde en dan beetje bredere. Maar ik kan natuurlijk ook net zo goed een nieuwe neusriem kopen maar dan heb je zo'n mix van alles Nagelbijten / Gniffelen Ik wil ook zo'n knal gele dekje voor de zomer nog Nagelbijten / Gniffelen En kleren voor mezelf Nagelbijten / Gniffelen En nieuwe piercing want ik vond laatst een stuk van mijne op de bank, was er een bloemetje afgeknapt Boos!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:39

Kortom, ik wil geld uit geven! Ik moet ook nog poetsspullen hebben Nagelbijten / Gniffelen Jemigggggggg...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:50

haha ja of het echt nodig is... ik betwijfel het maar ik loop er graag leuk bij Tong uitsteken Gelukkig woon ik allang niet meer thuis dus kan zelf bepalen wat ik uitgeef, al zou iemand me er best eens op mogen wijzen dat mijn gat in mn hand steeds groter word...

Ze hebben wel een leuk geel dekje van HH nadine!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:00

Ik wil ook zo'n simpele van HH gewoon Ja

Heb in een topic over de VDL show nog een foto van Chin Chin gevonden, van afgelopen zaterdag van een andere bokker.

Afbeelding

Je kan hem echt niet meer herkennen...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:00

Hij leek ook héél klein..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:24

Heb leuke foto's voor iedereen! Laura van Big Ben en ik hadden gereden, daarna gingen we ze in de bak afzadelen, en lieten we ze los in de bak en hebben we wat foto's gemaakt Haha! Ik plaats ze zo.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(ehum Tong uitsteken )

Afbeelding

Afbeelding
(ik wou een foto van hem maken, maar hij bleef maar achter me aan en na me toe lopen, dus lukte t niet zo goed:P)

Afbeelding

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:04

Leuke foto's hoor! Vooral die van Big Ben die gaapt is grappig!

Alleen Big Ben vind ik er niet echt beter op geworden...hij zit er wat mager uit...was ie altijd wel maar vind het erger geworden...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:08

Ik vind dat Big Ben wel meer spieren heeft gekregen, zo vind ik het teminste lijken.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:15

Nee, dat vind ik juist niet, zn hals misschien iets...

Maar goed Haha! leuke foto's verder! Op ooteman.nl hebben ze allemaal leuke dekjes en een hoofdstel in de aanbieding met V-frontriem... ai ai ai ik mag niks uitgeven maar wachten tot divoza...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:18

Ik heb dus immers de Anky zand besteld, maar zit te twijfelen of ik de Pale Aqua er ook bij zal doen! Dan hoef ik maar één keer verzendkosten te betalen Nagelbijten / Gniffelen Ik krijg dan 185,- en voor die 2 pads moet ik dan intotaal 76,20 betalen. Dan hou ik 108,80 over, en dan moet ik nog een poetskist kopen + inhoud en kleren voor mijzelf. (hoofdstel kan altijd later nog...) oja en misschien een singelbontje. Doen of niet?!?!! (die Pale Aqua erbij?!)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:23

Ja jemig, Big Ben is idd een stuk dunner geworden! En dat terwijl hij in verhouding natuurlijk minder doet.. Had juist verwacht dat hij meer aangekomen zou zijn..
En wat hoorde ik? LouLou staat weer op de manege Haha!

Ik het trouwens vandaag en gisteren heerlijk gereden! En ik heb weer twee nieuwe bijrijdertjes erbij! Dus ook het derde paard is nu bezet! En het ging zo goed, dus ik ben weer helemaal blij Haha!
Dat meisje komt trouwens bij marisca uit de les van zaterdag, dus dat maakt het nog beter Knipoog

Wanneer komt Lydia trouwens terug? Ben benieuwd hoe het bevallen is Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:24

Loulou is terug ja! Erg gaaf Clown

Leuke frontriemen hebben ze te koop bij ooteman, die V dingen ja Ja

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:24

Hmmm tsja als je het geld nergens anders voor nodig hebt... ik heb maar 2 sjabrakken nodig eigelijk, heb een BR event, en een HH pad en die laatste is stuk gegaan in de wasmachine dus ga voor een nieuwe pad/sjabrak+bontje (eindelijk)... en ik rij toch altijd met hetzelfde dekje, mits iets in de was is... maar ja anky pads zijn natuurlijk wel mooi, en duur... Bloos maar als je het geld hebt en vaak met een ander pad rijdt, tjsa waarom niet?

Ik moet nog een nieuw hoofdstel, sjabrak+bontje, springzweepje en kleding voor mezelf, nieuwe bodywarmer en vestje...en mn budget is 200 euro... aii dat wordt iets schrappen dus van mn lijstje...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:26

Oei, dat word krap ja Nagelbijten / Gniffelen Je had toch al een nieuw hoofdstel? Nagelbijten / Gniffelen

Je hebt gelijk ja, en ja voor de rest gewoon kleren voor mezelf. maar nu komt de zomer eraan, en zomer kleding is weer wat goedkoper als winterkleding natuurlijk! En hij is best mooi Bloos Ach, ik ga gewoon voor de Pale Aqua ook Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:27

Ik zal even voor lydia spreken, gna gna, ze heeft het heel leuk en naar et zin, leuke mensen&paarden en ze zal zelf wel de rest vertellen! Haha! Tong uitsteken (ik ben lydia's assistent namelijk als zij niet voor haarzelf kan spreken)

Donderdag komt ze terug en dan gaat ze vrijdag met mij en andere vriendinnen naar Vlieland! Lang weekendje er tussen uit! Echt zin in! We gaan rijden elke dag bij de manege waar ik werk en voor de rest chillen, eten en chillen in een huisje! Vork ik hoef niet te werken dus!

Mooi zo dat je nu bijrijders hebt voor elk paard!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:29

Jep, wordt krap... nee had nog niet een, want toen moest je minimaal voor 40 euro bestellen en daar had ik geen zin in! Ik zie bij divoza wel... en anders maar iets minder, bontje en hoofdstel wil ik zowiezo en het scheelt dat de zomerkleding idd goedkoper is! Ik rij altijd in polo's, nou die hebben ze ook wel bij de h&m voor 10 euro p.st in leuke kleuren! TIP Vork heb er wel 10 van in mn kast liggen... oeps...

Maar goed... ik wil ook nog leuke zomerkleding voor normaal... zucht... het is oneerlijk! Ik wil geld winnen!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:34

Hahahha Tong uitsteken Vanwege de verzendkosten, kun je dan beter een hoofdstel in de winkel kopen als je al krap zit Ja Sowieso trouwens Clown

Oei, dankje Haha! dan ga ik daar even kijken! Soms wil je een leuk shirtje, kost zo'n simpel hempje al 25,- in sommige winkels :S