Ja best 
Ik heb nu ;
tante karin

Mama Jet

Nicht Zeur

En oma Marion
Kreeg net een Pb

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ja best 

Xeen schreef:Ja best
Ik heb nu ;
tante karin
Mama Jet
Nicht Zeur
En oma Marion
Kreeg net een Pb

Xeen schreef:
Yeah right
Nee mijn papa De Griek
Das hip

Zo, dat moest er even uit!!!
Eefje23 schreef:nou, ze regelen het maar! ik heb braaf mijn inschrijfformulier ingeleverd, niet mijn fout!! Volgens mij kan dat niet Marieke, bij deze opleiding, ook omdat het ziekenhuis subsidie voor mij krijgt. je moet dan echt ingeschreven staan!
Eefje23 schreef:had het al vanmiddag gehoord maar toen had ik nog zoiets van nou ja, zal wel een foutje zijn van iemand die niet goed gekeken heeft maar nu ik die mail zag waarin staat dat ze me niet meer zomaar alsnog kunnen inschrijven gaat mijn stressniveau wel weer even omhoog (en die was net zo lekker aan het zakken!)
Eefje23 schreef:nou, eigenlijk Ireen, ben ik daar zelf achter gekomen want ik vond het raar dat de hele klas vorige week hun collegekaart had binnengekregen en ik niet dus maar een mailtje gestuurd! Als ik niets had gezegd was niemand er ws achter gekomen denk ik, belachelijk!!!!
We moeten nu 30minuten gaan stappen, en over 2 weken dan 45 minuten!
We moeten hem nl 20 min per dag afspuiten of coolpack!! Coolpack vind ik betere oplossing dan afspuiten