Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

danifur schreef:hoe bedoel je?
Ik heb lekker hele avond op de bank gezeten en CSI en bones gekeken
Eindelijk een avondje heerlijk op de bank!
Dat vind ik echt geweldig!
. Hoop dat het een beetje uitkomt op de muziek. Ik kan het muzieknummer nu even niet meer horen... En dan op een papiertje ongeveer schatten hoe lang die friese boefjes er over doen om van de ene letter naar de andere te komen. Maar... het begin is er. Nu de outfits nog en flink oefenen
. Wie weet wanneer we met muziek kunnen oefenen
? Zijn er zowieso boxen in de rijbak? Ik zal jullie wel even van te voren waarschuwen...
. Ik ga ook slapen. Morgen weer een klas vol kindertjes die op me wachten...
danifur schreef:hoelaat komt dat shir? Heb ik zeker gemist? Ik wil het wel ns een keer kijken, maar weet nooit hoelaat enzo.
Ik ga lekker slapen. Ben moe!
Truste!
Het komt volgens mij 2 x per week en op zondag avond die 2 afleveringen achter elkaar nog eens. Is zo fout dat het enig is om te kijken. Maar Ellen is dat niet met me eens hahahaah

Ik vind t gewoon lollig dat mensen zo stom zijn daar aan mee te doen en dan gaan janken als hij m ergens anders in hangt hahahahaha. Dit gaat nog verder dan Temtation want nu moeten ze iets doen maar weer niet te veel. Knappe vent die dat kan hahahaahha. Erg vermakelijk

hahahaha