stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:12

hoe bedoel je?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:12

Ik kan me voorstellen Daan,dat je daar weer zin in hebt, om er weer lekker tegenaan te gaan!
Hoe gaat het nu? wel al beter toch? Wel rustig aan he! Haha! Haha!

weer xfactor? heb het gisteravond niet kunnen zien.. was op stal.. Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:17

jaja, ik doe rustig aan hoor! Ik moet wel, en ben blij dat ik nu wel verstandig ben.. Toen ik eraan toegegeven heb merkte ik pas hoe moe ik echt was, en dat duurt best lang.
T is wel vervelend als je niks kan.. Zei v/d week al tegen Alex dat ik me wel verkeken heb hierop.
De internist zei dat ik in principe alles mag, maar ik moet echt goed naar mijn lichaam luisteren en de vermoeidheid kan heel lang blijven.. helaas, maar waar.
Maar uiteraard kan ik niet wachten.. Vind het niet leuk om er naast te staan.

Edit; dan zal dat wel herhaling van gister zijn! Ik heb ook niets gezien gister avond.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:20

danifur schreef:
hoe bedoel je?

Als je t tegen mij had.... t was gister ook, vandaar. Maar zie dat t n herhaling is.... Die dame die haar schoene uit doet daar heeft Thimo een kwartier blauw om gelegen ook toen ze op de trap ging liggen hij kwam niet meer bij!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:41

Trusten Haha! Ik heb lekker hele avond op de bank gezeten en CSI en bones gekeken Tong uitsteken Eindelijk een avondje heerlijk op de bank!

Ga nu naar mijn bed want ben echt moe en morgen helaas weer werken Verdrietig

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:43

Hahah ik ga nog even lekker genieten v undercover lover, he Ellen...... Knipoog Dat vind ik echt geweldig!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:49

hoelaat komt dat shir? Heb ik zeker gemist? Ik wil het wel ns een keer kijken, maar weet nooit hoelaat enzo.

Ik ga lekker slapen. Ben moe!
Truste!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:50

Heb net onze viertal proef in elkaar gezet Bloos . Hoop dat het een beetje uitkomt op de muziek. Ik kan het muzieknummer nu even niet meer horen... En dan op een papiertje ongeveer schatten hoe lang die friese boefjes er over doen om van de ene letter naar de andere te komen. Maar... het begin is er. Nu de outfits nog en flink oefenen Haha! . Wie weet wanneer we met muziek kunnen oefenen Go jij! Go jij! ? Zijn er zowieso boxen in de rijbak? Ik zal jullie wel even van te voren waarschuwen...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:52

Welterusten Daan Slapen . Ik ga ook slapen. Morgen weer een klas vol kindertjes die op me wachten...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:57

iedereen vroeg naar bed Tong uitsteken

ik ga maar eens een cdtje branden voor de nachtshift Knipoog

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:58

Ja, en stonden toen vorig jaar 2 boxen. Dat was heel handig!
Wij zijn nog lang niet zover.
Mayo en ik zijn eigenlijk t hele jaar door al n beetje aan t brainstormen, heel af en toe als er iet sin ons op komt ofzo!
Maar nog niets bedacht..

Nou werkse morgen en truste! Doei! Slapen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:18

danifur schreef:
hoelaat komt dat shir? Heb ik zeker gemist? Ik wil het wel ns een keer kijken, maar weet nooit hoelaat enzo.

Ik ga lekker slapen. Ben moe!
Truste!

Dat is nu Daan Haha! Het komt volgens mij 2 x per week en op zondag avond die 2 afleveringen achter elkaar nog eens. Is zo fout dat het enig is om te kijken. Maar Ellen is dat niet met me eens hahahaah Cool

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:24

Ik weet nog dat t vorig jaar best lastig was om op muziek te oefenen toch? Hoorde vaak ven 2 kanten gemopper hahahah. Ik vond t met Ilion die net weer onder t zadel was en toch nog niets kon doen en fris was heel lastig: had mijn handen dan vol.... Maar Ilion is zijn oude zelf weer en trekt zich er nu vast niets meer v aan. Vaak is t ook wel gezellig beetje muziek er bij Haha!
Ooit hadden we een radio in de kantine aan staan en dat hoorde je in de bak: lekker Knipoog
Hahahah herinner me nog die muziek v Ellen en Brenda: tatatatataatatatat klonkt t plots heel hard en Ilion schrok zich rot hahahahaha. Ellen en Brenda waren zo lief om nog even te wachten tot Ilion klaar was met zijn 3 rondjes draf.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:29

ohhjaa, wat hebben we gelachen vorig jaar. sjonge, Bella die wou ook niet langs die ene box.. spoot er elke keer vandoor!
Wij hebben de muziek ook al klaar, maar de proef gaan we pas verzinnen te paard. Ik kan dat echt niet bepalen als ik naar de muziek luister..

Als je wilt oefenen kun je dat het beste smorgens vroeg doen, of s'avonds laat. bv in het weekend, dan is er s'avonds geen hond. (op Rolex en Nobel na dan) Haha!
Wat ook heel handig is, een mp3 speler met je muziek. allemaal 1, en ze op het zelfde moment aanzetten. Dit werkt natuurlijk pas als je de proef al klaar hebt.
Brenda gaat ons helpen, met het schrijven van de proef. Altijd handig, als wij zelf te paard zitten, is het lastig schrijven he hahaha Cool

En Shirley, ja, undercover lover is zoooo'n fout programma!! hahahahahhahaha
Nee hoor, als jij daar graag naar kijkt, prima toch? Als je mij maar niet verplicht er naar te kijken hihihi Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:48

Hihi ik verplicht dat niemand hoor Ellen Haha! Ik vind t gewoon lollig dat mensen zo stom zijn daar aan mee te doen en dan gaan janken als hij m ergens anders in hangt hahahahaha. Dit gaat nog verder dan Temtation want nu moeten ze iets doen maar weer niet te veel. Knappe vent die dat kan hahahaahha. Erg vermakelijk Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 07:30

Morning.
Was ik gister de laatste, ben ik nu de eerste.... waar is ons persoonlijk weervrouwtje? Marjan is u nog onder de wol????

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:00

mogguh! Ik denk het wel shir anders had ze al lang al wat getypt! ik ga er ook vandoor moet weer de heeeeeeeeeele dag aan het werk!

adios!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:00

kom ik net vandaan Tong uitsteken

nu zit ik te twijfelen of ik eerst rijden ga en dan slapen of eerst slapen en dan rijden.... Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:56

Morning Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:58

Toch maar eerst rijden denk...morguh annemiek!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:25

Good morning!
Ik ga niet meer op maandag morgen naar stal.. Was vorige week nogal een chaos met dat mesten hahaha
Niet zo erg hoor, maar Bella moest uit haar stalletje, dus Nadine (die was mee) ff met haar wandelen. Ik ging met Bright lopen. Brengt ze later Bella terug, staat Diamante in mijn box. die stond op springen leek wel, dus maar weer snel weg. Mocht ze even in Fresco's box, van Fanny. Lief van haar, zo konden wij naar huis.
Hoor ik later dat ze daar temet de hele middag gestaan heeft, en arme Fresco op de spuitplaats, omdat mijn box dus werd gebruikt als parkeerplek voor de paarden die hun stal nog uitgemest moesten worden! Verdrietig
Dus ik ga vanmiddag wel, dan is mijn stal klaar, en staat mijn eigen paard in mijn eigen box! (tenminste, daar ga ik wel vanuit! hahaha)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 10:40

Oh jee Ellen. Rachel vertelde me dat ze da paarden die uitgemest moeten worden even buiten de stal vast houden want het leegtrekken vd stal en nieuw hooi er in gaat heel snel, dan kan t paard meteen weer in zijn eigen, schone stal. Dat was de snelste manier volgens Rachel. Ik denk dat ze even moeten zoeken naar de beste manier nu ze de stallen met dat nieuwe machientje uitmesten.En zolang je paard dan maar in een lekker schone stal staat Ellen en niet dat ie net gedaan is en de hele ochtend al die paarden er in hebben gemest... hahahahah want dan is t wel een schijtstal hihi.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:12

Hallo goedemorgen,Het weervrouwtje was vanmorgen zo ontzettend moe,dat ze nadat ze haar fitnessochtendje had gehad ook nog even een lekkere bouwvakker op tafel had en daarna dacht nou mijn bedje is nog wel lekker om eventjes in terug te gaan(alleen hoor).Misschien tot straks bij Taams.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:56

Oh, die manier klinkt beter, Shirley. Het gaat volgens mij inderdaad ook erg snel, het uitmesten. Stro ging er vorige week ook meteen achteraar er weer in, klaar! Haha!
het zal inderdaad wel even wennen zijn, maar er zijn genoeg voordelen aan het systeem! Ik zie die mannetjes dan uitmesten met een vork, en dan in die bakken... en dan 90 stallen.. sodemieters, dat hou je volgens mij echt geen 30jaar vol! Ik voel me rug al na 1 stal! hahaha

Zozo Marjan.. had jij een lekkere bouwvakker OP tafel!!?? hahahaha Daar wil ik wel meer van weten! Knipoog hahahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:02

Hahaha was het echt een lekkere bouwvakker Verward

Wat voor machientje hebben ze dan nu voor de stallen?? Wist ik niets van. Mesten Rinus en Rein dan niet meer uit?

Mogguh Naadje, Uh middag inmiddels Tong uitsteken

Vanavond lekker lessen Haha!