Ik moet sowieso nog checken of ik ze wel allemaal heb.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik moet sowieso nog checken of ik ze wel allemaal heb.
..
eknein schreef:En jade wint weeeeer ons beroemde spelletje wie is het zielligst ..![]()

Citaat:Ga jullie kinderen nu even alleen laten, want.. ik heb een date..
* blijheid gelukkigheid .. sorry
Veel plezier !!
.
.. nu vind ik mezelf ook ziellig..
Cootjuh schreef:hahaha marieke ik lach je uit!
Ik heb ook maar een vreemd rooster..
Ma: 12.00 tot 16.00
Di: 12.45 tot 16.00
Woe: 12.45 tot 16.00
Do: 8.45 tot 16.00
Vrij: 8.45 tot 12.00
Ik heb dus op vrijdag na 's middags school.. en dat bevalt me niet.. ik heb dan geen dag meer over..
heb ik ook liever..
elkaar een beetje tekkelen enzo.. hmm
ik houd het maar bij paardrijden en basketbal.. 
alleen wel altijd 1e uur beginnen..
en een béétje eentonig 

Ging vet lekker.
. Heb echt heel londen 20 keer gezien(londen is ongeveer net zo groot als de hele provincie Utrecht), onder londen heb je een enorm metro netwerk waar we steeds londen rond mee moesten reizen. Ik ben geheel af van mijn claustofobie
, heb in totaal wel 3 uur onder londen gezeten doordat we met de metro underground moesten. Ben onder de Theems(een kanaal in londen) door gelopen, en we zijn terug naar Nederland gegaan met de kanaaltunnel.
. Life in de achterbuurt van Londen dus. We mochten niet meer met alleen maar meisjes rondlopen, en als we dat wel deden vroegen mensen aan ons hoe duur we waren(voor mensen die dit niet begrijpen, ze dachten dus dat we prutsmutsen waren). Het hotel was echt verschrikkelijk ranzig, schimmel op de muur. Krakende stapelbedden, douch met een meter kalk op de vloer. Als je op de muur klopte vielen de tegels uit de muur. Maar als nog gezellig!
. Maar op een gegeven moment rond 5 uur, had 80 % van onze groep gekost en kregen we allemaal migraine aanvallen dus toen was het wel gedaan met de pret. Ben in slaap gevallen naast de echt te lekkere jongen waar ik heerlijk tegen aan heb gelegen
.
.