Manege Jan Dolfing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re: Manege Jan Dolfing --> Besloten Groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:18

Ik zal ze straks wel even tellen. Tong uitsteken Ik moet sowieso nog checken of ik ze wel allemaal heb. Clown

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:19

Ik heb trouwns een kútklas een kútrooster en dus een kútschool. Scheve mond

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 14:52

En jade wint weeeeer ons beroemde spelletje wie is het zielligst .. Tong uitsteken

Ga jullie kinderen nu even alleen laten, want.. ik heb een date Haha! ..

* blijheid gelukkigheid .. sorry Clown

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:55

eknein schreef:
En jade wint weeeeer ons beroemde spelletje wie is het zielligst .. Tong uitsteken

Scheve mond

Citaat:
Ga jullie kinderen nu even alleen laten, want.. ik heb een date Haha! ..

* blijheid gelukkigheid .. sorry Clown

Lachen Veel plezier !!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:00

Ik crepeer hier van de pijn..
Ik at net chocola, en toen knapte iets in mijn mond, het was mn tand, die is doormidden gebroken.. maar zeg maar van boven naar beneden, dus mn tand staat er gewoon nog in.. Oh en nu durf ik niet naar de tandarts, want die gaat me vast zeer doen enzo. En de ene helft zit nu wel los, maar doet echt zeer!
Ooh, AU
Ik denk datie getrokken moet worden, want als ik bij de tandarts kom is het altijd die kis waar een gaatje ofzo inzit.. En ik heb er al eens een wortelkanaalbehandeling aan gehad..
Ik ben ook zielig..

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 15:04

He jade je bent verslagen man.. Nee oke serieus.. poedersuiker man Coot, maar hoe langer je de tandarts uitsteld hoe pijnlijker het gaat worden Ja .

M'n date is nog aan't werk .. Scheve mond .. nu vind ik mezelf ook ziellig..

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:09

Ja dat is waar.. Maar ik kan alleen tussen 10 uur en 11 uur 's ochtends bellen, dus dat word een asprientje slikken vrees ik.. En het zou me niet verbazen als ik morgen vroeg me verslaap om te bellen..

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:32

ik kán me niet eens verslapen, dan komt er een boze moeder naar mij toe, ben je nou nog niet naar school!!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:42

Ik was vandaag alweer vrij. Schijnheilig

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:02

hmm, we hebben morgen gvd al weer sportdag!! en we gaan de stomste sporten ooit doen...

Rugby. Zeilen, Mountainbiken.. Scheve mond

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:07

hahaha marieke ik lach je uit!
Ik heb ook maar een vreemd rooster..
Ma: 12.00 tot 16.00
Di: 12.45 tot 16.00
Woe: 12.45 tot 16.00
Do: 8.45 tot 16.00
Vrij: 8.45 tot 12.00

Ik heb dus op vrijdag na 's middags school.. en dat bevalt me niet.. ik heb dan geen dag meer over..

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 18:32

Cootjuh schreef:
hahaha marieke ik lach je uit!
Ik heb ook maar een vreemd rooster..
Ma: 12.00 tot 16.00
Di: 12.45 tot 16.00
Woe: 12.45 tot 16.00
Do: 8.45 tot 16.00
Vrij: 8.45 tot 12.00

Ik heb dus op vrijdag na 's middags school.. en dat bevalt me niet.. ik heb dan geen dag meer over..

snap je niet Verward

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:16

Oh beetje vremd uitgelegd.. Ik heb dus op elke middag school (ipv ochtend) op vrijdag na (dan heb ik 's ochtends school) Maar ik vind het absoluut niet fijn. Ik heb liever 's ochtends school en 's middags vrij, want dan heb je wat meer aan de dag.. Snappie?

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:07

jaaa dat snap ik wel Knipoog heb ik ook liever..

jeezus, dat rugbyen was echt poedersuiker man Tong uitsteken elkaar een beetje tekkelen enzo.. hmm Scheve mond ik houd het maar bij paardrijden en basketbal..

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 19:17

heey mensen.. Haha!
Ik heb wel een chill rooster opzich Ja alleen wel altijd 1e uur beginnen.. Scheve mond en een béétje eentonig Nagelbijten / Gniffelen
Maandag: 8.20-12.50
Dinsdag: 8.20-14.10
Woensdag: 8.20-14.10
Donderdag: 8.20-14.10
Vrijdag: 8.20-14.10

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 19:35

Oo .. ik moet ook elke dag eerste uur beginnen. Tong uitsteken

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 14:01

ikkee neitt Haha!

ik heb vrijdag het eerste uur vrij..

en ahd vandaag wedstrijd, 183 en 186, 2 wp !! heb er nu 5!!

en nog 2keer een 4e plaats.. 2 vettt grote bekers.. die lui zijn echt gekk Tong uitsteken

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:42

Gefeliciteerd Mariek! Lachen

Ik heb vanochtend gewonnen, moest tennissen met m'n vader in een super sterke poule. Haha! Ging vet lekker. Cool

Alles goed hier?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 17:40

I'M BACK FORM LONDON!

Het was super! Ik heb er serieus moeite mee om in het nederlands te typpen en niet in het engels omdat ik nog steeds in het engels denk Clown . Heb echt heel londen 20 keer gezien(londen is ongeveer net zo groot als de hele provincie Utrecht), onder londen heb je een enorm metro netwerk waar we steeds londen rond mee moesten reizen. Ik ben geheel af van mijn claustofobie Tong uitsteken , heb in totaal wel 3 uur onder londen gezeten doordat we met de metro underground moesten. Ben onder de Theems(een kanaal in londen) door gelopen, en we zijn terug naar Nederland gegaan met de kanaaltunnel.
Nu nog wat over londen.. Nou het hotel, hoeverder we londen binnenreden hoe smeriger het werd. Overal lagen flesjes bier, lege pakjes sigaretten en parkjes lagen vol met gebruikte condooms Clown . Life in de achterbuurt van Londen dus. We mochten niet meer met alleen maar meisjes rondlopen, en als we dat wel deden vroegen mensen aan ons hoe duur we waren(voor mensen die dit niet begrijpen, ze dachten dus dat we prutsmutsen waren). Het hotel was echt verschrikkelijk ranzig, schimmel op de muur. Krakende stapelbedden, douch met een meter kalk op de vloer. Als je op de muur klopte vielen de tegels uit de muur. Maar als nog gezellig!

We hebben de eerste dag ontiegelijk veel gelopen, echt 14 uur gewoon. Langs deze dingen ben ik gelopen: 'Trafalgar Squeare, Big Ben, Horse Guard, Houses of Parlements(regerings gebouwen), Westminster Abbey, Londen Eye(enorm reuzenrad van 135 meter), Tower of londen, Tower bridge, American Memorial Chapel, Buckingham Palace en ik ben ook langs een enorm hotel gelopen wat latet het Hilton Hotel van Londen bleek te zijn.

Ook ben ik naar Harrods geweest, dat is het duurste warenhuis van londen. Echt ik zweer het je, ik heb Louis Vouton schoenen aangehad van 1500 pond(dus meer dan 2000 Euro). Ik liep door het warenhuis heen met de gedachten als ik iets tegen kom wat ik kan kopen koop ik het. En ben op een gegeven moment oorbellen van 15 pond(33 euro) tegen gekomen en die heb ik gekocht.

Later die dag hebben we nog een rondvaart gemaakt over de Theems, en daarna zijn we met de metro naar Greenwich gegaan. Daar ligt de Meridiaan, dit is een rechte lijn tussen Noordpool en Zuidpool.

Na Greenwich hebben we de metro gepakt naar Charing Cross, en daar hebben we gegeten. Toen ik met m'n groepje de rest had gevonden hebben we de bus genomen om 8 uur terug naar Nederland. Om 7 uur zijn we aangekomen. Het was echt leuk vannacht, we hadden vette handel in Red Bull blikjes zodat we met z'n allen een beetje wakker zouden blijven. Op een gegeven moment, hoorde je m'n mentor zo door de microfoon: 'Ik zeg dit door de microfoon omdat ik niet meer boven in de bus durf te komen. Het is verboden om blikjes Red Bull te drinken, anders zijn jullie allemaal over een paar uur doodziek'. Toen schreeuwde iemand heel hard door de bus: 'Nou hoe wil je het dan controleren als je toch niet meer boven durft te komen'. Toen zei hij door de microfoon: 'nienke bek houden!'. Ik heb echt zo'n stoere mentor!! Echt grappig, echt hij scheld, rookt, en ouwehoert gewoon hard mee! Je kunt hem ook vet uitdissen zonder dat hij boos word. Op een gegeven moment ging hij ook gewoon bij ons zitten in de bus. Op een gegeven moment was iedereen Stonded(m'n mentor ook) en stond stijf van de Red Bull. Toen zei ik: 'doe mij nog maar een blikje Quiny'(jongen). Zegt hij zo: 'alleen als je me pijpt'. Zegt m'n mentor zo: 'als ik je pijp mag ik dan ook nog een blikje'? Ik zweer het je, nu klinkt het ernstig maar jezus als je in die staat bent is het grappig Tong uitsteken . Maar op een gegeven moment rond 5 uur, had 80 % van onze groep gekost en kregen we allemaal migraine aanvallen dus toen was het wel gedaan met de pret. Ben in slaap gevallen naast de echt te lekkere jongen waar ik heerlijk tegen aan heb gelegen Vork .

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 17:42

Klinkt hartstikke leuk Nienke !! Haha!

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:14

Haloo mensen..! Haha!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:21

Hee chiqa'. Haha!

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:01

hee !!!

nienke, dus het was wel weer leuk he Tong uitsteken

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:01

Joehooi !

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 10:21

yo!

Heb 13 uur geslapen vannacht, zou eigenlijk nog gaan stappen met een paar mensen gisteravond. Ben blij dat ik niet mee ben gegaan Tong uitsteken .