Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nikje schreef:haaaaaaaaay beetje laat maar ik was 1x 1e met 180 dus me eerste puntje
en 1 x 2e met 178
nikje schreef:haaaaaaaaay beetje laat maar ik was 1x 1e met 180 dus me eerste puntje
en 1 x 2e met 178
_Angelique_ schreef:Pff ik weet het even niet meer hoor. Gaat zo enorm slecht
Ga even proberen te regelen me groepslessen tijdelijk om te zetten voor privéles, totdat het weer goed gaat.
Zodat ik even de volle aandacht krijgt, want ik weet ook niet wat ik nu moet doen, het ligt ook aan mij, maar Lara is ook zo aan het tegen werken.
Deze week ga ik alleen maar longeren, en proberen een privé les springen te regelen, zodat ze hopelijk wel los word.
En dan hoop ik dat het weer beter zal gaan....
LaFunkyJazz schreef:ehm, zullen we zaterdag doen? kan jij mij eerst helpen met mooie portret fotos van Natas makenen dan bonnie+fleur?
_Angelique_ schreef:LaFunkyJazz schreef:ehm, zullen we zaterdag doen? kan jij mij eerst helpen met mooie portret fotos van Natas makenen dan bonnie+fleur?
Oke is goed
Want dan doe ik Lara s'morgens ook alvast. (Neem aan dat je s'ochtends foto's wilt gaan maken van Natas?)
En rij ik met je mee naar de shetjes, en daarna weer terug naar stalhaha
Moet je nog wel even zeggen hoelaat je dan op stal bent.