Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 08:57

Ja dat denk ik ook Lachen

Ik moet zondag naar Haaren toe voor mijn kür op muziek met Monty Lachen ben benieuwd hoe het gaat worden.. Zal vanavond wel eventjes het filmpje met muziek hier neer zetten zodat jullie mij kunnen beoordelen Tong uitsteken

Heb als jury Harry van Baal dus moet ik goed rijden wil ik punten gaan vangen Haha!

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:48

het zal vast leuk worden zaterdag:) heb er wel zin in. Voor milou laatste keer op generaaltje dus hopelijk gaan we het goed doen.
Ben benieuwd naar het filmpje rowan

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:58

Ik heb ook al helemaal zin in de komende dagen. Dadelijk nog 3 uur tentamen en vanavond nog even flink stampen. Morgen van 9-12 mijn laatste tentamen en dan begint eindelijk mijn welverdiende vakantie Tong uitsteken. Morgenavond voor de lessen Noblesse rijden en daarna rij ik ook nog eens extra in de les van 20:30 samen met Liek. Kunnen we nog even oefenen voor zaterdag. En dan zaterdag weer les (geef jij die A-M of doet J. die?) en 's avonds Pas de Deux. Mijn vakantie begint in ieder geval goed zo lekker tussen de paarden. En de rest van de week zit ook alweer voorgestampt met leuke dingen en gezellig doen met kerstmis Clown. Dat wordt uitrusten ná de vakantie ipv er ín Haha!.

Ben ook erg benieuwd naar je filmpje Rowan, heb je nog nooit op Monty gezien Lachen.

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 14:00

suc6 yoni met je tentamens

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 19:36

@ djoontje: voel me soms net een beginner omdat ik hem soms moeilijk voor het been krijg Lachen maar het lukt steeds beter.. Ga dadelijk de proef maken als mijn vader zo lief is om het filmpje op mijn pc neer te zetten Tong uitsteken (zit nu op die van hem.. wel wat fijner toetsenbord enzo haha)
Ik kom wel kijken naar de pas de deux.. tot hoelaat duurt die en wanneer begint die? Ben nu wel ziek thuis, dus was blij das ik Passoa vandaag niet hoefde te rijden omdat de tandarts was geweest(verdoving).

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 19:40

is het allemaal goed gegaan bij de tandarts Rowan? wie had je nu nog allemaal?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:26

Ja alles behalve die van Irma zijn onder verdoving gegaan..
Ik had:

Ricky
Passion
Monty
Passoa D
Kartouche

Ben blij dat de mijne is geweest want ze had toch wel wat haken en ook een iet wat ongelijk gebit..
Ze leken allemaal wel erg dronken toen ze naar stal terug gingen Lachen

Mijn kür ben ik aan het opslaan dus ben benieuwd of het er een beetje uit gaat zien.. Beetje lastig als de kleine binnenbak niet precies 20x40 is Tong uitsteken

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 22:55

Ik doe het niet. Moet er s'middags er al zijn voor de fysio en 's-avonds de kur.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 01:13

wat doe je niet amarie?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 08:29

Lesgeven denk ik Joyce. Marloes is er zaterdag namelijk niet.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:42

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 12:17

ziet er netjes uit hoor die kur!! leuke muziek ook. ben benieuwd hoe het in echt gaat.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 12:50

Inderdaad het lesgeven.
Heb een stukje van de kur gekeken. Moet lukken.

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:19

Leuke kür rowan!

Helaas kan ik de pas de deux niet zien, dacht van wel maar dan ben ik op vakantie t/m maandag. Iig veel succes iedereen.

Verder heeft twis nu fysio, omdat hij waarschijnlijk een keer is gevallen oid en daardoor iets anders is gaan zitten waardoor hij scheef is gaan lopen om de pijn te ontwijken (was toen we hem kochten misschien al) en alles vast is gaan zetten. Dus nu even een tijdje longeren, wat niet altijd goed gaat. Maar als je dan boos word maak je het alleen maar erger.. Dus ik hoop dat ik genoeg geduld heb

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 17:28

zit er goed uit rowan gaat vast goed komen. Alvast suc6 voor zondag. Heb net echt veel inkopen gedaan bij drunen Lachen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:36

__manon__ schreef:
Leuke kür rowan!

Helaas kan ik de pas de deux niet zien, dacht van wel maar dan ben ik op vakantie t/m maandag. Iig veel succes iedereen.

Verder heeft twis nu fysio, omdat hij waarschijnlijk een keer is gevallen oid en daardoor iets anders is gaan zitten waardoor hij scheef is gaan lopen om de pijn te ontwijken (was toen we hem kochten misschien al) en alles vast is gaan zetten. Dus nu even een tijdje longeren, wat niet altijd goed gaat. Maar als je dan boos word maak je het alleen maar erger.. Dus ik hoop dat ik genoeg geduld heb

maja als je niet boos word gaat hij met jou aan t lopen en dat mag ook weer niet bij die pony (want dat doet ie al al te graag)
Dus zoals ik begrijp het ik de pony's van vd B zaterdag zondag en maandag alle3?

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:32

He Joyce, hoe is het met Sem, doet ze het nog goed?
Iedereen die morgen meedoet, heel veel succes.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 22:58

jaa sem doet t supergoed.. eergister nacht heeft ze 10 minuutjes gepiept en gister nacht helemaal niet.. ze krijgt 3x per dag eten om ongeveer 9 uur 's ochtends 3 uur 's middags en 9 uur in de avond en nu begint ze dat door te krijgen (we halen de bak dan na 20 minuutjes ofzo weg) dat ze dan kan eten en anders niet.. Uitlaten doet ze goed soms moet ze tussendoor nodig en dan begint ze al zo zoekend rond te lopen maar dan zijn we er optijd bij om ze buiten te zetten

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 23:08

Super ben benieuwd wanneer ze weer op de manege is.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 00:19

gister is ze er nog geweest maar niet toen jij er was.. ze gaat vast nog wel een keer mee Knipoog

F en ik gaan vandeweek ff spoedtraining doen (anders loop ik achter op de puppiecurses) omdat het nu ook 3 weken niet is en anders is ze dadelijk al 17 weken.. en eigenlijk moet je daar meteen mee beginnen als je de pup hebt.. Zit doet ze nu thuis al goed en af ook en als je zegt waar is plaats gaat ze op der kleedje (of t is stom toeval Tong uitsteken)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 00:32

Geweldig genoten van de kerst kur.
Goed gedaan iedereen, de proef van Stephanie en Milou was super en de kerstboom mutsen geweldig (knap trouwens op Paco en Boktfire)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 08:47

Stephanie en Milou gewonnen!!??? ja ik moest helaas toch echt naar huis toe aangezien die kleine pup thuis zat en die toch wel nodig moest plassen Lachen hij houd nu mooi op maar moet wel gelijk als ik hem uit de bench haal plassen Tong uitsteken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 15:14

Gelukkig maar Amarie dat je geweldig genoten hebt. Ik heb er weinig van kunnen zien doordat we zelf druk bezig waren, maar Stephanie en Milou hadden wel een mooie outfit aan. Verder leuke dingen gezien.
Tijdens onze proef had ik zowat een lachstuip om die gekke bokfire. Jeetje wat was die aan het bokken en tempo was echt nul. Op het laatst gingen ze nog gezellig staan theemutsen. Ik heb in ieder geval hard gelachen en vond het echt super leuk. Dat we dan ook nog eens 5e waren van de 12 met die twee exemplaren vond ik al helemaal een wonder. Al met al een geweldig leuke dag. Hopelijk houdt H. zich aan haar woord en volgt er met carnaval weer een pas de deux.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 17:15

Met carnaval weer eentje, dat is best snel.
Ben benieuwd wat er dan voor outfits voorbij komen, de kerstboommutsjes met bijpassende dekens waren super.
Net als de brandende kerstboom verlichting trouwens.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:01

heeft er niet toevallig iemand fotos gemaakt van de kuren?