Jongenss, ik moet écht leuke nieuwe liedjes hebben voor 5 uur! Ik wil sowieso nog stupid girls en die ene met die onuitspreekbare naam en alle shït die jullie kunnen vinden mogen jullie naar me sturen. Maar natuurlijk zitten jullie weer op computers waar geen liedjes opstaan
Ik moet gaan, ga vooral liedjes zoeken voor mij! Maar ik meot dus nog douchen, opruimen, tas inpakken, kleren wassen die ik mee moet en dat bed voor haar doen voor 5 uur dus ik ben weg
Zij komt hier, ik ben al daar geweest. Maar gelukkig hoeft zij niet de hele week hier te zijn, want we gaan zeilen met de hele klas en hun klas zegmaar
Ja, we gaan zeilen naar Ameland en blaat. Nog 2 uur, bleeegh ik heb echt geen zin Maarrgoed ik schiet niet echt op, heb alleen nog maar kleren in de wasmachine gepropt, dus ik ga nu écht tas inpakken enzo
Hahahahaha soms snap ik niet waarom ik gymnasium doe, ik schreef net op trouwen, terwijl ik truien wou opschrijven en toen wist ik niet meer hoe je truien schrijft whaaa
Ja índerdaad, eerst beetje ruzie zoeken hier, vervolgens ook nog de verkeerde mensen overlaten (lees: ajaxpubliek) Kuilen graven op het strand, al het bier opdrinken etc etc.
We gaan ook wadlopen, ik weet écht niet wat ik dan aan moet Hahaha wedden dat ik vet veel vergeet! Naja, morgen avond gaan we pas naar die boten dus dan heb ik nog wel tijd om dingen te bedenken die ik ben vergeten. Maarr nu ga ik douchen, om half 6 moeten we weg en ik moet ook nog opruimen en eten alvast doen
dit is speciaal voor demi_eros ik heet ROOSJUH1994!!!!!!!!
Bedankt voor deze zeer intelligente, nuttige, en vooral zinvolle opmerking. Echt, mijn bewondering is oprecht. Ik denk dat Demi diep gekwetst is hierdoor.