Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
, ging vandaag er lekker
ookal ben ik der 1 keer bijna af gevallen
Maar daar hebben we het niet over
Dus je zat vandaag op roxanne. Ghihih. 
Ik hing echt aan de teugel, in der mond een beetje te hangen..
Iedereen dacht dat in der af ging vallen
Maar ze was echr lief dus ik kon der weer op komen !

lexlover schreef:Jaaaaaaaaaaaa... echt saai !
Het is ineens vet stil hieroww !
Maarjaa.. Dus ik viel er de eerste sprong bijna van af.. Moest gewoon nog even wennen en tjaa.. Aangezien ze der in de gallop de eerste er altijd langs loopt en nu niet, vond ik het niet zo'n heel groot probleem![]()
Maar ze was echt super lieff !Ik hing echt aan de teugel, in der mond een beetje te hangen..
Maar ze ging echt steeds rustiger drafenIedereen dacht dat in der af ging vallen
Misschien wel je nieuwe springmaatje..
Het ligt nog niet eens zo zeer aan Dunja ! liisette schreef:lexlover schreef:Jaaaaaaaaaaaa... echt saai !
Het is ineens vet stil hieroww !
Maarjaa.. Dus ik viel er de eerste sprong bijna van af.. Moest gewoon nog even wennen en tjaa.. Aangezien ze der in de gallop de eerste er altijd langs loopt en nu niet, vond ik het niet zo'n heel groot probleem![]()
Maar ze was echt super lieff !Ik hing echt aan de teugel, in der mond een beetje te hangen..
Maar ze ging echt steeds rustiger drafenIedereen dacht dat in der af ging vallen
OkeeMisschien wel je nieuwe springmaatje..
![]()
lexlover schreef:Hihih.. Het klinkt stom, maar van Lex heb ik erg veel geleerd..
Als je Lex er niet tussen hield, ging hij niet..
Maar ik ben bang dat rox wel wat anders naar het wedstrijd materiaal gaat kijken![]()
![]()
Maar ik kan het me helemaal voorstellen hoor sabrin ! Door dat zadel val je ECHT naar voor !Het ligt nog niet eens zo zeer aan Dunja !