manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:31

Ah lief eldo, echt een opa'tje...
Zou leuk voor je zijn bianz als je een paard kan rijden zonder problemen daar om heen!
Is het gelukt met scheren van nous?

Ik wil ook weer paardrijden, maar ja gaat helaas niet.
Ik wandel nu af en toe met voice, het is net als vroeger, wandelen omdat ze nog niet bereden mag worden.
Alleen nu ben ik degene die niet mag rijden.
Maar ja voice heeft er niks op tegen, wandelen en hapjes gras uit de bermen plukken.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 15:45

gisteravond is Nous geschoren! We hebben ineens een heel ander en groter paard terug gekregen Clown (nouja, dat vinden thirz en ik dan)

We hebben dr een volle spuit tranquigel gegeven dus madam was lekker aan het suffen. Totdat het scheerapparaat op dr werd gezet natuurlijk Clown Toen ging ze vol achteruit en omhoog. Gelukkig had een stalgenootje van ons een praam klaargelegd. Die werkte goed hoor! Nous gaf geen kik meer.
Hieronder een paar foto's. We hebben vandaag pas foto's gemaakt van t eindresultaat en die heeft Thirza.

Afbeelding
Nousje lekker stoned Ach gut

Afbeelding
Het begin is er! Wat een kleurverschil he Bloos! In het echt is het nog veel erger vind ik.

Afbeelding
Thirz spreekt Nous moed in

Afbeelding
Nous lekker slapie

Afbeelding
Duo penotti. Let vooral niet op haar ontzettend gore staart en nu doen jullie dat juist wel natuurlijk Clown

Afbeelding
Bijna klaar!

Dit waren de foto's die ik heb. Nu nog wachten op de foto's van Thirz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 16:01

Jeej, Nousje geschoren Lachen duurt even, maar dan heb je ook wat,

Idd een behoorlijk kleurverschil! Ben benieuwd naar de foto's van vandaag. Eens zien wat de kleur dan doet op de foto's (en of ik ook vind dat ze daar groter lijkt Clown Ze ziet er wel heel anders uit nu, dat ben ik zeker wel met jullie eens Ja )

*Maarre niet egt een zwart paard gworden hè Kim? Tong uitsteken (las zoiets in t zeeuwentopic, een poosje terug Knipoog ) Tog tevree met je paardje nu?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:44

haha nee, niet zwart
maar wel erg tevreden met het resultaat! Het was even wennen maar het staat wel ontzettend sjiek! Haha!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 16:45

mn ava is trouwens weg Verward

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 16:54

Ja, ik zie het.. Vreemd Scheve mond Ava, joehoe!?!

En ik kan me voorstellen dat t even wennen is, heel ander kleurtje nou ineens. Ze glimt wel enorm op die foto's Ja

wacht vol spanning op de foto's van Thirz Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:26

Ze komen eraan hoor, ze zijn nu aan t uploaden! Was even het huis kerstklaar aan t maken, die lampjes die altijd eeuwig in de knoop zitten Gestoord Maar alles zit en staat nu goed, laat de kerstman maar komen!!

Nou, dat scheren was een hele happening, niet Nous dr favoriete onderdeel, haha! Opa Eldo stond toe te kijken, want t gebeurde allemaal voor zijn box. Als ik zn gedachten kon lezen had hij vast dit gedacht: "Hmm, blij dat zij onder handen wordt genomen en niet ik" Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 18:45

Heel fijn idd die lampjes (dit jaar zaten ze bij ons niet in de knoop, maar weigerden ze licht te geven Verward Dus toen ben ik maar op mn knieen lampje voor lampje even aan gaan draaien Clown ergens op t eind van de sliert bleek er een lampje net wat te los te zitten; even aangedraaid en we hadden weer licht Pling )

Thirz schreef:
Als ik zn gedachten kon lezen had hij vast dit gedacht: "Hmm, blij dat zij onder handen wordt genomen en niet ik"

*Proest* Ik denk dat ik dat ook zou denken als ik daar zou staan als Eldo zijnde Tong uitsteken Eerst platgespoten worden; licht in je hoofd, rare waanbeelden, stoned gevoel én dan gaan ze je ook nog eens SCHEREN! Wow!
Nee dan kan je beter rustig in je stalletje staan en t eens allemaal goed bekijken Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:49

Zo was ze woensdag:
Afbeelding

En zo vandaag:
Afbeelding

En nog 1 met Kim at work:
Afbeelding

Wel een verschil he Lachen

Bianz, foto's van woensdag zijn veelal bewogen door onze wilde paarden, zo ging Nero:

Afbeelding

Of zo Clown
Afbeelding

Maar nog wel een lieve van zn hoofd:
Afbeelding

Conclusie: foto's zijn mooier bij een zonnetje en een rustig paard Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:50

ps: Nous is geen westernpaard geworden hoor, vlecht zit in dr staart wegens diarree!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 19:29

Leuke foto's!
Netjes geschoren hoor!
Hee thirz, welke dagen ga jij van de week nog in de bak rijden?
Want als ik thuis ben dan kom ik even langs om te kijken.
Dan wil ik ook een rondleiding op jullie nieuwe stal.

Heej bianz wordt het nog wat met dat paard op braamhof om te rijden?
En is de hoefsmid al geweest voor nero?
Hij ziet er wel erg fit/stout uit op de foto's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 19:29

owjee, Nous weer ziekjes? Ach gut arm paardje..

Staat wel heel tof hoor, kale Nous. Heel anders, maar idd wel errug sjiek Pling En was ze meteen ook een stuk voorwaartser nu zonder jasje? of viel dat mee?

hee, die laatste foto van nero doet me heel erg aan deze denken Haha! *kan ook wel kloppen natuurlijk, zelfde paardje en zelfde plekje Clown maartog*
En die longeerfoto's zijn ook top; whaha *zoefzoef, vlieg.. Hyper! * Wel een lekkr vrolijk koppie

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:10

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=696784&hilit= Owja, thirz ik zou als ik jou was nog even je cap op gaan halen bij de Braamhof. Mét cap is nl de nieuwe trend Clown Dus als je die ff gaat halen, kan je morge uber hip mét cap de stad in morgen aaf Knipoog
*ik hoef niet zo nodig met de trend mee, dus ik laat mn cap nog maar even thuis Bloos

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:14

Whahaha, ter erg gewoon!! Rolleyes Helaas kom ik niet meer langs de braamhof morgen, dus ga ik cap-loos de stad in. Voel jij je ook niet zo alleen!!

Leuk Nel, dat je een keertje komt kijken. Zou zeker gezellig zijn als je er in de toekomst ook kwam te staan. Ik ga maandag, woensdag en donderdag. Dus weet niet of je een van die dagen kan? Laat t maar weten, kom ik je thuis wel ophalen Lachen
En heb nog niets over het eventuele verzorgpaard van Bianz gehoord, nog ff in spanning afwachten dan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:17

Thirz schreef:
Voel jij je ook niet zo alleen!!!

Lief dat je zo aan me denkt (al heb ik t gevoel dat t deels ook een beetje eigenbelang is Schijnheilig )
Maar t is idd egt te erg Scheve mond Vind deze foto ook zo erg; een cap bij zo'n jurk!!
http://www.trendystyle.net/fashion/tren ... index.html
Maarja wie zijn wij hè Thirz Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 20:19

Ik kan t gewoon niet serieus nemen, tis té hilarisch voor woorden. Wie bedenkt dit?! Verward
(Hij verdiend er vast veel geld mee!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:25

Ja.. ik gloofde t eerst ook nie toen ik t ineens tegen kwam op een site, maar t schijnt tog waar te zijn.. *ben al nie zo'n trendvolger, maar deze trend laat ik zéker aan me voorbij gaan Vork *

En die vent die dit bedacht heeft (of vrouw.. ) heeft vast een eigen paardje en weinig tijd Lachen Nu met deze trend kan je de hele dag met je cap oplopen; scheelt op en af zet tijd hè Knipoog
Hoe bizar! Tog belachelijk dat iemand hiermee zo heel veel geld verdiend Ach gut waar gaat t heen met de mode Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:34

Jaaa dag he! Heb ik echt een enorm verhaal getypt, druk ik op plaatsen, is alles gone! Als ik veel zin heb typ ik morgen wel weer opnieuw!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 23:45

( Clown Toch nu nog maar ff snel de belangrijkste dingen, anders ben ik ze morgen weer kwijt)
Belangrijkste was:
- Nous ziet er kaal goed uit! En ze lijkt idd groter op de foto's... mysterieus....
- Nero staat sinds begin van de week op nieuw voer: melasse voor EXTRA energie, dus ja dan kun je je misschien voorstellen hoe hij zo veel energie kan hebben om te scheuren terwijl hij niet goed loopt. Vanavond hem weer gelongeerd en nu scheurde hij zo hard dat het rechtervoorijzer er af schoot; wie weet komt de hoefsmid snel... Gevolg was natuurlijk wel dat hij nog slechter liep daarna, maar ja hij was gewoon niet te stoppen en dagen op stal laten staan doe je ook niet!
- De Capmode ziet er niet uit zeg, Mister Burberry had zeker paardgereden en had z'n cap nog op toen hij bedacht hoe charmant hij er uit zag??
- Hmm over foto's gesproken Thirz: we kunnen idd volgende keer beter duimen voor zonnig weer én rustige paarden, want zo wordt het niks hihihi! Die laatste foto is trouwens wel erg vrolijk; lijkt zeker op die uit mijn profiel Anne!
- Ik ga nu lekker slapen, zodat ik morgen vroeg op kan staan om hard te leren en dan 's avonds hopelijk nog ff het café mee in te duiken met jullie, Thirz en Anne! Laat 't nog weten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 00:54

reageert nog ff snel:
Citaat:
- Ik ga nu lekker slapen, zodat ik morgen vroeg op kan staan om hard te leren en dan 's avonds hopelijk nog ff het café mee in te duiken met jullie, Thirz en Anne! Laat 't nog weten!

jaja, hard aan de studie hoor Knipoog
enne ontspannen en lol maken is goed voor je, kan je de volgende dag weer met nieuwe moed aan de slag Lachen Dus je kan die avond nog makkelijk even t café in duiken (met of zonder cap Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 17:00

Zo, bijzonder dagje Paardoes ook weer achter de rug:
vanmorgen natuurlijk weer een flink stress moment aan het begin van de ochtend à la vorige week Knipoog Maargoed Nienke en ik hebben netjes alle paardjes gepoetst, later net voor half 10 met nog wat anderen de paardjes gezadeld en we waren weer perfect op tijd klaar Vork

Verder vandaag nog 3 nieuwe bewoners verwelkomd en begroet; Harry, Kliko en Hummel Haha! jaja, we hebben 3 nieuwe Varkentjes (of nouja -tjes Nagelbijten / Gniffelen Harry *zwart* en Kliko *roze* zijn best wel een beetje groter dan Tineke Clown )
Erik over het ene varkentje: "Varkens zijn al niet de knapste beesten, maar deze die we nu hebben slaat egt alles!" Kwam hij speciaal helemaal voor naar de hooischuur om dat even te melden Clown (ik geef hem trouwens geen ongelijk hoor Nagelbijten / Gniffelen )

Verder gaat Indoor blijkbaar door Lachen De ruiter-lijsten hangen al op. Myra en Lars blijven thuis, samen met Hannes, Gijs en uhm..
Nouja mee gaan:
Nanda, Stud, Nicole, Toska, Flaxy, Emma, Lucio, Lonely, Balou, Fenna, Indi en ik zit even te twijfelen of Don nou wel of nie mee ging...
(indoor vergadering is op de 23ste om half 4 voor de mensen die dat nog nie wisten, en wel wilden weten Haha!)
En *denkt* de ruiters hebben briefjes gekregen; zaterdag de 30ste en de 6e gaan niet door

Zo ik gloof dat ik alles wel gemeld heb wat ik wou melden. Nog vragen? Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:24

Ahhh varkentjes.... heb je foto's??????

Nou Thirz, ik ben donderdag vrij, dus dan kan ik e.v.t wel met je mee!
lijkt me leuk, laat maar weten hoelaat je gaat!

Van zondag t/m dinsdag slapen we in nieuw en st. joosland.
Om op de paardjes te passen.
Dus een lekker in de buurt van voice-je!
Mijn schoon moeder wordt namelijk geopereerd aan haar rug en mijn schoonvader blijft de eerste paar nachtjes bij haar.
Dus moeten wij effe op de beestjes passen!

Heej komt ciska nog wel eens op bokt?
Wil nog even het adres van haar weten in Vlisingen, heb alleen maar die van leeuwarden.
Over een kleine 3 maandjes hoop ik jullie allemaal een kaartje te sturen....
O ja en aan kerstkaarten doe ik volgend jaar pas mee.
Was het een beetje vergeten...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 17:56

haha, volgens Cis (zei ze vanmorgen nog) leest ze wel altijd braaf bij Knipoog dus als t goed is, zal ze dit ook wel lezen Haha!
*ze gaat trouwens ook mee stappen vanaaf, zal ook ff zeggen dat ze haar adres naar je moet sturen (probeer er aan te denken iig Bloos )

Uhm nou die varkentjes zijn nie schattig hoor Clown *vind ik* Haha Erik noemde ze wel varkentjes, maar ik vind ze verdacht veel op deze lijken én dus op een hangbuik zwijn Tong uitsteken Er is er wel 1tje, en die is of even groot als Tineke of ietsje kleiner, die is wel leuk Lachen (maar ik zou t nou niet schattig willen noemen Clown )

voicenel schreef:
Mijn schoon moeder wordt namelijk geopereerd aan haar rug en mijn schoonvader blijft de eerste paar nachtjes bij haar.
Dus moeten wij effe op de beestjes passen!

Leuk dat je op de beestjes mag passen. Lekkr dicht bij Voiceje enzo Lachen Jammer van je schoonmoeders rug Scheve mond Wat heeft ze? Wat gaan ze doen in t ziekenhuis?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:12

ciska!! belangrijk nieuws !!
Vanmiddg ging denice naar de kroo waar jij niet mee naar toe ging dus ik en linda komen daar aan en ik zei tegen linda kijk is wie we daar hebben dus linda wist nie waar over had. dus ik loop veder en word opeens geroept door martin Haha! dus ik naar hem toe dus toen vroeg die of ik zijn paardje wou vasthouden en even mee wou lopen echt leuk was dat dus hij moest springen maar gebeurde ongeluk een paard ging door de hindernis en ruiter er afgevallen en paard op ruiter dus die moest naar ziekenhuis. een uur later moest die springen hij had de twee laaste er af gesprongen Boos! maar denice heeft hele leuke dag gehad Tong uitsteken doeidoei

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 20:52

klinkt als een leuke middag Denice Ja

*mooie ava ook Knipoog kennen we deze ruiter?