Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(nouja, dat vinden thirz en ik dan)
Toen ging ze vol achteruit en omhoog. Gelukkig had een stalgenootje van ons een praam klaargelegd. Die werkte goed hoor! Nous gaf geen kik meer.
In het echt is het nog veel erger vind ik.
duurt even, maar dan heb je ook wat,
Ze ziet er wel heel anders uit nu, dat ben ik zeker wel met jullie eens
)
(las zoiets in t zeeuwentopic, een poosje terug
) Tog tevree met je paardje nu?
Ava, joehoe!?!
Maar alles zit en staat nu goed, laat de kerstman maar komen!!
Dus toen ben ik maar op mn knieen lampje voor lampje even aan gaan draaien
ergens op t eind van de sliert bleek er een lampje net wat te los te zitten; even aangedraaid en we hadden weer licht
)Thirz schreef:Als ik zn gedachten kon lezen had hij vast dit gedacht: "Hmm, blij dat zij onder handen wordt genomen en niet ik"
Eerst platgespoten worden; licht in je hoofd, rare waanbeelden, stoned gevoel én dan gaan ze je ook nog eens SCHEREN! 

arm paardje..
En was ze meteen ook een stuk voorwaartser nu zonder jasje? of viel dat mee?
*kan ook wel kloppen natuurlijk, zelfde paardje en zelfde plekje
maartog*
* Wel een lekkr vrolijk koppie
Dus als je die ff gaat halen, kan je morge uber hip mét cap de stad in morgen aaf
Helaas kom ik niet meer langs de braamhof morgen, dus ga ik cap-loos de stad in. Voel jij je ook niet zo alleen!!
Thirz schreef:Voel jij je ook niet zo alleen!!!
)
Vind deze foto ook zo erg; een cap bij zo'n jurk!!
*
Nu met deze trend kan je de hele dag met je cap oplopen; scheelt op en af zet tijd hè
waar gaat t heen met de mode
Toch nu nog maar ff snel de belangrijkste dingen, anders ben ik ze morgen weer kwijt)Citaat:- Ik ga nu lekker slapen, zodat ik morgen vroeg op kan staan om hard te leren en dan 's avonds hopelijk nog ff het café mee in te duiken met jullie, Thirz en Anne! Laat 't nog weten!
Dus je kan die avond nog makkelijk even t café in duiken (met of zonder cap
)
Maargoed Nienke en ik hebben netjes alle paardjes gepoetst, later net voor half 10 met nog wat anderen de paardjes gezadeld en we waren weer perfect op tijd klaar
jaja, we hebben 3 nieuwe Varkentjes (of nouja -tjes
Harry *zwart* en Kliko *roze* zijn best wel een beetje groter dan Tineke
)
(ik geef hem trouwens geen ongelijk hoor
)
De ruiter-lijsten hangen al op. Myra en Lars blijven thuis, samen met Hannes, Gijs en uhm..
)
dus als t goed is, zal ze dit ook wel lezen 
)
*vind ik* Haha Erik noemde ze wel varkentjes, maar ik vind ze verdacht veel op deze lijken én dus op een hangbuik zwijn
Er is er wel 1tje, en die is of even groot als Tineke of ietsje kleiner, die is wel leuk
(maar ik zou t nou niet schattig willen noemen
)voicenel schreef:Mijn schoon moeder wordt namelijk geopereerd aan haar rug en mijn schoonvader blijft de eerste paar nachtjes bij haar.
Dus moeten wij effe op de beestjes passen!
Jammer van je schoonmoeders rug
Wat heeft ze? Wat gaan ze doen in t ziekenhuis?
dus ik naar hem toe dus toen vroeg die of ik zijn paardje wou vasthouden en even mee wou lopen echt leuk was dat dus hij moest springen maar gebeurde ongeluk een paard ging door de hindernis en ruiter er afgevallen en paard op ruiter dus die moest naar ziekenhuis. een uur later moest die springen hij had de twee laaste er af gesprongen
maar denice heeft hele leuke dag gehad
doeidoei
kennen we deze ruiter?