ik had vrijdag op Satino gereden, hij was opzich wel lief. we gingen springen en dat ging ook wel goed.

gister even op Nonja gereden, kruising fjord en kei-eigenwijs. Ik moest zo hard lachen op een gegeven moment
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag Lingy weer gereden, gaat steeds beter!
En nog even in vliegende galop met een los teugeltje door de bak gecrosst!
was niemand in de bak, en ze hadden het lint er uit, dus dan heb je een bak van 20 bij 80 ongeveer
Heerlijk!
Btw, witte/beige dekjes hou ik nooi schoon haha met Lingy
Ik rijd nu meestal met een bruine met rood, ook van HH geloof ik.
Alleen wil ik nu nog graag een groene Scapa
Want heb er ook wel eens een Scapa op liggen, die pasvorm vind ik zoveel fijner dan die van HH

_Caitlinnn schreef:En de recenties van War Horse zijn super goed loes dus apart... maar ach ik huil nogsteeds bij Bambi dus zal ik bij die ook wel hebben dan![]()
maar ik ben wel op vakantie!! hahah
Ik schrok me dood, ben gelijk terug de kamer weer ingerend
En net nu ik een beetje van mijn spinnenangst af aan het komen was...
Ieeuw, ik hou ook niet zo van spinnen! Aah, gek paardje Sanne

*hopen dat het nu wel goed gaat* Zoo, jij bent dr vroeg bij!
Eerst nog wat gehangen en dan stappen, maar dat vond ze niet zo heel leuk, met al dat gewicht aan een kant natuurlijk.. En toen was het "doe maar voorzichtig je been erover.." En toen heb ik een stukje gestapt! Ik was echt helemaal trots! Ze had wel eens vaker iemand op haar rug gehad, maar dat ging toen mis met afstappen en toen heeft ze een tijd stil gestaan.. Dus nu weer begonnen met longeren, twee weken een beetje gehangen enzo.. En dan vandaag voor het eerst er op gestapt! Linksom vond ze wel oké, rechtsom vond ze het enger. Dus we blijven oefenen.
Hoe doen jullie hangen?