The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:44

hahaha leuk Cait _O-

ik had vrijdag op Satino gereden, hij was opzich wel lief. we gingen springen en dat ging ook wel goed.:)
gister even op Nonja gereden, kruising fjord en kei-eigenwijs. Ik moest zo hard lachen op een gegeven moment _O-

Datjaa

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:52

Ik kan de foto nu niet zien op mijn mobiel :P Vandaag Lingy weer gereden, gaat steeds beter! :) En nog even in vliegende galop met een los teugeltje door de bak gecrosst! :D was niemand in de bak, en ze hadden het lint er uit, dus dan heb je een bak van 20 bij 80 ongeveer :D Heerlijk! :D

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:55

En ze hadden hem nét gesleept, dus niet te zwaar, echt fijn! Trouwens met 28 flugel ben je ook mooi wat geld kwijt, of van te voren massaal ingeslagen in de supermarkt Cait? :+

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:59

Fjorden kunnen indd kei-eigenwijs zijn Sanne! :P Btw, witte/beige dekjes hou ik nooi schoon haha met Lingy :P Ik rijd nu meestal met een bruine met rood, ook van HH geloof ik. :P Alleen wil ik nu nog graag een groene Scapa :P Want heb er ook wel eens een Scapa op liggen, die pasvorm vind ik zoveel fijner dan die van HH :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 19:17

Ja maar dit is echt een tank, ze is wel heel leuk, grappig vooral, maar ze loopt overal doorheen _O-
hilarisch paard is het haha.

de eerste keer dat instructrice d'r wilde rijden, vroeg ze of ik d'r even uit de stal wilde halen. Maar er zat een afstap bij die stal, en ze vertikte het gewoon om er uit te komen. We hebben er denk ik een half uur over gedaan _O-
en terug ook, en tot overmaat van ramp bleef ze toen aan de deursluiting hangen met d'r deken en scheurde die helemaal kapot. :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 21:24

_Caitlinnn schreef:
En de recenties van War Horse zijn super goed loes dus apart... maar ach ik huil nogsteeds bij Bambi dus zal ik bij die ook wel hebben dan :P :=

wij hebben achteraf recenties gezien die ook helemaal klopte, slecht geacteerd enzo, ik vond m echt heel slecht (snap echt niet dat hij genomineerd is voor meerdere oscars..)
wij houden meer van echt goede films, the gladiator, sherlock holmes, shawshanks redemtion, 10.000 BC echt onze soort films!

oo allemaal vakantie? ik niet :) maar ik ben wel op vakantie!! hahah
ik ben echt bont en blauw en super stijf

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 22:14

Oh gatver, wij kwamen net thuis en ik wilde mijn jas ophangen. Maar mijn stiefpa stond in de weg. Hij deed even het licht aan, ik kijk naar links. Zit er echt een enorme spin op de muur -O- Ik schrok me dood, ben gelijk terug de kamer weer ingerend :') En net nu ik een beetje van mijn spinnenangst af aan het komen was...

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:34

Sherlock Holmes is geweldig :D Ieeuw, ik hou ook niet zo van spinnen! Aah, gek paardje Sanne _O-

Datjaa

Sherlock Holmes is geweldig :D Ieeuw, ik hou ook niet zo van spinnen! Aah, gek paardje Sanne _O-

Datjaa

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 08:51

Wauw 4 dubbel post :')

Goedemorgen :+:
Al gedouchet en aangekleed in mn vakantie, omdat de electricien komt -.-''

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:24

Kan mn mobiel nou nooit eens normaal doen :') *hopen dat het nu wel goed gaat* Zoo, jij bent dr vroeg bij! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 18:59

Ik heb vandaag voor 't eerst op m'n paardje gezeten!! *\o/* Eerst nog wat gehangen en dan stappen, maar dat vond ze niet zo heel leuk, met al dat gewicht aan een kant natuurlijk.. En toen was het "doe maar voorzichtig je been erover.." En toen heb ik een stukje gestapt! Ik was echt helemaal trots! Ze had wel eens vaker iemand op haar rug gehad, maar dat ging toen mis met afstappen en toen heeft ze een tijd stil gestaan.. Dus nu weer begonnen met longeren, twee weken een beetje gehangen enzo.. En dan vandaag voor het eerst er op gestapt! Linksom vond ze wel oké, rechtsom vond ze het enger. Dus we blijven oefenen. :D :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:13

leuk Ruth!
Ik heb vandaag juist over de haflinger gehangen van mijn moeder.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:18

ah wat super Ruth :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 19:34

Hoe ging dat Thamar? :D Hoe doen jullie hangen?

Zal ik trouwens een topic maken met foto's van gisteren van haar? :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:04

Mijn moeder was aan het longeren, dus ik zei zal ik er zo even op gaan hangen. Dus ze had een longeersingel om en verder niet veel boeiends, mamsie liep alleen bij het hoofd mee, beide kanten even op. Morgen zadel er weer op en dan even erop zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:41

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:30

hoooi
Ik dacht laat ik weer eens reageren, sorry maar heb niet alles teruggelezen.
2 weken geleden wou ik op Catanzaro maar omdat het zo koud was en ik er nooit op had gereden vond eline dat niet verstandig omdat hij dan extra schrikkerig is. had toen 2 welen op Onyx gereden, ook heel leuk. Vandaag mocht ik wel na wat twijfel en als de klik niet goed was moest ik wisselen. iedereen zo van ia hi kan uit het niets wegschieten en je moet hem aan het werk zetten en veel figuren rijden. dus ik dacht van hij super pittig en vervelend was enzo dus ik van ojee. maar hij was echt hartstikke lief en braaf, hij moest wel goed voorwaarts en figuren gereden worden hij was anders ook biet echt wakker want we gingen springen de eerste sprongen was ect zo van wooow grote paardensprong. hen cobrizo en onyx beetje gewend dus tja haha. maar daarna ging het hartstikke goed en sprig heel fijn. hij was echt hartstikke lief :):)
Verder gaat met iedereen goeeeed? :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:42

Net Pelayo maar even gelongeerd, omdat ik niet weg kan van het terrein ivm rhino (staat ook op de voorpagina). Hopen dat het niet op onze stal komt, zijn al zeker 3 paarden dood in Groesbeek ):

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:47

Ja die Rhino inderdaad, heb er hier nog niks van gehoord gelukkig, hopelijk blijft het zo!
Whizzy is helaas wel kreupel ;(

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:22

Dat is wel te hopen ja! Wij zitten midden in het gebied (de Veerkracht is ook hemelsbreed maar een paar honderd meter van onze stal af). De stal is nu in ieder geval maar even op slot, zodat er geen vreemden binnenkomen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 21:58

ja die rhino is idd erg vervelend. Heb zaterdag wedstrijd maar gok dat die dan niet door gaat gaan.

Jeetje balen dat whizz kreupel is zeg, wat heeft ze?

En ik sta dan wel bij huis, maar heb les op andere stal en kan best zijn dat daar de wedtsrijd ook niet doorgaat die is week erop.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:30

Ik weet niet waar die wedstrijd is, maar als het richting Nijmegen/Groesbeek is zou ik er niet naartoe gaan, of hij nou doorgaat of niet.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:46

Weten we we niet, ze is dinsdagochtend kreupel van stal gehaald. Schijnt dat ze vandaag stukken beter liep volgens mensen die dr gister ook hebben zien lopen, maar op de poetsplaats staat ze nog niet op het been. Ontzettend balen! En hopen dat het snel over is!