Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Ik kreeg vanmorgen van Diana een mail dat info over de stapmolen nu ook op de site staat.
Helemaal top !

Shenavallie schreef:Ik wilde zojuist weer aan de slag gaan met de surprise, maar Dennis kan elk moment wakker worden. Net was m'n broer hier even, omdat er een pakketje voor hem bezorgd was en toen versprak ik me bijna:
"Dennis zal zo wel wakker worden, dus dan ga ik als hij vanavond weer naar zijn werk gaat wel verder aan zijn.... eh... wat in huis doen!".
M'n broer keek me aan alsof hij me door had, maar ik zei nog snel: "Ja, beetje banketstaaf om nu te gaan staan stofzuigen, terwijl hij zo dadelijk naar beneden komt. Doe het wel als hij naar zijn werk is, dan heeft niemand er last van!".
Shenavallie schreef:@ Winnitou en de rest: Ik heb letterstickertjes hoor! Ik ben toch maar naar Luto gegaan en tadadadada..... daar waren ze gelukkig nog!
Het is bedoeld voor op de surprise: Dennis heeft een heel maf petje, dat ik heb nagemaakt in het groot (met van die Spyro-huppeldepup-ballen). Daaronder had mijn moeder een tekst geborduurd en die wilde ik - eveneens aangepast - op de surprise na-plakken.
De letters zijn van het "merk" Pickup (ik kon niet meer op dat merk komen):
Shenavallie schreef:Ik wilde zojuist weer aan de slag gaan met de surprise, maar Dennis kan elk moment wakker worden. Net was m'n broer hier even, omdat er een pakketje voor hem bezorgd was en toen versprak ik me bijna:
"Dennis zal zo wel wakker worden, dus dan ga ik als hij vanavond weer naar zijn werk gaat wel verder aan zijn.... eh... wat in huis doen!".
M'n broer keek me aan alsof hij me door had, maar ik zei nog snel: "Ja, beetje banketstaaf om nu te gaan staan stofzuigen, terwijl hij zo dadelijk naar beneden komt. Doe het wel als hij naar zijn werk is, dan heeft niemand er last van!".
xan schreef:Fijn Lin, bedankt.
Dan ga ik waarschijnlijk toch gewoon vanavond heen.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ons nieuwe bed en kastjes zijn er!!! Leuk, ben benieuwd hoe het is en staat.
En ligt
. Je hoort morgen hoe het ligt
mntj schreef:xan schreef:Fijn Lin, bedankt.
Dan ga ik waarschijnlijk toch gewoon vanavond heen.
dij was goed te doen hoor en erf ook. niet schoon maar wel mul dus goed naar de bak te komen.
stapmolen was al een paar dagen bevroren hoor. lekker op tijd haha. nauw die van mij en vele anderen staan er gewoon in. lekker op de harde bodem stappen. goed voor de peesjes.
alleen erg naar dat de molen niet goed stopt. je kan ze er nu niet met eem draaiende molen eruit halen.
dus dat wordt de molen doortrekken met de hand. maar ach ook daar weten we niet beter.
. Maar goed, ben al blij dat het op de site staat
.