ik heb van school heel leuk filmpje van BSM van dansen, maar niet heus xD
ja het is idd wel raar... loop 1,5 jaar bij hem nu, over 13 dagen dan... sorry hoor, vindt dit gewoon van de zotte, was het nou dat ik hem een maand bij hem liep vond ik het wat anders... weet niet wat ik verkeerd heb gedaan bij haar, maar mike zijn vader hoeft haar daar niet meer in huis te hebben zei die gister, mede door dit rare gedoe. Je wil toch het beste voor je kleinzoon... die heeft steun bij zn vriendin en dat wordt verboden door haar, raar mens.
en ze doen het in besloten kring, nou sorry hoor ik ben niet iemand van de voetbalclub ofzo waar hij vroeger gecoacht heeft ofzo. En het ergste nog: die opa heeft het niet zo gewilt, en dat zei mike zijn moeder dus ook, hij heeft het echt niet zo gewild, aan ruzie hebben we nu ook niets daar, maar had het graag gedaan voor mike
en er komt ook geen graf ofzo waar je naar toe zou kunnen gaan.
hij wordt gecremeerd en ze willen hem uitstrooien (zeker nog niet over nagedacht dat dat niet overal zomaar mag)... maar dat is niet aan mij.
voel e er gewoon ontzetten oliebol door, sliep pas een keer om 2 uur, pieker me suf