What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:39

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
en hoe ging je les liquita ?

Jaah...weer helemaal lekker en vooral ook heel erg LEUK :D !!! Ik heb het echt heel hard nodig :j . Meteen voor volgende week, en die week daarop weer afgesproken. Morgen aan m'n huiswerk!

mooi zo, lekker aan de slag! zag je bezig! ging je rug? vlgd week blijf ik langer hoor! ik moest pleindienst lopen bij roan op school. vandaar dat ik gelijk weg ging! vanavond ben ik er weer. dan gaat roan in de les. gooi ik de dekentjes weer op! zag net in de auto dat het 9,5 graden is. zo met die regen lijkt het kouder, maar valt gelukkig dus wel mee.

_sandra

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:41

nog 1x ff zeuren en leuren over voetbal plaatjes! roan heeft nr. 199 nodig! dan is zijn boek vol. is er iemand die dit nr. nog in zijn stapel heeft zitten?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:20

_sandra schreef:
nog 1x ff zeuren en leuren over voetbal plaatjes! roan heeft nr. 199 nodig! dan is zijn boek vol. is er iemand die dit nr. nog in zijn stapel heeft zitten?

Ah, net niet: ik heb 196 en 200.... :n

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:21

Vanmorgen sinds een maand of 4, 5 weer op Maisie gezeten :D ! Was even vergeten hoe klein ze is, ha ha ha! :+ Maar ze was wel überbraaf, mijn kanjerin!!!!!! :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+:

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:36

Shenavallie schreef:
Vanmorgen sinds een maand of 4, 5 weer op Maisie gezeten :D ! Was even vergeten hoe klein ze is, ha ha ha! :+ Maar ze was wel überbraaf, mijn kanjerin!!!!!! :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+: :+:

lekker hoor ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:37

_sandra schreef:

ik heb geen plaatjes }> ;) :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:49

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
en hoe ging je les liquita ?

Jaah...weer helemaal lekker en vooral ook heel erg LEUK :D !!! Ik heb het echt heel hard nodig :j . Meteen voor volgende week, en die week daarop weer afgesproken. Morgen aan m'n huiswerk!

Fijn dat het zo lekker en leuk ging.

oh oh Liquita gaat fanatiek in training :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:50

ATE schreef:
_sandra schreef:

ik heb geen plaatjes }> ;) :D

helaas ik ook niet meer

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 16:59

_sandra schreef:
mooi zo, lekker aan de slag! zag je bezig! ging je rug? vlgd week blijf ik langer hoor! ik moest pleindienst lopen bij roan op school. vandaar dat ik gelijk weg ging! vanavond ben ik er weer. dan gaat roan in de les. gooi ik de dekentjes weer op! zag net in de auto dat het 9,5 graden is. zo met die regen lijkt het kouder, maar valt gelukkig dus wel mee.

Ja hoor, het ging wel met het ruggetje. Na een goede nachtrust gaat het wel weer. Volgende week ben ik er niet op maandag, dan moet ik werken. Heb afgesproken voor woensdag. Die daarop kan ik wel weer op maandag. Thanks voor het aantrekken van First z'n jas alvast :* .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 17:00

_sandra schreef:
Nog ff gekeken, maar 199 zit er echt niet tussen :n

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 17:01

Shenavallie schreef:

YEAH....fijn hoor :j !!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:23

Nicole heeft vandaag Ellen Immink(masseuse)op bezoek gehad.Ze is een uur bezig geweest met haar.Wat ik dacht en voelde en vond onder het rijden enz.bleek te kloppen.Haar hals en schouders en bovenarmen zoals Ellen vertelde waren heel strak/stijf ook haar broekspieren hetzelfde.De tijd van losrijden/werken in combintaie van haar betere kant en slechtere kant daar kwamen /voelde ze ook duidelijk dat daar problemen zaten.
Zadel problemen waren er niet,rug heeft ze wel meegepakt zo naar haar broekspieren toe.Waar ik heel blij mee ben is dat ze duidelijk voelde dat het oud zeer was (manege werk zeer waarschijnlijk) en dat het niet was omdat ik verkeerd rij met haar.Haar linkerschouder heeft een flinke tik gehad tijdens het vastliggen in de box gehad.Daar had ze heel veel last van.Ze liet me ook duidelijk de strakheid in haar huid zien voor ze begon en nadat ze een tijdje bezig was zien hoe los het al was geworden,je zag duidelijk verschil.Nicole vond het alles behalve fijn,heb haar vast moeten houden met het touw door de trailies heen want ze schoot heel vaak omhoog en met haar kont tegen de muur draaien.Ze trok mij zowat ook een fysiopraktijk in.Ze komt over ongeveer 2 weken weer want met 1 keer was niet alles zo als het moet.Na het masseren stond ze ook haar een beetje te bekijken van ben je nou klaar met me??!!Binnen een uur moest ik met haar aan de gang veel galop en stappen meer om op adem te komen en beetje draf.En dat een tijdje zo vol houden.Ik heb haar gelongeerd ze kon wat lossig in haar voorhand zijn en wat raar lopen omdat ze nu zo los was.Nou Ellen heeft heel wat werk verricht hoor.jeetje wat lliep ze te swingen in haar nieuwe tuigje van spieren,wat een verschil.Anders zag je pas na een poos de rugspier mee doen en nu zag je haar hele huid van hals tot en met billen mee deinen en los bewegen.Super.Ze liep op haar slechte kantje wat langer onwennig in het begin als de goede maar dat ging ook snel over.Volgens Ellen krijg ik een paard wat mooiere overgangen maakt en haar midden gangen beter kan maken omdat de bovenarmen en broekspieren beter zijn.En niet zo lang de tijd nodig heeft om los te komen.Ik ga morgen rijden ben heel benieuwd. Lekker door gaan met trainen enz.want daar is ze ook al heel veel beter van geworden maar als dit na de tweede keer ook heel goed uitpakt krijgt ze van mij elk jaar een massage.Want ik wil graag samen met mijn Collie verder en wel dat het zo dat ze geen last heeft van spieren enz.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 17:37

Wat goed Nicole +:)+ . Zo zie je maar weer dat het goed is om je gevoel te volgen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:26

Nicole1995 schreef:
Nicole heeft vandaag Ellen Immink(masseuse)op bezoek gehad.Ze is een uur bezig geweest met haar.Wat ik dacht en voelde en vond onder het rijden enz.bleek te kloppen.Haar hals en schouders en bovenarmen zoals Ellen vertelde waren heel strak/stijf ook haar broekspieren hetzelfde.De tijd van losrijden/werken in combintaie van haar betere kant en slechtere kant daar kwamen /voelde ze ook duidelijk dat daar problemen zaten.
Zadel problemen waren er niet,rug heeft ze wel meegepakt zo naar haar broekspieren toe.Waar ik heel blij mee ben is dat ze duidelijk voelde dat het oud zeer was (manege werk zeer waarschijnlijk) en dat het niet was omdat ik verkeerd rij met haar.Haar linkerschouder heeft een flinke tik gehad tijdens het vastliggen in de box gehad.Daar had ze heel veel last van.Ze liet me ook duidelijk de strakheid in haar huid zien voor ze begon en nadat ze een tijdje bezig was zien hoe los het al was geworden,je zag duidelijk verschil.Nicole vond het alles behalve fijn,heb haar vast moeten houden met het touw door de trailies heen want ze schoot heel vaak omhoog en met haar kont tegen de muur draaien.Ze trok mij zowat ook een fysiopraktijk in.Ze komt over ongeveer 2 weken weer want met 1 keer was niet alles zo als het moet.Na het masseren stond ze ook haar een beetje te bekijken van ben je nou klaar met me??!!Binnen een uur moest ik met haar aan de gang veel galop en stappen meer om op adem te komen en beetje draf.En dat een tijdje zo vol houden.Ik heb haar gelongeerd ze kon wat lossig in haar voorhand zijn en wat raar lopen omdat ze nu zo los was.Nou Ellen heeft heel wat werk verricht hoor.jeetje wat lliep ze te swingen in haar nieuwe tuigje van spieren,wat een verschil.Anders zag je pas na een poos de rugspier mee doen en nu zag je haar hele huid van hals tot en met billen mee deinen en los bewegen.Super.Ze liep op haar slechte kantje wat langer onwennig in het begin als de goede maar dat ging ook snel over.Volgens Ellen krijg ik een paard wat mooiere overgangen maakt en haar midden gangen beter kan maken omdat de bovenarmen en broekspieren beter zijn.En niet zo lang de tijd nodig heeft om los te komen.Ik ga morgen rijden ben heel benieuwd. Lekker door gaan met trainen enz.want daar is ze ook al heel veel beter van geworden maar als dit na de tweede keer ook heel goed uitpakt krijgt ze van mij elk jaar een massage.Want ik wil graag samen met mijn Collie verder en wel dat het zo dat ze geen last heeft van spieren enz.

+:)+ *\o/*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:28

@ ATE: Wat een ontzettende schatjes, de puppies :+: !!!! Erg he, ik moet steeds aan Spookie denken... :o Heb het nog maar niet aan Dennis verteld 8-) .... wel aan Wesley, ha ha! *D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:03

LIQUITA schreef:
Wat goed Nicole +:)+ . Zo zie je maar weer dat het goed is om je gevoel te volgen.

Inderdaad,ben heel blij dat ik haar gebeld heb ;) .Nou een paar dagen tot een week veel galop en stap en wat draf.mIj benieuwen hoe ze morgen is en zekers na de tweede keer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 19:22

Shenavallie schreef:
@ ATE: Wat een ontzettende schatjes, de puppies :+: !!!! Erg he, ik moet steeds aan Spookie denken... :o Heb het nog maar niet aan Dennis verteld 8-) .... wel aan Wesley, ha ha! *D

Je moet het wel aan Dennis vertellen, en vaak ook :j . Heb ik bij het eerste nest ook gedaan.
Ben je niet bijna jarig??? Ik kreeg Cloë toen als verrassing voor mijn verjaardag ;) .

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:44

Hee "schatjes", hier ben ik ook weer eens, met misschien wel een nieuwtje. Ik heb jullie er iig nog niet over gehoord, dus ik ga vertellen.
Ik hoorde op m'n werk vanochtend dat de pc-loterij in Wormer was, dus ik ging even op uitzending gemist kijken of er nog bekenden bij zaten. En ja hoor.....de broer van m'n schoonzus, die speelde met 2 loten en hadden 87000,= gewonnen.
Maar ik kon er nog één, maar wist niet meer waarvan, dus Sanne ook even kijken......zegt ze: Dat is Heleen van de manege. Zij had ook 2 loten.
Volgens m'n collega wil ze een paard gaan kopen, haar man een nieuwe auto.
Leuk hé?!
Laatst bijgewerkt door meelen op 15-03-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:45

hahahahaaahh ik moet wel lachen hoor

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:45

linde lekker dat zo goed heeft gedaan voor nicole

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:47

meelen schreef:
Hee "schatjes", hier ben ik ook weer eens, met misschien wel een nieuwtje. Ik heb jullie er iig nog niet over gehoord, dus ik ga vertellen.
Ik hoorde op m'n werk vanochtend dat de pc-loterij in Wormer was, dus ik ging even op uitzending gemist kijken of er nog bekenden bij zaten. En ja hoor.....de broer van m'n schoonzus, die speelde met 2 loten en hadden 87000,= gewonnen.
Maar ik kon er nog één, maar wist niet meer waarvan, dus Sanne ook even kijken......zegt ze: Dat is Heleen van de manege. Zij had 1 lot, en dus 45000,=
Volgens m'n collega wil ze een paard gaan kopen.
Leuk hé?!

hahahaha dat wist ik vrijdag al heleen heeft trouwens twee loten
dus van de 8700 houd ze nog 60.000 over na belasting aftrek
ene ze heeft niks over paard gezegt hoor

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:48

Oh, ik dacht 1 lot, maar het zijn er idd 2.
Had ook meer aandacht voor de aangetrouwde familie hihihi
Laatst bijgewerkt door meelen op 15-03-10 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:52

Maar misschien koopt ze wel een paard en heeft ze jou lekker niks gezegd, ATE :+
En ik weet wel dat er een hoop belasting af gaat, maar het is toch nog een GROOT bedrag wat overblijft.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:42

meelen schreef:
Maar ik kon er nog één, maar wist niet meer waarvan, dus Sanne ook even kijken......zegt ze: Dat is Heleen van de manege. Zij had ook 2 loten.
Volgens m'n collega wil ze een paard gaan kopen, haar man een nieuwe auto.
Leuk hé?!

Ik heb Heleen gesproken zondag op de wedstrijd,maar paard kopen gaat ze niet hoor.Althans dat is voor nu niet de bedoeling.Ze gaan met het gezin een mooie reis maken,en een andere auto kopen ,dat stond al op het lijstje alleen nu eerder.Echt wel lekker zo`n bedrag winnen.Geweldig

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:43

ATE schreef:
linde lekker dat zo goed heeft gedaan voor nicole

Ja,ben ik ook blij om :D .