)@Rhea: ik heb nog niet besteld dus ik zal er voor jou ook eentje bestellen. Dat doe ik denk ik in de loop van volgende week want ik wil nog even nadenken over wat andere spullen goed? Ik geef t.z.t. wel even een gil (en mijn rek.nr.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)KimLittle schreef:[/quote]Dat is Nisan zijn papaaaaaaaaaaaaahahahaha..
San1978 schreef:Dat bordje is echt tè fout!! Koop een krijtbord, plak er een foto van je paard op, schrijf zijn naam er boven en klaar ben je! Daar ga ik ècht geen € 45 voor betalen!! (maar mocht iemand ooit eens een bordje tegenkomen waarop gewaarschuwd wordt voor storm dan hou ik mij aanbevolen)
@Rhea: ik heb nog niet besteld dus ik zal er voor jou ook eentje bestellen. Dat doe ik denk ik in de loop van volgende week want ik wil nog even nadenken over wat andere spullen goed? Ik geef t.z.t. wel even een gil (en mijn rek.nr.)

Authentic schreef:San1978 schreef:plak er een foto van je paard op
Neeeh 't is een schilderijtje!Tsss, je gaat niet met foto's in de weer (heb ik ook gezien op bokt maar die vind ik foeilelijk
)
Bij een wedstrijd meegenomen..Neem ze wel ff mee naar stal
RheaNisan schreef:Whahaha qua uiterlijk lijken ze zeker op elkaar! Ik moet zeggen dat veel kinderen van Neron op elkaar lijken, hij gaf bijna altijd die vlekken door! Jajaa ik ben op bokt druk aan het zoeken gweest...
Qua karakter, ja wat ik zo lees, lijkt hij daar ook erg op
Ik hoop alleen dat hij niet hetzelfde einde tegemoet gaat als zijn vader, koliek:( En ik moet zeggen dat hij daar wel gevoelig voor is..
KimLittle schreef:RheaNisan schreef:Whahaha qua uiterlijk lijken ze zeker op elkaar! Ik moet zeggen dat veel kinderen van Neron op elkaar lijken, hij gaf bijna altijd die vlekken door! Jajaa ik ben op bokt druk aan het zoeken gweest...
Qua karakter, ja wat ik zo lees, lijkt hij daar ook erg op
Ik hoop alleen dat hij niet hetzelfde einde tegemoet gaat als zijn vader, koliek:( En ik moet zeggen dat hij daar wel gevoelig voor is..
Sterke geentjes, die Neron

Miss_Montana schreef:Uhuh Silver de woeste poown die weer tam gemaakt is door de echte penny's
Pfff nog 3 kwartier
Moet morgen de hele dag 'Vissen' in Hoofddorp met mijn collega's![]()
http://fish.performance-solutions.eu/de ... 479&taal=1
B_a_b_e schreef:Miss_Montana schreef:Uhuh Silver de woeste poown die weer tam gemaakt is door de echte penny's
Pfff nog 3 kwartier
Moet morgen de hele dag 'Vissen' in Hoofddorp met mijn collega's![]()
http://fish.performance-solutions.eu/de ... 479&taal=1
@Rhea: vader en zoon lijken idd sprekend op elkaar! Grappig zeg...
@Beau: succes met vissen.....goed voor je zelfreflectie hahahahahahahaha
Maar dat is met de hele Babe-familielijn ook zo!
Waar dat vissen al niet goed voor is! Je komt na een dag thuis met een hele nieuwe werk-filosofie! Gelukkig is deze manier van vissen lekker binnen en zonder onnodig dierenleed. Knap he? 
Wist niet dat je Billy Jean stiekum donker hebt geverfd om dressuur te gaan rijden [RIJ-ITP] billy jean voor het eerst op bokt Miss_Montana schreef:B_a_b_e schreef:ja das waar dat is ook 1 pot nat hahahahahahah allemaal dezelfde gezichtjes
Wat nou 'gezichtjes'Heb je die konten wel eens gezien?
Miss_Montana schreef:Marjolijn!Wist niet dat je Billy Jean stiekum donker hebt geverfd om dressuur te gaan rijden [RIJ-ITP] billy jean voor het eerst op bokt