Nicole1995 schreef:Oeps,paar spelfoutjes.Maar jullie snappen het wel toch???hahahaha
ja hoor snappen het prima
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Maandagavond gaan we met een paar van me werk naar Manege de Schimmelkroft kijken naar onze bedrijfsleider die lest nu sinds een half jaartje.Hij heeft eerst angstvallig geheim gehouden waar ie lestte.We mochten niet komen kijken.We hadden een paar maneges gebeld en zijn vrouw lachen hoor.We zijn er inmiddels al een tijdje achter en nu gaan we dan een keertje kijken.Hij had grote verhalen dat ie de afgelopen keer van uit LOPEN in galop moest hihihi.Ik zei tegen hem je bedoelt STAP.hahahhaHij droop meteen zijn kantoortje in hahahaha wij lachen dubbel.Hij verteld het dan heel stoer.Hij weet niet dat we komen maandag,gewapend met camera.

xan schreef:Nicole1995 schreef:Maandagavond gaan we met een paar van me werk naar Manege de Schimmelkroft kijken naar onze bedrijfsleider die lest nu sinds een half jaartje.Hij heeft eerst angstvallig geheim gehouden waar ie lestte.We mochten niet komen kijken.We hadden een paar maneges gebeld en zijn vrouw lachen hoor.We zijn er inmiddels al een tijdje achter en nu gaan we dan een keertje kijken.Hij had grote verhalen dat ie de afgelopen keer van uit LOPEN in galop moest hihihi.Ik zei tegen hem je bedoelt STAP.hahahhaHij droop meteen zijn kantoortje in hahahaha wij lachen dubbel.Hij verteld het dan heel stoer.Hij weet niet dat we komen maandag,gewapend met camera.
Ik snap helemaal hoe leuk dat is Lin.
Ik had vandaag dus een collega op NoNo gezet.
Had nog nooit gereden, maar wil het graag leren omdat hij op vakantie gaat waar ze gaan paardrijden.
Zijn vriendin kan dus wel rijden, en hij wil het nu stiekum een beetje gaan leren.
Dus ff een paar keer op NoNo, en daarna misschien nog wat lesjes bij Chantal en hij kan zijn vriendin verrassen.
Daarna moeten we als bedrijfsuitje maar eens gaan paardrijden.
Lijkt me ook heel leuk
xan schreef:Helaas, kreeg net telefoontje dat de wedstrijd van zaterdagavond niet doorgaat. Hun buitenbak is helemaal ondergelopen. En ze krijgen hem niet meer droog.
![]()
![]()
![]()
En nu net dat ik er zo'n zin in had.
Ernstig geoefend![]()
Jammer hoor. Dan is het maar goed dat ik a.s. dinsdag mee doe.
Alleen nu maar te hopen dat het gras niet al te glad wordt.

Nicole1995 schreef:Ja,lache he.
Zewillen ook met de degene die rijden een buitenrit maken.Zijn we met een stuk of 8 denk ik.
Ze wilde helemaal naar Drenthe vanwege de natuur.Maar ik vertelde dat jullie in Kootwijk ook zo mooi gereden hebben en dat dat maar een uurtje rijden is toch?
Dat is dan mooi dichterbij.En dan daar paarden huren.Weten jullie daar een adres waar ze leuke paarden hebben.Ook voor een paar die nog niet zo lang rijden.