Wat een weertje weer he? Net weer even Enzo geborsteld, weer een halve emmer vol met haren (dagelijks), zo maar even wandelen nu het nog niet te warm is. Oeh en ik heb spierpijn in mijn enkels en rug van het springen haha
Ja, op zich fijn, maar meer om het los te kamen/snijden zeg maar, dan ligt het dus overal los op de grond en op zijn rug. Dan heb ik nog zo'n platte met scherpe puntjes, die doe ik daarna om alles ervan af te halen.
Vanmiddag komt de DA om half 3, ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn. Hij wilde haar echt vandaag zien dus moet een paar uurtjes vrij nemen van mijn werk.
Kreeg paar uurtjes te horen dat Tana op stal de hele boel afbrak, tot aan gister heeft ze dit eigenlijk niet gedaan en vondt ze het wel prima om op stal te staan..... Vandaag had ze ineens bedacht dat ze het hier niet mee eens was! DA gebeld, maar het was neitverstandig om haar binnen te zetten ivm spieren die af zouden kunnen scheuren of ernstige blessures die ze op zou kunnen lopen. Nou is het, het ene paard niet dan is het het andere wel! Wel twee zorge kindjes achter elkaar zo.....
Koper
Geplaatst: 14-04-09 13:17
Agos... hij zoekt z'n broertje natuurlijk
xandra88
Geplaatst: 14-04-09 13:18
LieZ_Horses schreef:
Dankje! Ed loopt de hele tijd te mauwen...
Arme Ed! Misschien rare vraag maar hebben jullie Deejay aan hem laten zien of niet?