Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Patriciaa schreef:Net zonder zadel gereden ;D !
hihi zat echt heerlijk en remy had na het rijden een lekker schuimbekkie, Heerlijk paard is het toch ;D
mvs schreef:nou ze hebben het liever niet ivm insecten enzo.. er zijn in het verleden ook veel mensen gevallen die door un mouwloze hempjes best serieuze verwondingen hebben, t mag dus wel maar je kan bter gewoon -shirtjes meenement is voor je eigen veiligheid.. alleen las t natuurlijk 30 + graden is zijn hempjes egt wel geoorloofd

PrimaDonna_ schreef:_Patriciaa schreef:Net zonder zadel gereden ;D !
hihi zat echt heerlijk en remy had na het rijden een lekker schuimbekkie, Heerlijk paard is het toch ;D
Ik kan echt niet zonder zadel op Sam, ze vliegt dan meteen de lucht in.
Weet niet waarom maar ik ga het nooit meer proberen bij haar![]()
das niet echt prettig
.. misschien moet je t gewoon oefenen en heel langzaam opbouwen.. t is namelijk wel echt leuk voor de afwisseling!
maarja... ik kan ookw le echt snel huilen hoor.
maar vooral met Cosenza was het toen echt zo'n geweldige week.. en ze is zoo'n superpaard om buiten op te rijden..dus heb toen wel samen met Esther ( vriendinnetje) daar echt zitten janken.. best wel genant eigenlijk
met onze 16 jaar
Toen ik nog op ponykamp ging bij het Reelaer hadden we een meisje en die was het hele kamp aan het janken. De eerste helft van de week omdat ze haar verzorgpony zo miste en de tweede helft van de week omdat ze Marleen zo zou gaan missen. Leuke week heb je dan

en dan ben ik al bijna 18
maar iedereen is moe en gaat het dan beetje op elkaar af reageren enzo.
ik jankte ook meer omdat je toch wel een band in zo'n weke opbouwd met een pfeerd.. en dan ook al kom je later in het jaar nog ene keer, ze herkennen je echt niet meer 
het persoon dat 1e staat heeft al bijna 1000 stemmen egt sycho..
gewoon opt einde toen we weggingen.. was juist een super leuke week.. maar in combinatie met de vermoeidheid enzo gaan de tranen al snel komen 
. Maar wel superweek gehad! Heb er ook nu weer echt zin in
.
. Verzorg haar nu een jaar. Ze is nu bijna 4 en ze hebben er 4x opgezeten alleen dat meisje is er maar 1x in de 2 weken dus nu willen ze het met mij gaan proberen omdat ze best braaf is. Alleen nog heel groen natuurlijk.
kan je samen lekker veel van elkaar leren
Nevony schreef:wehehehe hele technieken, wij hadden iets anders bedachtmaar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris
en nee we hadden niet in de bekertjes geplast
[ITP] Mooie tuiger Gullit in het zonnetje
aaah was zo lekker op de manege vandaag
@_Miesje_: Volgens mij was ik vorig jaar in de allerlaatste kampweek

_Miesje_ schreef:Nevony schreef:wehehehe hele technieken, wij hadden iets anders bedachtmaar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris
en nee we hadden niet in de bekertjes geplast
[ITP] Mooie tuiger Gullit in het zonnetje
aaah was zo lekker op de manege vandaag
@_Miesje_: Volgens mij was ik vorig jaar in de allerlaatste kampweek
Nou ben ik toch wel benieuwd wat jullie toen hadden gedaan...
Freekjuhh schreef:wow,, weer ff bijgeleze ..![]()
spooktocht vond ik dus egt helemaal niet eng en ik wou gewoon winnen dus ergerde me dood aan die bange kindereen zij dus aan mij!! ...
je kan bdw ook een waterkoker meeneme,, dan kan je noodles maken ofzo..
PrimaDonna_ schreef:mvs; zo dan heb je echt een rot week haha. ik had ook even een jank momentje bij jt maar dat kwam door een kleine ruzie met me vriendin waar ik toen mee was. is verder weer goed gekomen enzomaar iedereen is moe en gaat het dan beetje op elkaar af reageren enzo.