Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:37

ja lelijk he

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:39

_Patriciaa schreef:
Net zonder zadel gereden ;D !
hihi zat echt heerlijk en remy had na het rijden een lekker schuimbekkie, Heerlijk paard is het toch ;D

Ik kan echt niet zonder zadel op Sam, ze vliegt dan meteen de lucht in.
Weet niet waarom maar ik ga het nooit meer proberen bij haar :P

mvs schreef:
nou ze hebben het liever niet ivm insecten enzo.. er zijn in het verleden ook veel mensen gevallen die door un mouwloze hempjes best serieuze verwondingen hebben, t mag dus wel maar je kan bter gewoon -shirtjes meenemen :P t is voor je eigen veiligheid.. alleen las t natuurlijk 30 + graden is zijn hempjes egt wel geoorloofd

Ja bij ons zeiden ze ook zoiets, begrijp het op zich wel...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:41

Maar Zwartje zou toch naar zijn vorige eigenaar gaan?
Owja, maar hij heeft 3 slechte benen, jakkie. Nou denken we liever niet aan.

Dat jasje vind ik juist VET!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:44

ja t jasje ja derest niet

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:51

mooi filmpje idd, echt heel zielig :(
Ik ren regelmatig naar de manege, is ong. 4 minuten hardlopen :))
bedankt voor het reageren in mijn topic trouwens :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:56

ik ren ook wel eens nr de manege
is 10 minuten fietsen
20 minuten lopen

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:57

Hahaha de rest daar keek ik niet echt naar :P
Het jasje viel me op!.

Als ik elke dag naar de manege zou willen rijd ik me tank van mijn scooter helemaal leeg. En dat gaat me een hoop geld kosten :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:59

haha
loser

maar ik ga ff sporten zo
en dan ga k zwemmen met paardjes
en dan vanavond weer leren.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:00

woooooaw zwemmen met paardjes.
wil ik ook dude!
ik kom naar jou toe whahahaha.
owja! britt, ga je nou bij fjordenpaard ook zwemmen met die paarden?

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:01

PrimaDonna_ schreef:
_Patriciaa schreef:
Net zonder zadel gereden ;D !
hihi zat echt heerlijk en remy had na het rijden een lekker schuimbekkie, Heerlijk paard is het toch ;D

Ik kan echt niet zonder zadel op Sam, ze vliegt dan meteen de lucht in.
Weet niet waarom maar ik ga het nooit meer proberen bij haar :P

Gaat ze dan steigeren }> das niet echt prettig :P .. misschien moet je t gewoon oefenen en heel langzaam opbouwen.. t is namelijk wel echt leuk voor de afwisseling!

Echt zielig filmpje.. ik wordt ook altijd zo sentimenteel als ik afscheid moet nemen van een paard.. heb alleen afgelopen jaar niet gejankt toen ik wegging van reelaer :P maarja... ik kan ookw le echt snel huilen hoor. :P maar vooral met Cosenza was het toen echt zo'n geweldige week.. en ze is zoo'n superpaard om buiten op te rijden..dus heb toen wel samen met Esther ( vriendinnetje) daar echt zitten janken.. best wel genant eigenlijk :+ met onze 16 jaar :P

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:03

:)) Toen ik nog op ponykamp ging bij het Reelaer hadden we een meisje en die was het hele kamp aan het janken. De eerste helft van de week omdat ze haar verzorgpony zo miste en de tweede helft van de week omdat ze Marleen zo zou gaan missen. Leuke week heb je dan :=

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:03

Nee ze gaat niet steigeren maar vind het niets, ze doet haar oren in haar nek en gaat naar achter lopen enzo.
Ik ga het misschien wel opbouwen maar vind het niet zo heel erg belangrijk :P

Ik moet altijd bij van die zielige films janken, whahhaa. komt altijd door die muziek :P en dan ben ik al bijna 18 :+

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:05

mvs; zo dan heb je echt een rot week haha. ik had ook even een jank momentje bij jt maar dat kwam door een kleine ruzie met me vriendin waar ik toen mee was. is verder weer goed gekomen enzo :) maar iedereen is moe en gaat het dan beetje op elkaar af reageren enzo.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:05

Hahaha ja okee maar das echt overdreven.. :P ik jankte ook meer omdat je toch wel een band in zo'n weke opbouwd met een pfeerd.. en dan ook al kom je later in het jaar nog ene keer, ze herkennen je echt niet meer :P

Mijn VZpaard was laatst ook zooo lief! Ik verzorgde haar 4 dagen achter elkaar omdat de eigenaar een weekend weg was, en ze hinnekte zowaar naar me als ik aankwam op stal ! echt dat vind ik zowat het liefste wat een paard kan doen :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:30

whahaha ik ben aan de suikerspin :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:31

mvs; ik heb gestemd op je :D

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:34

jeeej !! tanx :D het persoon dat 1e staat heeft al bijna 1000 stemmen egt sycho..

Maar ik jankte niet tijdens de week hoor :P gewoon opt einde toen we weggingen.. was juist een super leuke week.. maar in combinatie met de vermoeidheid enzo gaan de tranen al snel komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:37

:wave:

Ik ga zo ook stemmen mvs!

Ik heb niet gejankt :P. Maar wel superweek gehad! Heb er ook nu weer echt zin in :D.

Ik ga maandag of dinsdag voor het eerst op mn verzorgpony rijden :D. Verzorg haar nu een jaar. Ze is nu bijna 4 en ze hebben er 4x opgezeten alleen dat meisje is er maar 1x in de 2 weken dus nu willen ze het met mij gaan proberen omdat ze best braaf is. Alleen nog heel groen natuurlijk.

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 10:40

Spannent Desiree!! Is superl leuk zo'n jonkie :D kan je samen lekker veel van elkaar leren

fijn dat jullie ook willen stemmen :j

Ja ach.. dat janken is bij mij nu ook niet meer..

Maar ik moet nu echt voor mijn examens gaan leren!! doeeeeei

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:07

Nevony schreef:
wehehehe hele technieken, wij hadden iets anders bedacht :j maar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris :+ en nee we hadden niet in de bekertjes geplast :+

[ITP] Mooie tuiger Gullit in het zonnetje
aaah was zo lekker op de manege vandaag :D

@_Miesje_: Volgens mij was ik vorig jaar in de allerlaatste kampweek

Nou ben ik toch wel benieuwd wat jullie toen hadden gedaan... :):)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:52

wow,, weer ff bijgeleze .. :Y)

spooktocht vond ik dus egt helemaal niet eng en ik wou gewoon winnen dus ergerde me dood aan die bange kindere :P en zij dus aan mij!! ...

je kan bdw ook een waterkoker meeneme,, dan kan je noodles maken ofzo.. ;)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:55

Hahahahaha zie je me al gaan met die waterkoker :P
Heb er niet eens eentje maar vind het wel een goed idee van je. Ik neem gewoon weer snoep enzo mee. Die zak was binnen 1 dag op bij ons :=

De spooktocht was bij ons beetje fout gegaan, zoals Britt al eerder had gezegd waren er kinderen echt aan het hyperventileren, ik moest 1 zo'n meisje helemaal bij me nemen en rustig maken.
Ik werk met kinderen dus weet dan goed wat ik moet doen, ze werd op een gegeven moment wel rustiger.

Ixie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:34

_Miesje_ schreef:
Nevony schreef:
wehehehe hele technieken, wij hadden iets anders bedacht :j maar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris :+ en nee we hadden niet in de bekertjes geplast :+

[ITP] Mooie tuiger Gullit in het zonnetje
aaah was zo lekker op de manege vandaag :D

@_Miesje_: Volgens mij was ik vorig jaar in de allerlaatste kampweek

Nou ben ik toch wel benieuwd wat jullie toen hadden gedaan... :):)

Ik denk dat jullie het in je mond deden en daarna weer uitspuugte hahaha.
Freekjuhh schreef:
wow,, weer ff bijgeleze .. :Y)

spooktocht vond ik dus egt helemaal niet eng en ik wou gewoon winnen dus ergerde me dood aan die bange kindere :P en zij dus aan mij!! ...

je kan bdw ook een waterkoker meeneme,, dan kan je noodles maken ofzo.. ;)

Ik ergerde me zo aan jou :+

Ja idd wij nemen eten mee gewoon noodles en waterkoker want dan kan je na rijden als je honger hebt ofzo ook ff wat eten.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:47

PrimaDonna_ schreef:
mvs; zo dan heb je echt een rot week haha. ik had ook even een jank momentje bij jt maar dat kwam door een kleine ruzie met me vriendin waar ik toen mee was. is verder weer goed gekomen enzo :) maar iedereen is moe en gaat het dan beetje op elkaar af reageren enzo.

ikheb ook gejankt omdat ik kelt eng vond :')

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:28

Achh.. Ik heb op mijn laatse Ponykamp gehuild..
Ik had tammy mee (de pony die nu ook meegaat) en een vriendin van me zat met haar pony zowat in tams kont, en het was de eerste keer en alles en tammy was hengstig, dus ze trapte.. Nouja okee dat kan gebeuren met paarden, en die vriendin was helemaal niet boos ze zei, kun je niks aan doen ik zat te dicht op je..

Maar er was een ander meisje, echt zo'n tuthola, en die deed al de hele week zo poeslief van oooh je hebt zo'n mooie pony (tam is nogal dressuurgericht gereden) en sinds die trap deed dat meisje rot. Ga nou niet achter me rijden! Ga nou niet voor me rijden rot op!
Blablabla, en toen reed ik achter haar terwijl zij op een haflinger zat, ze zei gaa weeg! je moet niet zo dicht achter me zitten, dus ik dacht nou het is goed, dus ik draai een volte, riep ze me na: zie je je bent bang! Je verdient geen eigen pony!
Verder had ik het de hele week leuk met ander meisjes, en de disco daar stelt bijvoorbeeld niks voor, dus we waren met zijn allen lelijke rare pyjamas gaan kopen en die hadden we aangedaan, en natuurlijk helemaal uit ons dak gegaan, maar dat meisje was met haar vriendinnen dik opgemaakt en bloot gekleed gegaan enzo, ze zei: OOH my goood veerle, wat doe JIJ nou?
Dus toen hadden wij er nog wel lol om, ik dacht laat maar hangen.
Maar bij het rijden was het wel rot, en toen gingen we een soort tikkertje doen op de ponys en ik kon gewoon rond stappen want niemand tikte mij, dus na een kwartier ik hem nog niet was geweest riep de instructrice: en hoe komt dat nou dat veerle nog niet is geweest! En dat kind natuurlijK: jaaa die rotpony trapt, níemand WIL haar tikken. Het is al weer twee jaar geleden, maar ik ben toen echt in tranen uitgebarsten, gelukkig duurde de week toen niet lang meer. De instructrice kwam later nog naar me toe dat het niks gaf, ze was heel boos op het meisje geworden, maar dat alles verziekte het wel een klein beetje..

(en voor degenen die bij mij in de week zitten, maak je niet druk hoor! dat is de enige keer dat tam bij me heeft getrapt in al die tijd dat ik haar al heb)