Emmaa_ schreef:saroanda schreef:Emma is mee geweest naar mijn allerliefste brave Malousssshhhttt.....
Jammer dat m'n mobiel in de auto lag, anders had we een leuk filmpje voor het blooper topic gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:saroanda schreef:Emma is mee geweest naar mijn allerliefste brave Malousssshhhttt.....
saroanda schreef:Emmaa_ schreef:
Jammer dat m'n mobiel in de auto lag, anders had we een leuk filmpje voor het blooper topic gehad
Als ik dat had geweten
haha... daar had ik geen tijd voor hoor om eerst naar jouw tas nog te rennen, zat meer met m'n handen in het haar hoe ik Malou tot stilstand kreeg.....Op een gegeven moment dacht ik echt, ow nee, dat wordt zandhappen, maar ben blij dat je bleef zitten
saroanda schreef:Als ik dat had geweten
haha... daar had ik geen tijd voor hoor om eerst naar jouw tas nog te rennen, zat meer met m'n handen in het haar hoe ik Malou tot stilstand kreeg.....Op een gegeven moment dacht ik echt, ow nee, dat wordt zandhappen, maar ben blij dat je bleef zitten
.
saroanda schreef:Je kan idd zeggen dat je op een heule wilde powny hebt gereden....euhm.. gecrossed
Annie_ schreef:Over horse event we moetn nu echt snel die autos goed regelen anders kunnen we mis geen kaartje meer via bokt bestellen of iets..
Kirsten_D schreef:Iris je avatar is echt vet..
Kirsten_D schreef:Nou word ik wel benieuwd naar wat er precies gebeurt is..
.

).
.
Emmaa_ schreef:Kirsten_D schreef:Nou word ik wel benieuwd naar wat er precies gebeurt is..
Nou, nadat ik vandaag foto's was komen bij Sandra, besloot Sandra dat het wel een leuk idee was om mij even op Malou te laten!.
Dus ik stap een paar rondjes, wou de teugels oppakken, wordt gelijk weer uit mijn handen getrokken, Malou dacht er anders over.
Toen toch maar de teugels opgepakt en een drafje gewaagd.
Het heeft niet lang geduurd.
Ik ging namelijk in volle galop door de bak
Die is behoorlijk sterk voor zo'n kleine poownie.
Dus ik in volle galop door de bak, ik kreeg haar echt niet stoppend
Mijn hele handen rood (want had handschoentjes niet nodig).
Uiteindelijk is moedige Sandra ervoor gesprongen.
Anders was ik er geheid vanaf geflikkerd
Iriis_ schreef:Annie_ schreef:Over horse event we moetn nu echt snel die autos goed regelen anders kunnen we mis geen kaartje meer via bokt bestellen of iets..
Wij krijgen ook korting via de KNHS hè

Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:
Nou, nadat ik vandaag foto's was komen bij Sandra, besloot Sandra dat het wel een leuk idee was om mij even op Malou te laten!.
Dus ik stap een paar rondjes, wou de teugels oppakken, wordt gelijk weer uit mijn handen getrokken, Malou dacht er anders over.
Toen toch maar de teugels opgepakt en een drafje gewaagd.
Het heeft niet lang geduurd.
Ik ging namelijk in volle galop door de bak
Die is behoorlijk sterk voor zo'n kleine poownie.
Dus ik in volle galop door de bak, ik kreeg haar echt niet stoppend
Mijn hele handen rood (want had handschoentjes niet nodig).
Uiteindelijk is moedige Sandra ervoor gesprongen.
Anders was ik er geheid vanaf geflikkerd
Whahah, lol..
.
Emmaa_ schreef:Gelukkig er van de galop geen foto's gemaakt.
saroanda schreef:En ik stond daar echt van: ooohw sjit, niet weer! Dit is namelijk niet de eerste keer dat ze het doet hoor, Emma was slachtoffer nr.4![]()
Ik heb d'r inderdaad m'n handschoenen aangeboden, omdat ze zich nogal erg sterk maakt. lees: pakt bit vast en rennen maar. Bij mij flikt ze dit gelukkig niet, maar bij "vreemden" wil ze dit nog wel eens doen.
!!
.