Jorine_Falco schreef:De andere hing er vrijdag nog wel.
Van alle proeven dacht ik?
Ja pepito, wil wel eens kijken hoe het gaat.
Pepito doet het goed hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jorine_Falco schreef:De andere hing er vrijdag nog wel.
Van alle proeven dacht ik?
Ja pepito, wil wel eens kijken hoe het gaat.
Wat een ding zeg 
Op wie heb je zaterdag nog gereden? Esile schreef:Joyce, bedankt voor de foto's van de caroussel!! Vind ze erg gaafOp wie heb je zaterdag nog gereden?
:D
maar wel eerste vrij
Alleen niet echt zin om huiswerk te doen
5 voor 12 

Was echt te grappig haha
En ben 2x met IJs meegeweest toen ie 2-span ging mennen, hij ging toen keihard over bruggen enzo nou ik hield het niet meer maar het was wel ontzettend leuk haha
IJs vroeg nog of ik mee ging vrijdag naar een demo, maar nee hoor dat kan natuurlijk niet want dan moet ik naar; school
Haha maarja dat hoort er nu eenmaal bij, en nu ben ik er zaterdag, want dan ga ik met Kees z'n les mennen

? Eevj schreef:ik doe met je mee joyce
Wordt gelukkig om kwart voor 9 beloond met een les met mal
gaat het goed met mal ?, Ja ik ben maandag jarig, maar vier zaterdagavond en zondag me verjaardag
dus geen tijd voor hw dan. 
, nouja dan krijg jij ook een mooie beloning voor het huiswerk maken
Eevj schreef:Ja het gaat steeds met muizenstapjes vooruit weer wat beter
Oh leuk verjaardag, nouja dan krijg jij ook een mooie beloning voor het huiswerk maken
Ik ga denk zaterdagmiddag even me cadeau halen. Externe flitser voor op me camera. 
Lisa_Caro schreef:Hee weten jullie misschien hoe laat de menlessen zijn op zaterdag met Kees? Want ik had het aan een andere stagaire gevraagd om het even aan Syl te vragen zodat die het aan Kees kon vragen, maar ik denk dat ze het is vergeten... Dus weten jullie het?
Eevj schreef:Stef als je dit nog leest, kan je kijken of ze gekleurde hoofdstellen hebben bij mister ed?
Dus ik heb gezien :
Maar ik ben er alleen langsgelopen, niet echt op gelet)

Maar dan ben ik er wss tot kwart over 5