Tytje schreef:Is Boyd al verkocht?
Niet dat ik weet, maar ik weet niet zoveel meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Is Boyd al verkocht?

xan schreef:Hoe is het met de ponies op hun nieuwe stekkie ??

xan schreef:Liquita hoe was je "korte" werkdag ??????
. Had vandaag avonddienst vanaf half 4 tot 10 uur. Vanmiddag was het helemaal onwennig, zat maar te wachten tot het tijd was om naar m'n werk te gaan
. 
Tytje schreef:Tytje schreef:Zijn er nog veranderingen bij Veldt? Hoorde zo iets?
Ik ving wat op dat G. alles weer overneemt? Dat zal wel niet.
) Tytje schreef:Zijn er nog veranderingen bij Veldt? Hoorde zo iets?
xan schreef:Nee, niks van gehoord....maar het zou me niks verbazen.Tytje schreef:
Ik ving wat op dat G. alles weer overneemt? Dat zal wel niet.
Liquita: heb jij hier iets over gehoord
(ben niet nieuwsgierig hoor)

xan schreef:www.startlijsten.nlWeet iemand wie er allemaal meedoen a.s. zondag ???
xan schreef:Boyd wordt morgen gekeurd, en als alles goed gaat, gaat hij naar de Beemster.Tytje schreef:Is Boyd al verkocht?
Niet dat ik weet, maar ik weet niet zoveel meer![]()
![]()

LIQUITA schreef:[Nee, niks van gehoord....maar het zou me niks verbazen.

LIQUITA schreef:
daar heb ik inderdaad ook al gekeken. xan schreef:Vast welLIQUITA schreef:[Nee, niks van gehoord....maar het zou me niks verbazen.
Ik ben benieuwd. Wordt vast vervolgd zou ik zo denken.

LIQUITA schreef:WHAAA!!!! het regend
!!! 

xan schreef:Ik weet het niet hoor, mij maakt het niks uit. Maar we mochten niet zo laat van Grardus, en er zijn ook mensen die kinderen mee nemen. Wat vinden de andere???Liquita, wat doen we nu zondag ???
Hoe laat spreken we nu af ??? Want 19.00 uur is voor mij gewoon iedere keer racen, en als we dan niet gaan rijden, dan liever wat later afspreken.
meelen schreef:Klinkt heerlijk!!! Veel plezier nog....enneh, het gaat je goed af, zo'n Turks toetsenbordHallo mensen hıer ben ık even vanuıt Turkıje. Ik heb een turks toetsenbord dus mısschıen komen de letters een beetje raar over. hahaha
Heb het erg naar mıjn zın hıer en het ıs schıtterend weer nu. gısternacht hadden we vreselıjk weer onweer en regen en de stroom vıel uıt. Maardat ıs normaal hıer. Gısteren ben ık heerlıjk naar de hamam geweest. dan word je helemaal gewassen engescrubd en gemasseerd. als jullıe nog eens naar turlıje gaan moet je dat echt ook eens doen, heerlıjk. vandaag een dagje zwembad en morgen naar een heeeeeeele grote markt.
Nou ık ga weer. Ik ga naar het zwembad. doeı doeı
.