rockoo schreef:Dat ligt er natuurlijk aan waar je in frankrijk wil zijn.
ach frankrijk is mooi land trouwens luxemburg vond ik zelf ook heel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:Dat ligt er natuurlijk aan waar je in frankrijk wil zijn.
ATE schreef:rockoo schreef:Dat ligt er natuurlijk aan waar je in frankrijk wil zijn.
LIQUITA schreef:ATE schreef:
Daarom...we zien wel.........................................als de zon maar schijnt
LIQUITA schreef:Ik ga even eten...............BYE...tot laterszzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!
smakelijk ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik ga even eten...............BYE...tot laterszzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!smakelijk
rockoo schreef:Ate wat is jouw postcode anders kan ik geen kaartje sturen.
rockoo schreef:Wanneer heb je vakantie Ate
rockoo schreef:Ik ben zaterdag 28 jullie weer terug
rockoo schreef:Hallo hier ben ik dan weer eindelijk Steef heeft maar even geholpen anders was het nooit gelukt om op bokt te komen.
Ik heb geloof ik niks gemist ik zag dat iemand problemen had met vlooien. En met homos.
ATE schreef:rockoo schreef:Ate wat is jouw postcode anders kan ik geen kaartje sturen.
winnitou schreef:@ ATE; je hebt pm
heb gelezen

rockoo schreef:Hallo hier ben ik dan weer eindelijk Steef heeft maar even geholpen anders was het nooit gelukt om op bokt te komen.
Ik heb geloof ik niks gemist ik zag dat iemand problemen had met vlooien. En met homos.

xan schreef:rockoo schreef:Hallo hier ben ik dan weer eindelijk Steef heeft maar even geholpen anders was het nooit gelukt om op bokt te komen.
Iemand had ook nog problemen met jouw laarzen !![]()

ATE schreef:natuur5D schreef:jullie hebben me zo lekker gemaakt met de verhalen over paardenkamp dat ik me ook heb ingeschreven.
ga ik wel met jou op buitenrit ATE, ik ben ook niet zo dol op van die ongecontroleerde scheurpartijen![]()
gezellie