Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik kom zo naar stal
pumbaa_nr_1 schreef:haha die johnnie grapjes maker![]()
ik ben aangenomen bij de mac haha![]()
mja lekker boeiendik kom zo naar stal
maar dan niet net voor dat ik klaar ben binnen komen he kaar
Binar schreef:He Tes gefeliciteerd hoor met je baantje!! Bij welke Mac ga je werken en welke dagen??

madelon31 schreef:Jetta schreef:En dan nu het sfeervolle lied:....en een roos en een tulp en een hyacinth, dag jarig kind, dag jarig kind
Jet dat is LIEF kind dit klinkt niet hoor!![]()
Ben net terug van hornbach...gelukkig sluiten hun op zaterdag om 6 uur want we hadden nog wat nodig....mijn eten staat nu in de oven..iets met kip en dan gaan we ons eerste kamertje afmaken...
Ga vanavond de muren een kleurtje geven in de zijkamer...ben benieuwd hoe de kleur zal staan.
samen met kim en fallie
moeten we vaker doen
ondanks dat moon en mos gekke sprongen maakten deed dox gewoon doorlopen
ben echt super trots op hem
, terwijl er voor het binnenhalen DRIE mensen stonden, dat is even veranderd, dus.....anders is het zielig!
ik neem gewoon het zekere van het onzekeren
)

madelon31 schreef:zo even een mededeling van mijn kant...
Vandaag heeft zich totaal onverwacht een nieuwe verzorgster voor Donna gemeld.![]()
![]()
Uit een gehele nooit verwachte hoek heeft er een hele leuke meid zich spontaan gemeld om mij te helpen met de verzorging van Donna.![]()
Ik ben echt heeeeel erg blij met haar omdat ik haar al wat langer ken en weet hoe ze met paarden is.![]()
![]()
Ze zal zich zelf vast nog wel aanmelden via dit topic. Dan kan ze zich zelf voorstellen en weten jullie gelijk met wie jullie te maken zullen krijgen![]()
Maar ik moest het even kwijt want ik ben heeel erg blij met haar!