Zoo lekker alle paardjes buiten gezet, alsjeblieft Belin en Rijk!

Daarna gereden, ging niet zo best
Hij zat zoo vast op links, ik wist gewoon niet meer wat ik ermee moest
Nu me rondgenaaide hoofdstel bestellen!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ga even afdrogen en daarna naar Bartje. Lekker in het donker, zie geen drol. Nouja alleen even stappen en eten geven 
Jantine_ schreef:Haha koopgekIk ga even afdrogen en daarna naar Bartje. Lekker in het donker, zie geen drol. Nouja alleen even stappen en eten geven
Ging trouwens net even naar achter, stond die in de wei hoor helemaal onder de modder

Sap schreef:Jantine_ schreef:Haha koopgekIk ga even afdrogen en daarna naar Bartje. Lekker in het donker, zie geen drol. Nouja alleen even stappen en eten geven
Ging trouwens net even naar achter, stond die in de wei hoor helemaal onder de modder
Als je geen drol ziet hoef je ook niet uit te mesten
Maarja zal toch moeten gebeuren 

_Fieke schreef:Ik? Koopgek? Hoe kom je erbij![]()
Tot zo maar weer
Marijk, ik had trouwens even je onderlapjes geleend want waar kel die van haar heeft gelaten weet ik niet![]()
Ik dacht dat mag vast wel, sorry als het niet mocht!![]()
_Fieke schreef:Haha Rijk je was zondag vergeten je beschermers in je kast mee te brengen, dit keer niet je hoofdstel maar je beschermers
Heb ze toen in je kast gelegd!

Zijn nog leuk ook. 
Renee__ schreef:Die foto's van Kelly, is haar houding nou zo heel slecht?
Vind het eigenlijk wel meevallen...
_Rijkie_ schreef:Renee__ schreef:Die foto's van Kelly, is haar houding nou zo heel slecht?
Vind het eigenlijk wel meevallen...
Nee tuurlijk niet!!
Das Bokt... ze willen gewoon wat te zeiken hebben

Daarna werken
Maar dan hoef ik vrijdag niet te werken
Jantine_ schreef:Ik heb tot 1 uur lesDaarna werken
Maar dan hoef ik vrijdag niet te werken

SuccesxManon_ schreef:Tandarts, altijd leuk.Succes
Ik vind het een beetje overdreven, bling bling op je bit enzo.
Dat zie je niet.
_Fieke schreef: