Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RianneH schreef:Heyhey,
Kai ziet er goed uit! Staat netjes je nieuwe spulletjesIs hij al weer wat aangekomen?
Mijn rijden ging echt bagger vandaag. Had er uberhaubt niet op moeten stappen na het longeren, want Melis was veelste veel aan het zenuwen... maarja... het kriebeld wel dan hea..
Dus ik heb niet zo fijn gereden, ben er maar afgestapt voordat we alles weer weg gooiden.
Springen is idd leuk om naar te kijken! En te doen natuurlijk
Staat wel chique
Kon niet kiezen met welk dekje ik ging rijden
Maar ik had eerst een 60 cm singel, die paste goed! Nu paste die niet meer
Heb nu een 70 cm en die zit perfect. Hij is wel wat eeh, gegroei dus
JuuLePuuL schreef:Ja zou ik ook wel willen doen, crossen of SGW of eventing! Lijkt me geweldig!
Helaas geen tijd om dagelijks te 'trainen'/rijden i.v.m. mn studie! Daarom blijven we lekker in de bak rijden en werken aan een aantal punten..!
Met springen heb ik het vaak al moeilijk.
JuuLePuuL schreef:Ja zou ik ook wel willen doen, crossen of SGW of eventing! Lijkt me geweldig!
Helaas geen tijd om dagelijks te 'trainen'/rijden i.v.m. mn studie! Daarom blijven we lekker in de bak rijden en werken aan een aantal punten..!
.
.
Vaak dan oogt het ook anders dan hoe het eigenlijk is. Ik was een keer aan het galloperen met Kai, en hij liep netjes aan de teugel enzo, maar hij liep best diep. Daardoor had ik mn teugels iets korter, en na een tijdje viel hij weer terug, omdat het toen steeds lastig ging met galloperen. Laura zei toen dat hij terug viel omdat ik de teugels zo kort hard, en zat te trekken, maar dat was helemaal niet zo
Dus,... Als ruiter kun je het toch het beste voelen en weten lijkt me, aangezien jij de persoon bent die het doet en mee maakt.
maar je hebt helemaal gelijk
.
Eerst zelf lekker gereden en toen mn oogjes uitgekeken
Zo wat liepen er leuke hengsten rond!
Mooie box heeft hij hea, was vroeger die van Nimmerdor 
Ik vond ze eigenlijk bijna allemaal super! En Douglas, brede nek en aardig breed hoofd, vond hem ook erg stoer!!!!
Zal morgen nog wat uitgebreider posten, ben nu een beetje druk
Geen goeie combi! (Heb natuurlijk wel de beste foto's uitgezocht hea
). Was ook erg verbaasd met mijn punten (179) had veel minder verwacht. Ik denk dat Gerbrich hoger heeft gepunt dan normaal, kan me niet voorstellen dat ik zo zou scoren op een officiele wedstrijd 
sorry maar ben wel eerlijk...