Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gieltje2002 schreef:@ Naadje: Heb je nu al bij Luc gelest?
Dabo schreef:@Shirley: kijken? je moet gewoon MEEDOEN! hahaha
naadje24 schreef:Gieltje2002 schreef:@ Naadje: Heb je nu al bij Luc gelest?
nee jammergenoeg zijn we nog niet tot een datum gekomen...
edit: kijk op mijn mobiel en zie dat we er dus wel uit zijn![]()
dinsdag om 20.30 dus...![]()
kan ik gelijk aan luc vragen of hij haar wil scheren
Zirano schreef:Ohh! Pak van mijn hart! Maar dan inderdaad.. hoe komt ie daar, hij is er niet zelf heengewandeld, vanuit mijn kast... Ik denk inderdaad ook dat iemand hem later misschien daar wel vandaan zou plukken, om hem mee te nemen ofzo... Een halster, of iets kleins stop je makkelijker onder je jas, om het in je auto te gooien. Zo'n meetstok is wat lastiger te verbergen.Ellen,ik heb de meetstok gevonden.Hij stond helemaal achteraan achter de balen kuigras.Gelukkig is hij er weer.De antibiotica en wortels/halsters en appels nogniet,maar we wachten geduldig af.
Gieltje2002 schreef:Hahaha ZO netjes zat het nou ook weer niet! hihiZeg Ellen, heb jij wilde plannen...? Ik zag Bella met vlechtjes staan. Ga je stiekum op wedstrijd...?!!!
Azzaro schreef:Precies, DAT was het. Ik moet toch oefenen, want over een week of 12 is het al zover!! hahahahaha ellen was aan het "proef" vlechten hahaha
hihi Zirano schreef:Ellen,ik heb de meetstok gevonden.Hij stond helemaal achteraan achter de balen kuigras.Gelukkig is hij er weer.De antibiotica en wortels/halsters en appels nogniet,maar we wachten geduldig af.
Ik geloof dat daar al eerder eens iets is teruggevonden wat opeens weg was! Gelukkig maar dat hij terug is! 
ShirleyA schreef:Waar is iedereen toch....... niet op stal meer!

) Hij ging namelijk lekker bij haar, en we hadden afgesproken als hij goed ging dat ze dat zelf aan zou geven en dat ik er dan even op zou gaan. Hij ging erg goed, en Carlijn vond het leuk om zijn super uitgestrekte draf te zien. Zij krijgt dat namelijk niet voor elkaar bij m.