Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fryskhynders schreef:hoe oud ben je dan? 16??
en welke opleiding ga je doen?
rink schreef:ik zou het eerder weten als franny wat er komten ik weet niet wie er komen. maar dat is toch ook niet van belang? alle kampleiding is leuk en het ponykamp ook
dus wacht nu maar rustig af wie er komen.. het komt vast en zeker helemaal goed en het word ongetwijfeld weer een super week
(De paarden natuurlijk ook niet te vergeten
)
.
?? Nouja jammer dan... mag je in de herfst wel ? En hoe was het nou bij Nasty ik krijg je gewoon niet te pakken hahah (had je vandaag een keertje proberen te bellen en een smsje gestuurd hahah hoebedoel je nieuwsgierig)
.
Nasty is echt tof hoor, moet nog iets meer aan zijn conditie werken maar hij loopt echt zo makkelijk aan de teugel. Zo lief
Hij bokt alleen met een zweepje, al is het maar een klein tikje achter je kuit. (Peerd is nog wel zo lief om telkens stil te staan als je bijna je evenwicht kwijt bent hihi) Ik krijg een halve maand (dus eind mei) de tijd om te kijken wat ik van Nasty vind, en mag dan bepalen of ik ermee verder wil gaan
Ik ben vandaag officieel begonnen met het verzorgen, erg leuk!

rink schreef:ja voor de 29ste is nog wel plek hoor![]()
is er verder niemand die iets onzinnigs te vertellen heeft
. Maar wel succes !
Mits ik niet nog een keertje blijf zitten.
.
Aah ik heb er zo`n zin in
Hert0g schreef:Dat is niet onzinnig hoor Karlijn![]()
Succes met je verdere examens!
Ik moet na dit schooljaar nog uhh.. 3 jaar voor ik aan me eindexamen moet.Mits ik niet nog een keertje blijf zitten.

). Mijn vzwelshje is ook zeker een ponytje met gebruiksaanwijzing maar het gaat wel goed met rijden (hij is nu nog geen jaar onder het zadel en door hem heb ik lijm aan m'n kont
). Alleen de galop wil nog niet... hij snapt dat nog niet onder het zadel wel met longeren en ook als de eigenaresse erbij is in de bak en soort van meerent en stemhulp geeft. Denk dat ik weer goed ff met longeren ga oefenen maar het komt wel. Met buitenrijden achter het andere paard van de eigenaresse galoppeerd ie makkelijk aan. Maarja hoop dat het snel goed gaat want als dat er goed in zit gaat ie leren springen onder het zadel

Hup Judith, nu jij nog

Hert0g schreef:Ik zit ook in de 3e Judith
Waarom heeft je moeder het afgezegd Elja? :|
Ojaa en als ik op kamp ga wil ik wel wat foto's schieten, maar dat duurt nog wel erg lang..
Ik heb wel Elly en Sprite voor je in de aanbieding.![]()
Ik heb vandaag mn dingetje ontvangen dat ik in de week van 29 juli op kamp ga. Dus ik kan gaan aftellen.Hup Judith, nu jij nog

Hopelijk wel snel een keertje

)