Llover schreef:Ik ben het eigenlijk bijna altijd wel met Marco eens, anders zou het voor mij ook niet werken. Als ik niet begrijp waarom ik iets moet doen dan kan ik daar thuis niet mee verder.Oke ten eerste: Ik ben het er dus niet mee eens dat je per definitie de juiste instructeur hebt als je voor 99% met iemand eens bent, dat zou betekenen dat je geen uitleg nodig hebt en dat je dus niets meer hoeft te leren?? of voor die ene procent.
Maar ook al kan ik me vrijwel altijd in de oplossingen vinden wil dat nog niet zeggen dat ik ze zelf kan bedenken en als ik ze wel zelf bedenk is de timing ook nog een vak apart
Ik denk dat Niekie dat ook een beetje bedoeld.
Ik begrijp meestal wel hoe je het bedoelt(en de smiles helpen anders ook wel), maar soms zit er dan net iets in wat best wel interessant is om eens over van gedachten te wisselen. Je kan altijd van elkaar en elkaars gezichtspunten leren toch?Citaat:Goed lezen is ook een vak aprart blijkbaar ( want ik bedoel het alitjd anders dan dat jullie het lezen, of ik zal het wel anders moeten neer zetten ofzo, dat kan natuurlijk ook) en dat geld ook voor smileys met knipogen MAW grappig bedoeld en ik begin er een beetje zat van te raken, dus ik zal wijs mijn mond houden verder. ik ben blijkbaar gewoon erg goed in discussies uit lokken
We hebben nu best een leuke discussie over lessen zo
Ga je toch weer eens bij jezelf nadenken waarom je lest waar je lest en dat soort dingen 
Is best nuttig op zijn tijd!

Het kan inderdaad nuttig zijn om te discussieren over lessen, mits er niet gedacht wordt dat alleen hun mening altijd en eeuwig de juiste is, je meot wel open staan voor andere meningen natuurlijk. En Ja dat had Dorine al eens gezegt en ik zeg het zelf ook in mijn stukje over dat het blijkbaar niet duidelijk is , dus waarom je er dan weeeerrr op terug moet komen begrijp ik even niet, maargoed! En ja was wel op jou gericht, jij richt je tenslotte ook steeds op mij, al vraag ik mij af waarom. Omdat wij het niet eens zijn hoef je niet telkens de zelfde dingen te blijven herhalen, ik zal je misschien best begrijpen als je het normaal aan mij uit legt maar op deze manier van: ik doe het zo en dus is het zo, vind ik onzin! Voor mij kan iets anders werken toch? en gelukkig werkt het allemaal heel fijn zo voor jou met je lessen, daar ben ik erg blij mee voor je!! En dan nu weer vrede op aarde ja