Manege Bruin!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:11

Llover schreef:
Oke ten eerste: Ik ben het er dus niet mee eens dat je per definitie de juiste instructeur hebt als je voor 99% met iemand eens bent, dat zou betekenen dat je geen uitleg nodig hebt en dat je dus niets meer hoeft te leren?? of voor die ene procent.
Ik ben het eigenlijk bijna altijd wel met Marco eens, anders zou het voor mij ook niet werken. Als ik niet begrijp waarom ik iets moet doen dan kan ik daar thuis niet mee verder.
Maar ook al kan ik me vrijwel altijd in de oplossingen vinden wil dat nog niet zeggen dat ik ze zelf kan bedenken en als ik ze wel zelf bedenk is de timing ook nog een vak apart

Ik denk dat Niekie dat ook een beetje bedoeld.

Citaat:
Goed lezen is ook een vak aprart blijkbaar ( want ik bedoel het alitjd anders dan dat jullie het lezen, of ik zal het wel anders moeten neer zetten ofzo, dat kan natuurlijk ook) en dat geld ook voor smileys met knipogen MAW grappig bedoeld en ik begin er een beetje zat van te raken, dus ik zal wijs mijn mond houden verder. ik ben blijkbaar gewoon erg goed in discussies uit lokken
Ik begrijp meestal wel hoe je het bedoelt(en de smiles helpen anders ook wel), maar soms zit er dan net iets in wat best wel interessant is om eens over van gedachten te wisselen. Je kan altijd van elkaar en elkaars gezichtspunten leren toch?

We hebben nu best een leuke discussie over lessen zo Ga je toch weer eens bij jezelf nadenken waarom je lest waar je lest en dat soort dingen
Is best nuttig op zijn tijd!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:30

ik reed met laaf wel is op de woensdag kwart over acht beginners les haha tsja moest toch wat he als de buitenbak klote was of veel ste druk. Maar was wel lachen hoor.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 00:37

Ik heb even plaatjes geschoten vanavond

Herelt ( alabardos x harmat )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pivette ( concorde x nimmerdor )

En nee, mijn benen zijn niet te lang voor het zadeltje Oh en ik sliep ook niet )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dat was het weer voor vandaag
Foto's zijn wat donker, moet nog even bewerkingsprogramma downen. Had er 1, maar ja toen moest ik em kopen en dat doen we natuurlijk niet

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 00:47

Leuke foto's

Heb je die hongaar zo lopen prikken of lijkt het alleen maar zo door het licht?
Pivette lijkt op die eerste foto trouwens wel enorm lomp

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 01:00

Ja ik mishandel hem
Nee hij heeft inderdaad schuurplekken daar ( en bij z'n benen ook, waar de voorbenen tegen de deken komen) Maar door het licht lijkt het wel even een tikkie erger.
( op foto 1 zie je ze bijna niet... )

Ha en ja pivette op die 1e foto, zo lijkt d'r pens nog dikker

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 01:55

Llover schreef:
Oke ten eerste: Ik ben het er dus niet mee eens dat je per definitie de juiste instructeur hebt als je voor 99% met iemand eens bent, dat zou betekenen dat je geen uitleg nodig hebt en dat je dus niets meer hoeft te leren?? of voor die ene procent. Apart maargoed. Dus ten tweede: Goed lezen is ook een vak aprart blijkbaar ( want ik bedoel het alitjd anders dan dat jullie het lezen, of ik zal het wel anders moeten neer zetten ofzo, dat kan natuurlijk ook) en dat geld ook voor smileys met knipogen MAW grappig bedoeld en ik begin er een beetje zat van te raken, dus ik zal wijs mijn mond houden verder. ik ben blijkbaar gewoon erg goed in discussies uit lokken

Over je eerste punt: Het met je instructeur zijn methode eens zijn is iets heel anders als alles zelf al weten. Het betekend dat je niet in discussie gaat met zijn methode maar het juist toepast. En zoals gomir het verder zei, zo bedoelde ik het ook.

Over je tweede punt: hoop ik niet dat dat persoonlijk tegen mij gericht is. Ik ga er gewoon even vanuit dat dat niet zo is. Als iedereen je altijd verkeerd opvat dan is het wellicht slim om het duidelijker te schrijven of met behulp van smiley's, maar dat had deedejee al eens gezegd dacht ik.
Wederom ben ik het eens met gomir. Soms staat er gewoon wat in waar we mooi op verder kunnen borduren. Dat is het leuke van een forum imo.

Verder ben ik helemaal vóór de lieve vrede.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 01:56

gomir schreef:

Van wie heb je eigenlijk les?

Moniek Breda
(en Jan Bruin en zelfs soms nog van Marjan)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 02:50

Ja vrede op aarde, tis immers alweer bijna kerst

En Moniek Breda, never heard of.
Ik leer hier zo onderhand al heel wat namen en mensen kennen, maar die ontbreekt nog op mijn lijstje
Waar zit ze ergens? ( ik ga er nog even vanuit dat je bij Bruin nog steeds geen instructie mag laten komen..vandaar )

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:10

tsja Niekie zoals ik al zei: ik hou verder wijs mijn mond, aangezien je het toch altijd beter weet blijkbaar. Ik wil best discussies aan gaan , maar wel op een leuke manier en jou manier vind ik niet zo leuk. Die van Gomir wel trouwens!! Wij begrijpen elkaar hihi Het kan inderdaad nuttig zijn om te discussieren over lessen, mits er niet gedacht wordt dat alleen hun mening altijd en eeuwig de juiste is, je meot wel open staan voor andere meningen natuurlijk. En Ja dat had Dorine al eens gezegt en ik zeg het zelf ook in mijn stukje over dat het blijkbaar niet duidelijk is , dus waarom je er dan weeeerrr op terug moet komen begrijp ik even niet, maargoed! En ja was wel op jou gericht, jij richt je tenslotte ook steeds op mij, al vraag ik mij af waarom. Omdat wij het niet eens zijn hoef je niet telkens de zelfde dingen te blijven herhalen, ik zal je misschien best begrijpen als je het normaal aan mij uit legt maar op deze manier van: ik doe het zo en dus is het zo, vind ik onzin! Voor mij kan iets anders werken toch? en gelukkig werkt het allemaal heel fijn zo voor jou met je lessen, daar ben ik erg blij mee voor je!! En dan nu weer vrede op aarde ja Ik heb ook never gehoord van die moniek btw.
@ superlenie: Leuke foto's hoor, had je je barbie jas aan? hihi, niet eens je kingsland!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 11:21

Nope mijn stoere Kingsland zat in de was
En dan moet de reserve babrie jas optreden

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 11:24

ikke begrijp!
Er is een meisje dat Lucje wil kopen, ik ben benieuwd hoe dat afloopt!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 16:52

Wil je Luc verkopen dan?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 16:54

hij staat al maanden op marktplaats scheet hihi ja dan dus.
Maar tuurlijk twijfel ik ook vaak

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:23

Ooh dus Lucje gaat mss weg? Ik dacht dat je 'm nu wel wilde houden, omdat je toch naar Bruin gaat..

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 19:51

Die barbiejas is ook best leuk SL

Moniek ken ik wel Niekie Die gaf vroeger Raymond ook wel les bij tesselaar op stal. Waar zit ze nu eigenlijk?

Llover: als ze hem wil hebben en het lijkt je een geschikte baas dan zou ik het gewoon doen Je hebt hem toen niet voor niets te koop gezet toch?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:11

ik zei dus al dat ik het neit weet en niemand weet waarom ik mijn paard te koop had en heb gezet, dus hoe bedoel je?? Toen was ik zwanger, dat was een totaal andere situatie.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:14

hasten schreef:
Ooh dus Lucje gaat mss weg? Ik dacht dat je 'm nu wel wilde houden, omdat je toch naar Bruin gaat..

Ik had eerlijk gezegt ook niet verwacht dat er nog iemand voor zou bellen, maar wel dus, en kijken kan altijd. En anders gaat hij wel gewoon naar Bruin weer en blijft hij te koop staan tot de advertentie niet langer verlengd wordt.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:24

Dus je wilt 'm wel zeker weten weg? Je kan daarna toch een nieuwe advertentie maken

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:52

Llover schreef:
ik zei dus al dat ik het neit weet en niemand weet waarom ik mijn paard te koop had en heb gezet, dus hoe bedoel je?? Toen was ik zwanger, dat was een totaal andere situatie.

Ik bedoelde gewoon dat je hem een paar weken terug toen je hem op marktplaats zette dat waarschijnlijk met een reden hebt gedaan en niet zomaar voor de fun. En welke reden dat is geweest zal mij boeien, dat is jouw zaak
En voor zover ik weet was jij een week of wat geleden toch echt niet zwanger hoor En anders zou je het nu ook vast nog wel zijn lijkt me

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 22:40

Tja aangezien ik geen paard zoek en dus ook niet op marktplaats kijk bij paarden te koop is het logisch dat ik niet weet dat Luc erop staat.

Ik snap je alleen niet helemaal... als je twijfelt of je hem wel weg zou willen doen ga je hem toch niet te koop zetten tot je dit wel zeker weet?

Ik heb ook een aantal keer getwijfeld om Flair te verkopen toen ze nog goed was, maar haar nooit daadwerkelijk te koop gezet vanwege de twijfel. Maarja... wie ben ik.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:29

hihi nee vorige keer was ik zwanger, en nu gewoon tijd/geld gebrek, ja boeien ook waarom hahaha, nouja daarom dus, ik denk waarom mensen meestal paarden te koop hebben staan
Ik ga zo ff rijden, ben vroeg op he, ik ben altijd als eerste hier, maar nooit als laatste savonds
@ Flair: Je kan qua gevoel wel twijfelen maar er qua geld geen geld meer voor hebben he eigenlijk.......maar tuurlijk vind ik het niet leuk, maar ook qua tijd gun ik hem liever iemand die wel meert ijd voor hem over heeft dan ik, ik zit gewoon met Bink ( kost ook aardig wat tijd) , dus begrijp je ? En werk 28 uur, en mijn vriend voetbalt savonds 2 keer in de week. het kan allemaal wel, maar het blijft een hoop gedoe met geld en tijd, en ik weet niet hoe lang ik dat nog wil doen op deze manier. Vandaar dat ik zoiezo de reistijd er weer van af wou hebben, dus hem weer naar Bruin deed, dat scheelt ook al natuurlijk.
En een nieuwe bijrijdster zoek! Ik had al een mailtje gehad van Nathalie. Misschien jij kim ?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:45

Iemand nog wat leuks te blaten?
Ikke ga 29 januari groomen in Anna Paulowna, stoer he.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:49

Ik zit op Hunter bij de vuurtorenruiters, omdat Dionne op een paard gaat, anders moest ik op Egana of Cherry

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:53

Heel stoer DeedeJee!

Ik was vanmorgen helemaal natgeregend Heerlijk, lessen en dan een stortbui op je kop

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:59

Lekker joh SL Ik reed lekker binnen vandaag

Is dressuur zeker de 29ste? Dan ben ik er vast niet Denk dat ik maar naar Heiloo ga dat weekend