Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kinee_ schreef:Hahahaha vind hij vást leuk! Hij vind het al vreselijk dat Tries dat doet, laat staan een Niki! Hahaha.
IK WIL OOK MEE MET DE PENSIONLES NAAR HET BOS?! Wanneer gaan jullie? Binnen 2 weken of daarna?
Kinee_ schreef:Dan kan ik weer lekker alles terroriseren en iedereen gek maken met mijn gezang. HOEZEE!
Die valt Pogo aan! Tot Pogo hem een flinke trap tegen zn kont verkocht, gnagna.
Lisaa_ schreef:De les is al 1 keer geweest!
vrijdag van 6-7
Niki, Sarah/Lotte, Ik/Dorien, Jorien/Renske, en Hilde denk ik ook maar die was er vorige keer niet..
Maar het ging even niet zo goed met Zimba, hij steigerde dus ik durfde het even niet aan!

DJ_Ro schreef:Hé Niki_!!!
Hier ff een fotootje voor de afwisseling, van je kerel, gemaakt ooit een keer met mn mobiel![]()
EN je moet niet uploaden bij mijnalbum want dan gaat de kwaliteit naar zijn grootje
DJ_Ro schreef:Ohja.. En Pogo was vorig jaar door loting ook nog Pony Van Het Jaar!!!

Niki_ schreef:EN je moet niet uploaden bij mijnalbum want dan gaat de kwaliteit naar zijn grootje
Maar het gaat wel sneller en makkelijker dan bij photobucket
:
Gaat t goed met m?
altijd nog even eigenwijs en af en toe klierig
, maar ook heel lief! Hij doet echt zijn best voor me. En hoe is het met jou nieuwe? is hij al van jou?
mooi dat het goed gaat
beetje ingewikkeld.
Ben blij voor je!

komt je zeker helemaal niet bekent voor he
Had anders een knalgeeldekje waar ik niet erg vrolijk van word voor op de foto. Ga denk ik stiekem voor een anky dekje sparen
al kan hij af en toe wel beetje hel zijn maar dat is alweer lang geleden!! Blueberry schreef:Hey José!
wat cool dat je tommie én col rijd! staat Gambler ook nog op de manege?
Het wordt nu wel erg druk alleen want loop ook nog stage 4 dagen per week. Dus tommie rij ik de komende 5 weekjes niet heel veel meer! En natuurlijk staat gam dr nog!
Haha! wist je dat tommie naar peek gaat verhuizen???? en dat ik hem in juli 2weken doe?