Pebbs schreef:Nou ik mag bijv best een keer een ophouding maken alleen ik hou te lang vast
Oh ik had het nu over een volte maken op buitenbeen en buitenteugel. Helemaal zonder binnenteugel rijden kan natuurlijk niet
Hihi. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Romana01 schreef:Ram is ook alles behalve jongmaar gewoon als boscross paard gebruikt
@ nadien: Ik moet zeggen, ik bof enorm met mijn moeder, mijn moeder is bereid om verder te rijden, als ik gewoon goed les kan krijgen, ze zat zelfs te kijken naar de manege in Zeewolde. Maar hoorde van mijn vriendin geen goeie dingen er over en je zit alweer op de manege
Broccoli schreef:Pebbs schreef:Nou ik mag bijv best een keer een ophouding maken alleen ik hou te lang vast
Oh ik had het nu over een volte maken op buitenbeen en buitenteugel. Helemaal zonder binnenteugel rijden kan natuurlijk nietHihi.
Pebbs schreef:Broccoli schreef:
Oh ik had het nu over een volte maken op buitenbeen en buitenteugel. Helemaal zonder binnenteugel rijden kan natuurlijk nietHihi.
Dat moet ik wel doen hoor. Geen kleine volte maar grote volte wel. Op die manier leert hij reageren op mijn buiten been waardoor ik hem ook beter kan begrenzen voor het uitzwaaien
*uhhhmmmmm*
http://www.bejaardepaardenverkiezing.nl ... erland-52/ Broccoli schreef:Hoezo reed, [naam]? Je rijdt haar toch nog? Hoop ik!