les was wel leuk, heb op Jannos gereden

een van die koningspaardjes liep ook mee, echt super schattig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn digi gaat niet mee, digi overleden. Nou ja, de accu of de accu-oplader, moet er nog mee naar de winkel, maar vergeet dat iedere keer.
Nou Judith ik moet nog een week werken en dan heb ik twee weken vakantie dus dan kunnen we wel een keer een ritje plannen lijkt me. Sms me maar wanneer je kan.
Wat zijn anders jou favo dagen? Heb na deze week week vrij, maar kan eigenlijk alleen de eerste helft ervan (behalve de kerstdagen dan, he) 
Maar ik had toevallig al met Janneke afgesproken dat ze volgende week niet gaat aangezien ze ook op vakantie gaat, dus komt al goed uit. Zullen we rond een uurtje of twee bij mijn ouders doen (want daar staat Bullie) 
Ik mag hem wel komen bekijken, maar ik neem niet aan dat ik erop mag gaan rijden. En ja, een penny-advertentie plaatsen wacht ik nog even mee totdat ik echt bij Noot rij. deedee19 schreef:
Emytje schreef:@ Juut: Heb je verkeerd gedacht.Ik mag hem wel komen bekijken, maar ik neem niet aan dat ik erop mag gaan rijden. En ja, een penny-advertentie plaatsen wacht ik nog even mee totdat ik echt bij Noot rij.
Oké bij nader inzien ga ik beestje voorbereiden. Ook bitloos hè Juut?
Deden Maike en Marieke ook eventjes dus dat kun jij ook

Emytje schreef:Hey Judith, ik ga vrijdag toch niet rijden, dus als je zin en tijd hebt, kun je eerder dan zaterdag komen.
Had vandaag niet zoveel zin in rijden, dus gaan rennen met beestje. Beestje vond het erg leuk! (lees; Ascot liet mij uit in plaats van andersom)