Nee, die van mij glimt als een spiegel. Hij is echt super goed en mooi geschoren, geen strepen ofzo. En goed gewassen erna dus hij ziet er weer mooi uit
Sjel
Geplaatst: 05-10-11 09:06
Fijn gereden dus (op een paar vervelende mountainbikers na...). Zijn er al foto's te zien? Ik heb Maes 1x geschoren een paar jaar terug en die kwam er als een soort toverbal onder vandaan, echt heel mooi contrast tussen donkerbruine stukken op zijn benen, hals en bovenkant van zijn lijf en de rest was heel licht. Sindsdien wil ik 'm eigenlijk elk jaar scheren, maar het is steeds niet nodig..
Tsja, Levi had al een vachtje, nog geen teddy, maar met rijden zweette ze echt heel snel. Nu ik weer meer binnen ga rijden met wedstrijden en lessen vind ik dit gewoon makkelijker denk ik. Het is de eerste keer, dus we zullen wel zien hoe het bevalt
Tsja, Barco heb ik ook nog nooit hoeven scheren. Vorige winter had hij best wel een mooi dun vachtje, maar nu begin ik toch te twijfelen. Op zijn buik en billen heeft hij best al wat haar zitten. En op zijn hals en onder t zadel zweet hij best wel snel ('t droogt ook wel weer redelijk vlot, dat wel...). Klopt het dat als je vroeg scheert de vacht minder vaal wordt dan wanneer je wacht tot november en het echt heel hoog nodig is? Want dan zou ik hem een dezer dagen ook wel eens onder t mes moeten doen denk ik...
Colet!! Ik kom net via de zoekfunctie op een add van jou, heb je deze nog?? :
10. Leren Pees en Strijlapen BR Jos Lansink Maat: Full Kleur: Tobacco/Cognac Staat: Amper gebruikt, paar krasjes Opm: Kan ook bont in NP: +200,- Bieden vanaf 60excl http://imageshack.us/photo/my-images/82 ... coset.jpg/
???????? Mijn leren kentaur beschermers met bont zijn namelijk gejat......
Knappe Levi! Ze ziet er goed uit. Ik wil nog even wachten of het nodig is maar ik denk helaas van wel want hij begint al een aardig vachtje aan te maken en hij word een stuk donkerder
Mooie foto hoor marjan. Die ik had gemaakt waren op hind5 helaaas waazig (te weinig licht) en die op voorterrein had je je ogen dicht Volgende keer beter
Nou hier gekkenhuis had op een of andere mysterische wijze een 6.2 voor scheikunde (dacht -1) dus viel mee Hengsten gechipt plot blue vandaag pony morgen. Vanavond 1e keer weer club, maandag kno-fysio-vergadering en tussendoor nog stallen schoonspuiten. En vplgende weeek zat hengstveulen wegbrengen en niet dragende (waarschijnlijk heel magere) merrie ophalen, mag dan eerst week op stal (ivm evt wormen en smid en kapper ) en dan lekker op de wei hele winter hopelijk en word de vloer uitgelijnd om beton te storten
En over 2 weken gaan de 2 varkens op wintersport en ovr 3 weken gaat de stier
bvw
Geplaatst: 07-10-11 11:09
colette_007 schreef:
En over 2 weken gaan de 2 varkens op wintersport en ovr 3 weken gaat de stier