Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

winnitou schreef:Shenavallie schreef:@ ATE: Geen idee of je nog op Bokt komt, maar verkopen ze bij de Praxis ook van die letter-stickertjes? Van die vrij kleine Alfabet-lettertjes op een velletje. Ik zoek namelijk kleine witte lettertjes voor m'n surprise. Ik kan wel naar Luto gaan (als die ze überhaupt heeft), maar Praxis is dichter in de buurt van stal.
Of weet iemand anders misschien waar ik die kan kopen?
kun je niet iets op de computer maken
winnitou schreef:Is er iemand van jullie die bij C1000 boodschappen doet. Rowan wil graag de voetbalplaatjes sparen van stars of football (vanaf 27 dec bij C1000). maar ik kom alleen in de zomer bij C1000. Dus als iemand plaatjes heeft en er niks mee doet wil Rowan ze graag hebben
Shenavallie schreef:winnitou schreef:[kun je niet iets op de computer maken
De lettertjes moeten echt heel klein zijn, dat is niet te knippen...
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Is er iemand van jullie die bij C1000 boodschappen doet. Rowan wil graag de voetbalplaatjes sparen van stars of football (vanaf 27 dec bij C1000). maar ik kom alleen in de zomer bij C1000. Dus als iemand plaatjes heeft en er niks mee doet wil Rowan ze graag hebben
Mijn ouders gaan volgens mij volgende week weer naar Brabant, naar de caravan. Dus ik zal moeders vragen om eventuele stickers te bewaren!