Hij was heel braaf! Ben er zelf als eerste op gegaan. Ook stukje gedraafd, mr op begeve moment schrok ie van zichzelf in de spiegel ofzo, sprong die opzij. Verder deed ie niks, mr ik had de schrik wel weer te pakken. Nog 2 of 3 x stukje gedraafd en toen alleen nog gestapt...
Wouw laila! Mazzel! Zijn er hier nog mensen die van rijs nodig hebben?
Carla_
Geplaatst: 15-10-10 12:58
goedenmorgen! of ja middag hihi zit thuis he moet dalijk pas werken ik denk idd dat ik uit sanne maar de nieuwe sannenero gaat fokken en hem dan houd ook al bieden ze 115 miljoen hihi ik ga lekker richting stal! werkse allemaal!!!
sya
Geplaatst: 15-10-10 15:19
nou ik zit lekker helemaal vergaart thuis ik ben ook woensdag op donderdag nacht kei hard aan het kotsen geweest maar het is nu eigelijk zo goed als weg nu ben ik een poging aan het doen om mijn boekverslag te typen (wat dus niet lukt pff) DRAMA vanaaf gaat ik lekker sam weer rijden
Nou, Clichétje heeft ook in de molen gestaan! Hij vond de ingang enger dan de rest van t ding, en snapte t vrij snel! Hij was super braaf dus! Heb er ook weer opgezeten, hijs zoo lief
pfff helemaal gaar, vanmorgen om 8 uur de trein naar amersfoort voor mn opleiding en nu net thuis na een etentje in de oude stoep... ga lekker bankhangen en dan naar bed... truste meiden!!
Vandaag trouwens weer een heel leuk meisj we geweest voor vayo.. Miet nu dus kiezen uit 3 meiden:s eerst vind j ed nuemand en dan ineens wil iedereen:) haha wordt me nuet makkelijk gemaakt...
Nee we gaan morgen niet. Issie nog niet klaar voor Ga morgen lekker tutten! Z'n staart wassen, manen knippen!
horseloverc
Geplaatst: 15-10-10 23:58
Ja de van vandaag was ook super. ook qua dagen is ze heek makkelijk. Maakt niet uit welke dagen en maakt ook niet yit hoeveel.. Maarja als ik haar kies betekent dat 1 van die andere meiden dus moet afvallen en dat vind ik altijd zo zielig... Want denk dan toch dat dat jongste meisje afvalt...
Ach, ik denk dat je beter kan uitgaan van iemand die wat ouder en zelfstandiger is. 12 is nog best wel jong, een aangezien Vayo nogal veel pit heeft, en niet altijd de makkelijkste is. Het zal even moeilijk voor haar zijn, als je besluit zeker is en je het precies op deze manier wil. Maar die vind echt wel een ander paardje hoor, geloof me!
shilady
Geplaatst: 16-10-10 00:12
aha dus jij moet wat harten gaan breken cindy
Ik zit momenteel op iets spannends te wachten
Namelijk dat die vrouw toch af ziet van het kopen van mn verzorg pony ivm het exceem staartje ,of dat ze er met proefrijden erg hard vanaf is gevallen omdat ruby nogal goed kan bokken + hoofd omlaag en ze er daarom ook vanaf ziet.. Ze zou deze maand nog komen proefrijden en hij is dus tot 1 nov gereserveerd
Cin, als het dat meisje niet uitmaakt hoeveel dagen en welke, kan je haar toch 5 dagen laten komen, en die andere de andere 2 dagen? En dan dat kleine meisje wegdoen, jammer dan...