jeetjne wat een hoop bij te lezen.
Mooie foto marjo, echte cic kop
knappe man!Ik had noodles gemaakt met groente en vleessie
de rest blijft verrassing hoor
hihihi vandaag met mn schoonmoes wezen shoppen. Twee jurkje achtige dingetjes gekocht voor vrije tijd en een vest alvast voor het najaar (kan nooit een leuk dik vest vinden, maar vond deze wel hip
) en een paar nieuwe zilverkleurige sportschoenen, mn oude zijn echt helemaal door gelopen. Zit geen vering meer in en dat heb je heel de dag in de winkel wel nodig .
Ook hebben we nog een wake-up-light gekocht! Ven benieuwd.
Daarna lekker hapje gegeten in hberg. Jummm
toen hophop naar de poownies en heb lekker op wannadoo gereden. Hij was braaf. Wel erg voorwaarts kijkerig en nog niet zo geconcentreerd als voorheen, maargoed dat mag ik hem nu niet kwalijk nemen, zal best wel beter gaan binnenkort.
Eenmamal in de wei kwam zijn lieve vriend wyssie hem begroeten met een hinnik en kwam in een mooie draf richting het hek , waar hij vervolgens voor het hek doetje kwam besnuffelen ( heel handig wys , het hek gaat zo dus niet open haha)
nu leker thuis. Alles bijgelezen. hoop dat ik niet vergeten ben en anders sorry
ga nog even gauw wasje ophangen en douchen. Dan maar eens zien of ik wakker word van de wakuplight

wish me luck hihi

Niet bij te lezen 

hoop dak vant weekend nie zo extreem moe ben.. Mr dr zal in elk gval n hoop stress van me afvalle na t weekendje.. Bnk ff tot rust gekomen hoop ik