en volgend jaar mag joen een rit op sax Joen heeft ook wel toffe paardjes gehad. Snippie, Duke, Marije, Imani, Tiamo en Madelin
Suuskipje schreef:indeed, indeeden ik wil volgend jaar een keer op Duke en een keer op Marije ^^duke is echt stoer ik heb ook op leize gezeten. was in begin heel sloom toen zweepje gehaald en toen wou die wel lopen. heb spierpijn in mijn benen:P
Pfffff ik ben dood!!! Heb gewerkt......Morgen me verjaardag vieren, ben benieuwd hoe druk het nou wordt, volgens mij totaal niet
Britt_Sisi schreef:linda je smst me niet teruggggen suus ooknietttPff en ik reageerde wel braaf reageer jij weer niet haha
jullie hebben allemaal contact met elkaar en ik niet als jullie je vervelen stuur mij dan ook even een sms:P
Ik heb niks gekregen hoowr En ik stuur geen smsjes uit verveling want moet elke maand al op me smsjes letten, dus helaas
Goeie morgeeeen! Ik verveel me wel Moet zo naar me opa en oma maar is altijd heel gezeik om daar te komen aangezien niemand mee wilt maar wel mee moet ruzieruzieruzie. Gezellige zondag ochtend dus xD
Goodmorning! Ohnee middag ondertussen.Ik heb gister een winnie the pooh agenda gekocht en ik vind hem zoow leuk en schattig! Zo ffies stofzuigen voor me mams en dan wachten op de visite.
zooow me laptop is langzaam vandaag, weet echt niet waar die last van heeft haha Binnenkort maar eens alle oude schooltroep dr af halen eindelijk hahaToch maar een agenda gekocht dit jaar lin? (vorig jaar toch niet?) ben benieuwd