was een schitterende wedstrijd, vond dat ze in het begin heel goed aanvielen daarna in het midden viel het een beetje stil. dit vond ik erg jammer. daarna gingen ze weer ben echt heel erg blij dat ze in de finale staan. go nederland go nederland hoop alleen niet dat ze tegen Duitsland moeten. Duitsland is altijd de concurrent
dalijk vroeg naar king wand die moet voor 9 uur zijn medicijnen hebben
nikkielvis
Geplaatst: 07-07-10 07:47
Goeiemorgen
Annette ik ga voor jullie duimen hoor. Maar je bent erg consequent met zijn medicijnen dus dat komt vast goed. Arme King...
Gister geen voetbal gekeken aangezien mijn vader zegd dat ik het boze oog ben. Nu heb ik in de afgelopen tijd een paar keer gekeken. En elke keer als ik nog geen seconde keek kwam er een penalty tegen. Zelfs een keer gehad toen ik een stukje op de radio hoorden... Dus wees gerust ik zal niet kijken zondag... En ook niet luisteren uiteraard..... Ga vandaag naar de film heb er veel zin in... Verder gaat het met mijn kleine mannetje super... Hij komt zogoed als elke dag naar me toe als hij me hoort of ziet. Eens in de zoveel tijd doet ie het gewoon niet en dan wacht ie tot ik minstens net zo ver naar hem toe kom als hij naar mij. Tja zo lijkt dat dan he...
Ga even halen en zal binnenkort maar weer is wat maken dat is al weer veel te lang geleden....
Wat een feest gister. We zijn even met een groep naar de party rotonde in meerzicht geweest. Erg gezellig. Heel meerzicht en omstreken trok naar de rotonde en iedereen stond er hele tijd te springen en rondjes te rennen. Gebeurde wel een klein accefietje, maar dat mag geen naam hebben . Sommige mensen begrijpen het woord "gezellig" niet zo.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-10 08:01
Goedemorgen!!
Gisteren de wedstrijd lekker in mn upje vanaf de bank bekeken Tussendoor wasje gedaan, beetje vouwen, beetje opruimen, ging helemaal goed Wel spannend, zondag de finale! Gaan jullie ergens kijken of gewoon thuis?
Ja Marlon, maak weer eens foto's met je mooie toestel!
Ik heb van gisteren ook wat leuke foto's, voornamelijk van de bakbodem
Mijn vriend twijfelt nog, die zou eerst vrijdag op vakantie gaan, maar die wil nu waarschijnlijk maandag pas gaan. Dus laat het even van hem afhangen...
jeetje dat is weer zon idioot, waarom zou je zoiets nou doen?! en zeker op een paard van iemand anders...... ik weet het niet hoor maar vind het foute boel!!
Endan was ik er nog druk mee ook.Heb niet eens mijn paard goed kunnen zien lopen.
cassandra84
Geplaatst: 07-07-10 13:30
Hier een berichtje uit Bali. IK hoop eigenlijk op NL tegen DU we volgen de voet bal ook , maar het is voor ons midden in de nacht helaas. Hier denken ze allemaal dat NL gaat winnen of hopen ze. Het is niet zo'n gekkenhuis als bij jullie, maar wel heel gezellie overal waar je komt en ze weten dat je uit NL komt altijd even ouwehoeren. Maar met iedereen alles ok? En de paardjes?
Prachtige wedstrijd gister, met alle buren gekeken, echt gezellig. Marlon naar welke film ga je? Veel plezier!! Cassandra; nog steeds aan het genieten in Bali? hoelang blijf je nog? Ik ben met de finale helaas niet thuis, het is net voor mijn vlucht. Dus dat wordt met beesies in mijn haar naar huis
cassandra: nee met king gaat het op het moment even niet lekker, hij had het erg benauwd eventjes. maar gaat al beter , zit onder de medicijnen. leuk in bali? hoelang zit je er nog?
de finale word bij mij kijken op de camping wand dan zijn we al lekker daar
ik ga straks weer naar stal, vanochtend voor het eerst pretnisolon capsules gehad. en tot mijn verbazing at hij die gewoon op. dalijk als ik op stal ben geweest weet ik meer