Haha, ik ga ff tanden poetsen en dan nog ff tv kijken, heb de laptop nu ook al op schoot in bed
Vitalis_
Geplaatst: 28-02-10 22:19
Ik kan geen youtube filmpjes meer kijken
Weet iemand hoe je javascript moet inschakelen?
riannhuh
Geplaatst: 01-03-10 00:50
uuuh geen idee, misschien via intenetopties ofzo?
ben net even bezig geweest met mn pc opruimen, heb al zo'n 30GB weggegooid en ik moet nog veel meer, wat een klötewerk zeg ennnnnnnnnnnnnnnnn ik kan nu weer alle bestanden zien die op mn bureaublad stonden
Ik moet het vandaag overleven op nog 8 koekjes, ik ben mn eten vergeten en heb geen zin om iets te gaan halen Heb mn scooter namelijk klem gezet tussen 2 motors
Ik heb er zelf voor gekozen hoor, dan heb ik teminste 9 april 1 week vakantie, dan een paar dagen school (of niet) en dan weer vakantie En dan kan je teminste nog wat doen, omdat het lekker weer is!
Vandaag weer even op Bijou gereden, na 3/4 weken niet gereden te hebben konden we zo weer wegrijden! Eerste 10 minuten zat ze te schudden met het hoofd, steeds snel lopen en weer langzaam, heel vervelend iig. Daarna was het knopje weer gevonden en liep ze eigenlijk heel goed. Lekker in de aanleuning en ze liep volgens mijn moeder lekker door, ik vond haar zelf wat lauw maar ik ben Zen natuurlijk ook gewend.
Zen zonet nog even gelongeerd, liep ook fijn aan de pessoa! Liep lekker door het lijf en mooi vlot, galop was ook mooi van de grond dus ben helemaal tevreden met m'n paardjes