Ja eva, het is gewoon beter zo, Ik vind het ook niet eerlijk tegen over de paardjes om alles heel gehaast te doen, en ze niet genoeg aandacht te geven.
leuke foto`s amanda. mariska je heb een goed besluit genomen. vooral voor de paardje wat je al zegt het is niet eerlijk tegen over de paard dat je het dan gehaast moet doen. zie je snel weer op stal.
Binar
Geplaatst: 27-02-10 18:19
Leuke foto's Aman, die laatste van Joepie is erg leuk!
Pres, Astrid is aankomende week op vakantie dan is ze er volgende week dinsdag middag voor mij maar redt ze t niet om nog een paard te masseren, donderdag komt ze dan voor Chantal en kan ze me er wel bij plannen... 1 behandeling kost € 45
Binar
Geplaatst: 27-02-10 18:29
Maris, idd wel verstandige keus, je had ook wel veel paardjes te doen de laatste tijd...school is ook best belangrijk
mariska veel plezier nog morgen dan met cas. het gaat allemaal goed komen. hoe doe je dat met beauty dan.
doppie45
Geplaatst: 27-02-10 20:30
Voor naoom...lekker puberen en vooral veel spelen...werken was er toen nog niet bij voor Blando
Wat een speels duo was het toch
Heb net het weerbericht gezien van meneer Krol voor morgen......nou daar wordt je niet vrolijk van
Ik zet de dames morgen ochtend buiten natuurlijk maar haal Mandy na een paar uurtjes er weer uit als het echt van dat takkeweer wordt doe ik haar er echt geen plezier mee!
Laatst bijgewerkt door doppie45 op 27-02-10 20:34, in het totaal 2 keer bewerkt