Gijs zegt tegen Jan: "Mijn vader is beter dan jouw vader." "Nee," zegt Jan hierop. Na een tijdje zegt Gijs: "Maar mijn moeder is wel beter dan jouw moeder." "Ja,"zegt Jan, "dat zegt mijn vader ook."
En wees gerust hoor Meelen, het gaat goed met me. Alleen een beetje melig hier op het werk.
meelen
Geplaatst: 22-09-09 14:12
Nou hier dan één voor op je werk..... (dat er één André heet kan ik ook niet helpen)
Belgische arts Een dokter in België wilde een dag vrij om te gaan vissen. Hij zij tegen zijn assistent: "André ik wil morgen gaan vissen, maar ik wil de praktijk niet sluiten dus jij moet de patiënten helpen." "Dat is goed dokter" zegt André.
De dokter gaat vissen en komt de dag erop weer terug en vraagt "En André, hoe was je dag?" "Nou," zegt André, "ik heb 3 patiënten geholpen. De eerste had hoofdpijn dus ik heb hem wat aspirine gegeven." "Goed" zegt de dokter "en de tweede?"
"O, die had het zuurbranden en die heb ik Rennies gegeven" "Heel goed" zegt de dokter "en de derde?"
"O, dokter ik zat hier rustig en ineens vliegt de deur open en een beeldschone meid stormt de kamer in, scheurt alle kleding van haar lijf, zelfs haar bh en slip en gaat op het onderzoekbed liggen met haar benen gespreid en roept "Dokter, dokter help me! Ik heb in vijf jaar geen man meer gezien!"
"O God, André! Wat heb je toen gedaan?" vraagt de dokter. "Ik heb haar oogdruppels gegeven!!!!"
xan
Geplaatst: 22-09-09 14:17
hahahaha super Meelen, die ga ik natuurlijk ook even doorsturen, maar ik verander die naam maar even.