Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouja morgen moet hij voor de laatste keer heen en dan issie APK goedgekeurd. 
San1978 schreef:En dat 'ie dan met z'n tong een klein rattenteentje uit zijn kies peutert, even flink roggelt en het dan op de grond spuugt... maar nu drijf ik een beetje over volgens mij

Authentic schreef:Uh...
Dat zoeken we later wel uit met een DNA onderzoekje! Als 't die hengst is geweest heb ik 't veulen gewonnen en als 'ie van een andere hengst is mag jij beebie hebben?![]()
Oh behalve als er bijvoorbeeld per ongeluk HDI of Gunner rietjes in gestopt zijn. Dus ik gok ook op HDI en Gunner! Maar liever die andere!
. 
So I wondered who else is interested.
Authentic schreef:Kijk ik heb gevind:
[EA-CO] Persoonlijke naambordjes met invulmogelijkheid rantsoen
Ik wil d'r wel zoeen maar ik vind ze loeiduur (wil er een voor Gucci en een voor Stace), dusss misschien kunnen we korting krijgen als we met z'n allen bestellen?So I wondered who else is interested.
dit is echt té penny mij! IJp schreef:Dit was een hele mooie hengst: [VN] Voormalig dekhengst Sjapoer ox overleden
Heb hem toen gezien toen ik een merrie van me bracht op het dekstation.
Ik heb daar Prins Abdullah en Baccarat en Neron ook gezien. Dit waren ook gesettelde namen bij de arabieren.
Mijn merrie werd toendertijd overigens niet gedekt door een arabier, maar een NRA: Master een mega-gaaf knol!