Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Miesje_ schreef:Hoi,
Wat vonden jullie eigenlijk van die spooktoch op het Reelaer?
Ik vond het best eng. Maar moest er wel om lachen.
Sommige kinderen bij ons moesten toen huilen.
Soms schrok je je echt kapot!

. Wij zijn daarna nog een keer gaan lopen om al die lampjes en de 'spoken' op te halen
nog maar 3 maanden tot Jt voor mij!
wel heerlijk rondje poldergereden lekker gecrossed.. En ze was heel braaf..! Ik heb ook zooooo'n zin in de jt 
alleen sommige dingen waren zwaar irritant, daardoor ging er heel veel water uit
*en die ga ik hier lekker niet neerzetten want dat moeten jullie zelf uitzoeken
_Miesje_ schreef:Babico3 schreef:Ja, doe dat maar.
Edit: Hoe ging dat dan die spooktocht? Te paard?
Nee zonder.
Je moet een tocht lopen over het terrein een een groot deel in het bos in het donker.
Dan kom je verschillende rare/enge dingen tegen.
Wij liepen het bospad op staat er een zwarte auto wat wij dus niet zagen in het donker.
Staan we er 3 meter vandaag doet ie in een keer zijn lichten en moter aan en rijd ie op ons af
ik heb er nog een trauma vanEn nog meer gekke dingen. Er werd bijvoorbeeld een pop naar ons toegegooid.
We schrokken ons kapot
dat is niet leuk voor de mensen die voor het eerst gaan
_Miesje_ schreef:Babico3 schreef:Ja, doe dat maar.
Nee zonder.
Je moet een tocht lopen over het terrein een een groot deel in het bos in het donker.
Dan kom je verschillende rare/enge dingen tegen.
Wij liepen het bospad op staat er een zwarte auto wat wij dus niet zagen in het donker.
Staan we er 3 meter vandaag doet ie in een keer zijn lichten en moter aan en rijd ie op ons af
ik heb er nog een trauma vanEn nog meer gekke dingen. Er werd bijvoorbeeld een pop naar ons toegegooid.
We schrokken ons kapot
dat moet je allemaal niet zeggendat is niet leuk voor de mensen die voor het eerst gaan
we hadden wel gewonnen
maar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris
en nee we hadden niet in de bekertjes geplast 

Nevony schreef:wehehehe hele technieken, wij hadden iets anders bedachtmaar dat ga ik hier niet open en bloot neerzetten, want het was uhm wat minder fris
en nee we hadden niet in de bekertjes geplast
[ITP] Mooie tuiger Gullit in het zonnetje
aaah was zo lekker op de manege vandaag
@_Miesje_: Volgens mij was ik vorig jaar in de allerlaatste kampweek

Britt_Sisi schreef:eef neem jij dat weer mee, kunnen we weer samen doen met een flesje en koekjes haha
_Patriciaa schreef:waarom mag je niet in hempjes rijden?
mpc_rijder schreef:_Patriciaa schreef:ik wil ook nog even kijken voor zo'n tasje!
Is wel handig, ook voor camera enz..
zit dat niet in de weg?
lijkt me egt irritant zitten
_Iris_Iris_ schreef:ik ben overtuigd dat je niet dik bent, en je krijgt me op geen enkele andere gedachte
_Iris_Iris_ schreef:ik ben dood. ging net hardlopend naar de paarden, maar na 1 km kwam ik erachter dat het eigenlijk toch een beetje te ver was om hard te lopen, maarja toch maar doorgelopen
haha daarna nog gereden, en stal uitgemest ed, daarna weer hardlopend naar huis en nu ben ik doodop.
Ik ga altijd met de auto of de scooter, dan is mijn manege 20 min vanaf mij vandaan
Britt_Sisi schreef:http://www.youtube.com/watch?v=453IhjGIk84
zozielig, iris (die met mij meegaat op jt) moest afscheid nemen van der paardje