Maar ik geloof je hoorr kirsteeen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!

Annie_ schreef:die plek van die paarden zegt mij niks
Maar ik geloof je hoorr kirsteeen
Kirsten_S schreef:Mijne is mooi van zich zelf![]()
![]()
Wat een dondersteen was het vandaag zeg. Frans zei nog dat die wild deed vandaag, nou klopte wel
. Hij word steeds beter. Echt zoo mooi en rustig door de hoek en dan uitzich zelf een 'sprintje' nemen en dan springen.
Mijn kampioennetje
!Pebbs schreef:WHOEEII ik ga morgen naar de hengstenkeuringgg !!
een aantal van onze hengsten gaan mee !! die moeten zich presenteren, en 1 van onze stalruiters gaat een show rijden Tsjabring (dekhengst) kuur op muziek !
en ik heb mama's cammie mee ( spiegelreflex )
en ik ga dus heeeule mooie fotootjes maken !![]()
we hebben bandjes gekregen dus kenne we achter de schermen komen en bij de boxen enzo ! echt supeeerrr
Maaikeee schreef:Kirsten_S schreef:Mijne is mooi van zich zelf![]()
![]()
Wat een dondersteen was het vandaag zeg. Frans zei nog dat die wild deed vandaag, nou klopte wel
. Hij word steeds beter. Echt zoo mooi en rustig door de hoek en dan uitzich zelf een 'sprintje' nemen en dan springen.
Mijn kampioennetje
Klinkt goed!
Leuk man!
! Hij gaat zooo goed. Ik ken hem gewoon door en door en word een beetje boos op hem als die weer iets probeert uit te halen
Hij is best slim en gooit ze hele truccendoos open om er onder vanuit te lopen
Heb daarna zoooo lief met hem geknuffeld. Echt zo mij maatje
Kirsten_S schreef:Mijne is mooi van zich zelf![]()
![]()
Mijn kampioennetje
Maaikeee schreef:Jaa das echt fijn, dat je hem zo goed kent en precies weet hoe en wat!
. Ik kan er bijvoorbeeld helemaal niet goed op rijden maar jij kan er weer relaxt op rijden. Zat echt helemaal te denken van jaah wanneer die van mij is, kan die veel sneller lekker relaxt lopen enzo

Kirsten_S schreef:neee iemand anders zat op berlingo en die werd ook mooi gemaakt! En mel zat op die nieuwe en die werd door iris der spullen mooi gemaakt
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Mijne is mooi van zich zelf![]()
![]()
Mijn kampioennetje
Er was 's middags ook een meisje afgevallen zei Sabien
. Ben er ook twee keer bijna 'afgelegen'. Soms is het echt zo'n kind
. hij heeft echt zo'n enthousiaste sprint bok. Rennen , heel veel benen de lucht in , stopppen. Ik doop hem om tot afgooibok
.
?

Maaikeee schreef:Jullie passen ook gewoon bij elkaar, klaar!
Maar ik zou meer elja en astor vergelijken hoor, bij háár vind ik hem altijd lekker lopen!
. Hij kan zoo veel die As, maar niet wanneer ik erop zit
Maaikeee schreef:Trouwens elja, zat ji op worlino vandaag?
Aangezien je zei dat worlino maf was!
. En tjah dan moet je effe snel opletten
. Aaah ik houd op, kan er wel uren over blijven praten
Kirsten_S schreef:Maar ik vind hem ook zo lekker soepel springen als hij pit erin heb. Hij moet alleen nog wat meer ervaring daarin krijgen. Zo leuk om dat op te bouwen. Ik weet nog precies hoe meneertje nieuwsgierig zijn eerste balkjes liep. Aaah ik houd op, kan er wel uren over blijven praten
! Dat jullie der allebei plezier van hebben en ervan genieten! 
Maaikeee schreef:Haha hoe weet je dat nou, je hebt er al best lang niet op gezeten toch!
Om eerlijk te zijn is astor niet echt me lieveling, begrijp me niet verkeerd vind hem ontzettend lief en lekker springn,
maar nicky was mijn ding!
. maar hij is zo westernachtig, zo accute bewegingen
En dat ben ik niet gewend . Stel je wilt hem terug nemen dan kan die meteen stil staan. Opzich wel handig maar niet voor mij
. Maar als je je verveelt wil k je graag meer verhalen vertellen over hoe leuk die wel niet is
!
! Kirsten_S schreef:Nou Maaikie ik ga maar is naar bedje , want mijn serie komt zoo. Maar als je je verveelt wil k je graag meer verhalen vertellen over hoe leuk die wel niet is
!
Doeeeg![]()
!
! 
Maaikeee schreef:haha jaa idd hij reageert zo snel, en kan zo kort draaien, echt bijna eng gewoon