fryskhynders schreef:ja? hoelang zijn ze weg geweest dan?
3 a 4 maanden toch. weet het niet meer zo goed..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fryskhynders schreef:ja? hoelang zijn ze weg geweest dan?
Kirsten_S schreef:Nee maar ik dacht dat als ze manegepaard word ze vast wel haar eigen uitrusting krijgt, en dat miss wel een aanleiding is dat dat ook echt gebeurd zeg maar..
Zou het wel leuk vinden een keer op zo'n beesie te rijden, lekker soepel en lekker voorwaarts. Toch vind ik het een raar idee dat frans zomaar ze paardje 'weggeeft', kan het wel begrijpen, maar toch , had het niet verwacht.
, dus hij kent der wel een beetje
. Ik weet niet of Frans zomaar iemand op zijn eigen paard zou zetten.. maar ja zoals Frans zelf zei 'het zijn toch allemaal mijn paarden'
. Kirsten_S schreef:fryskhynders schreef:ja? hoelang zijn ze weg geweest dan?
3 a 4 maanden toch. weet het niet meer zo goed..

Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:Nee maar ik dacht dat als ze manegepaard word ze vast wel haar eigen uitrusting krijgt, en dat miss wel een aanleiding is dat dat ook echt gebeurd zeg maar..
Zou het wel leuk vinden een keer op zo'n beesie te rijden, lekker soepel en lekker voorwaarts. Toch vind ik het een raar idee dat frans zomaar ze paardje 'weggeeft', kan het wel begrijpen, maar toch , had het niet verwacht.
Gracita zei dat ze erg grote passen nam (is ook wel te zien) en dat was wel verdomde lastig in zo een drukke les!
Maar ja moet niet vergeten dat Gracita ook al heel heel lang op de manege rijd he, dus hij kent der wel een beetje
. Ik weet niet of Frans zomaar iemand op zijn eigen paard zou zetten.. maar ja zoals Frans zelf zei 'het zijn toch allemaal mijn paarden'
.

toch?
Emmaa_ schreef:Sam, het is een HIJtoch?
![]()
(komt omdat alle lievelingetjes altijd merries zijn
)
Emmaa_ schreef:ohjaa dat was jij
Emmaa_ schreef:Nou ja ik denk dat ze vaker aan dat paardentekort gaan zitten.
Rij jij bij Laura Vegt in de les?

Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Hoi Hoi!
Er moet echt wat gebeuren aan het poepscheppen hoor! Frans heeft vrijdag alleen maar lopen scheppen, hij heeft gewoon geen les kunnen geven.
We hadden vrijdag echt een ontzettend drukke les! Gracita zat vrijdag op zensibel! Ze was er helemaal nerveus over omdat ze zelf vind dat ze voor geen meter rijd, maar ging volgens mij best goed! Mooi paardje ook wel om te zien. Mereltje zat weer op Jumpy, alleen zat ze wat minder te smilen dus denk dat Jumpy toch al sterk veranderd is :S.
Een lesgenootje die heel onzeker en nerveus is met paardrijden (maar het helemaal niet zo slecht doet) is zo geschrokken van Frans zijn manier van lesgeven dat ze toen ik vroeg 'gaat het wel' in tranen uitbarste! Echt sneu, is een hele lieve vrouw en we hebben der al verteld dat ze bij Frans alles met een zak (i.p.v. een korrel
) zout moet nemen
en dat hij eigenlijk best een klein hartje heeft
.
Ik heb vorige week betaalt... kom ik op de manege zegt Frans, he sam jij moet ook betalen he... dus nu moet ik maandag met Liesbeth gaan bellen om alles te regelen... *zucht*
Jaa dat irriteert me ook heel erg, we moeten vaak ook lang wachten met springen aangezien we niet kunne.
Ben wel benieuwd naar Zensibel, wist niet dat dat een manegepaardje werd?! Wel zonde..
Aaah wat sneu voor der zeg! Wat was er gebeurd dan? was die aan het schreeuwen enzo?
Emmaa_ schreef:Ik vind dat Frans een echte paardenman is.
Een botte boer, maar wel eentje met hart voor zijn paarden.
Kijk naar Inca en Aglona, hij heeft hun de tijd gegeven om te genezen op het weiland
Liisette_ schreef:Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Dan wacht je maar even met springen.. Ik bedoel volgende week kan weer je weer springen, en/of die week erna weer..
Sorry hoor , hier kan ik niet zo goed tegen..
incalover schreef:ik heb een nieuw profiel

Kirsten_D schreef:Liisette_ schreef:Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Dan wacht je maar even met springen.. Ik bedoel volgende week kan weer je weer springen, en/of die week erna weer..
Tis wel een beetje dubbel.. Aan de ene kant is de bak zeker weten beter, maarja kan het wel begrijpen dat er veel tijd van een les afgaat, waar je wel voor betaald.. Heel dubbel

Emmaa_ schreef:Is Zensibel nu een manegepaard?!.
OMG daar móet ik echt een keer op

incalover schreef:ik heb een nieuw profiel
Liisette_ schreef:Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Gelukkig sta jij er dan best wel vaak in onze les, dus dat scheelt al een hele hoop! Dan kan jij dat doen, en Frans zich goed concentreren op ons.
Emmaa_ schreef:Zensibel lijkt me echt super leuk
En het leukste is dat ik hem als veulen ook gezien heb