Ik bedoelde eigenlijk ook alleen met verslagen (En dan mijn eigen stukken, die zijn af, maar ik heb ook de eindredactie van een paar dingen, dus dat is iets minder)
En mijn tentamens heb ik nog niet geleerd, maandag is de eerste
Hahaha ik merk het . Maar het gaat idd goed met Atje!! Morgen gaat ik weer rijden denk ik en vandaag heb ik hem lekker gelongeerd met pessoa en dat deed ie ook super!
En ik gaat heel erg op mijn zit letten!! Als er iemand zin in heeft om tegen me te zeggen dat ik recht op moet zitten, je bent welkom .
Ik denk dat als jij je schouders netjes naar achter houd (recht dus) en je ellebogen gebigen houd, handen iets hoger en rechtop je al een heel eind komt
Sas je moet al weken van te voren beginnen met leren en dan herhalen . Dan komt het van zelf in je lange termijn geheugen! Nu zit het in je korte termijn geheugen en onthoud je het niet (misschien net tot na het examen ). Niet dat ik dat altijd doe... Ik leer gewoon niet en vertrouw op mijn wettenbundel . En al zit ik soms heeel erg niet op te letten bij hoorcollege's daar onthoud ik wel het meeste van . Want huiswerk maken daar doe ik 9 van de 10 keer ook niet aan....
De betere leertechniek is eerst de kroeg in en dan toets maken , Als ik een borrel op heb spreek ik beter duits dus misschien werkt het voor de rest ook wel .
Hoe zouden jullie over je collega denken als het volgende aan zijn bord in de kamer hangt:
Lang geleden had ik ambitie. Maar dat heeft de chirurg in ... bij een operatie eruit gesneden (weet hem niet helemaal meer ). En de ander was 'Dokter ik ben depressief' Dokter: 'Nee hoor de rest van de wereld is abnormaal vrolijk'.
De eigenaar was woensdag ook van Ontaro gevallen, hij was helemaal van pad.
Ben er vandaag dus toch maar weer op gestapt om van begin af aan weer rustig te beginnen en hem wat vertrouwen te geven. Gelukkig heeft dit gewerkt. Hij deed ontzettend z'n best en in 1,5 uur tijd waren we weer net zover als dat we normaal zijn
Goede morgen!! Ik mocht vandaag eindelijk weer is een keer uitslapen (ik kan het alleen niet echt meer zoals jullie merken...).
Gister heb ik met Atlas gereden en hij was echt gewoon over actief.... Ik ging maar een paar midden drafjes doen en daarna ook maar een galopje gewoon even om zn energie dr uit te gooien , maar zelfs dat had geen effect.... Vandaag mag ie zich lekker gaan uitleven in de longeerbak.... Het rijden ging ook een stuk minder gister, hij wilde voornamelijk alleen maar hard . Maar ik ging even kijken hoe hij reageerde op mijn zit en dat doet ie wel heel goed! Als ik sneller ga staan tijdens het lichtrijden ging hij ook harder en als ik dan weer rustiger ging lichtrijden kwam hij ook weer terug (soms bijna zoveel dat ie ging stappen). Ik ging ook maar overgangen enz rijden ook goede oefening . Hij moet meer naar mij luisteren en niet doen waar die zin in heeft.... Dus ja dan gaan we maar veel oefeningen doen en alles op mijn teken .