. Tabellen zijn af nu gaan kijken wat ik gaat uitwerken... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Tabellen zijn af nu gaan kijken wat ik gaat uitwerken...
antoinetje schreef:@ Mariet, je bent al wel een aardig eindje op weg met atlas? mooi hoor
. Maar het gaat idd goed met Atje!! Morgen gaat ik weer rijden denk ik en vandaag heb ik hem lekker gelongeerd met pessoa en dat deed ie ook super!
.
, ik probeer het al maar ik val telkens naar voren... Maar we gaan gewoon door met oefenen!! 

. Dan komt het van zelf in je lange termijn geheugen! Nu zit het in je korte termijn geheugen en onthoud je het niet
(misschien net tot na het examen
). Niet dat ik dat altijd doe... Ik leer gewoon niet en vertrouw op mijn wettenbundel
. En al zit ik soms heeel erg niet op te letten bij hoorcollege's daar onthoud ik wel het meeste van
. Want huiswerk maken daar doe ik 9 van de 10 keer ook niet aan.... 
, Als ik een borrel op heb spreek ik beter duits dus misschien werkt het voor de rest ook wel
.
). En de ander was 'Dokter ik ben depressief' Dokter: 'Nee hoor de rest van de wereld is abnormaal vrolijk'. Fenn schreef:repetitie was toneel

, maar zelfs dat had geen effect.... Vandaag mag ie zich lekker gaan uitleven in de longeerbak.... Het rijden ging ook een stuk minder gister, hij wilde voornamelijk alleen maar hard
. Maar ik ging even kijken hoe hij reageerde op mijn zit en dat doet ie wel heel goed! Als ik sneller ga staan tijdens het lichtrijden ging hij ook harder en als ik dan weer rustiger ging lichtrijden kwam hij ook weer terug (soms bijna zoveel dat ie ging stappen). Ik ging ook maar overgangen enz rijden ook goede oefening
. Hij moet meer naar mij luisteren en niet doen waar die zin in heeft.... Dus ja dan gaan we maar veel oefeningen doen en alles op mijn teken
.