kom weer heel terug en niet te veel drinken he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kom weer heel terug en niet te veel drinken he
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita hebben jullie al camper gevonden en weten jullie al waneer jullie gaan >>>>>>>>>>>>
Ja...we huren een camper van familie/vrienden van Eus en Ilse....vanaf 18 augustus t/m 25 augustus
!!!
ATE schreef:dan zal ik je niet meer zien wens je dus alvast een helekom weer heel terug en niet te veel drinken he
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita hebben jullie al camper gevonden en weten jullie al waneer jullie gaan >>>>>>>>>>>>
Ja...we huren een camper van familie/vrienden van Eus en Ilse....vanaf 18 augustus t/m 25 augustus
!!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:dan zal ik je niet meer zien wens je dus alvast een helekom weer heel terug en niet te veel drinken he
is pas over 8 weken hoor....of ben jij de komende 8 weken weg?![]()
![]()
![]()
ATE schreef:liquita hebben jullie al camper gevonden en weten jullie al waneer jullie gaan >>>>>>>>>>>>
rockoo schreef:LIQUITA schreef:Ja...we huren een camper van familie/vrienden van Eus en Ilse....vanaf 18 augustus t/m 25 augustus
!!!
Waar gaan jullie naar toe.
ATE schreef:LIQUITA schreef:is pas over 8 weken hoor....of ben jij de komende 8 weken weg?![]()
![]()
![]()
nee das voor rockoo die gaat vrijdag
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita hebben jullie al camper gevonden en weten jullie al waneer jullie gaan >>>>>>>>>>>>LIQUITA schreef:Ja...we huren een camper van familie/vrienden van Eus en Ilse....vanaf 18 augustus t/m 25 augustus
!!!
rockoo schreef:Waar gaan jullie naar toe.LIQUITA schreef:We hebben het plan om naar Frankrijk te gaan, maar we hebben het verder nog niet besproken met Eus en Ilse.
ATE schreef:lekker hoor laaste week van de vakantie van school is dat geloof ik he
. LIQUITA schreef:ATE schreef:
is pas over 8 weken hoor....of ben jij de komende 8 weken weg?![]()
![]()
![]()
nee das voor rockoo die gaat vrijdag
LIQUITA schreef:OWwwww.....dat had ik wel begrepen hoor
LIQUITA schreef:ATE schreef:lekker hoor laaste week van de vakantie van school is dat geloof ik he
Ja....dat klopt. We hebben er heel veel zin in!!!!!!! Ik zooooo benieuwd naar die camper...het schijnt een hele luxe te zijn.
ATE schreef:lekker voor eus en ilse er ff tussen uit is dat wel haalbaar om frankrijk te rijden is toch maar een week
rockoo schreef:Jo zorg je goed voor Ate .Jullie ook een fijne vakantie en drink niet zo veel.
en natuurlijk zorg ik goed voor ate
en ik ga niet op vakantie
ATE schreef:wow kunnen we die niet mee naar kamp nemen
LIQUITA schreef:ATE schreef:lekker voor eus en ilse er ff tussen uit is dat wel haalbaar om frankrijk te rijden is toch maar een week
Tuurlijk!!! Je kan met een dag in Frankrijk zijn....weet niet of we dat ook in 1 dag gaan doen hoor...enneh...de vakantie begint voor ons al zodra we vertrokken zijn!!!!
rockoo schreef:Yep en IrisGaan jullie met Eus en Ilse.
!!! rockoo schreef:Lekker hoor een camper kan je gewoon even slapen terwijl die mannen rijden.
ATE schreef:zit je beetje in maling te nemen
rockoo schreef:Jo zorg je goed voor Ate .Jullie ook een fijne vakantie en drink niet zo veel.
LIQUITA schreef:ATE schreef:zit je beetje in maling te nemen
GEINTJE![]()
![]()
rockoo schreef:Hihi...dat zagen Ilse en ik ook al helemaal voor onsLekker hoor een camper kan je gewoon even slapen terwijl die mannen rijden.